جواب تمرین های قرآن نهم

جواب تمرین های قرآن نهم

به صورت کامل و پی دی اف و رایگان میتوانید به صورت متنی از سایت نکس لود دانلود کنید و لذت ببرید . کتاب قران کتابی است که تمام مسلمانان موظف به خواندن و عمل کردن به دستوراتش هستند . مسلمانان این کتاب را از معجزه های پیامبرشان یعنی حضرت محمد (ص) میدانند زیرا حضرت محمد بدون اینکه سواد داشته باشد به دستور و خواست خدا توانسته است آنرا بنویسد . این کتاب که کتاب الهی مسلمانان است در تمامی مدارس ایران از دوران ابتدایی تا دبیرستان وجود دارد و در کلاس درس ان به آموزش خواندن قران و معنی آیات و روایات میپردازند .

جواب تمرین های قرآن نهم

کتاب قران تمرین ها و فعالیت هایی نیز دارد ک دانش آموزان با حل کردن آنها کاملا میتوانند به خواندن و درک این کتاب مسلط شوند و معنی آیات را بفهمند . شما میتوانید معنی آیات را از کتاب قرانی که در خانه دارید نیز پیدا کنید و به راحتی آنرا در کتاب قران درسی خود بنویسید .

فعالیت های قرآن پایه نهم :

همچنین معنی کلمات نیز در آخر کتاب وجود دارد که با پیدا کردن معنی کلمات و نوشتن آنها در کنارهم نیز میتوانید انها را معنی کنید . اگر این دو کار برایتان ممکن نبود میتوانید از دیکشنری های عربی به فارسی نیز استفاده کنید که از مهمترین و بهترین های آنها میتوان به مترجم گوگل و مترجم مایکروسافت اشاره کرد . مترجم گوگل در آدرس translate.google.com و مترجم مایکروسافت در ادرس bing.com/translator قرار دارند .

تمرین های قرآن نهم

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
نویسنده 2 سال قبل
-1

واقعن ممنونم از سایتتون واقن عالیه من تمام مشکاتمو حل کردم ممنون بقسلسلللللللللللللتلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

ناشناس 2 سال قبل
-1

عالی

عالی است 2 سال قبل
0

عالی است

،وووووو 2 سال قبل
-2

عالی بود

محمد 2 سال قبل
-1

عالی

سعید 2 سال قبل
0

دوست دارم

نری 2 سال قبل
-1

خوبع

ناشناس 2 سال قبل
1

خوبه

پریا 2 سال قبل
0

خوب بود

بججب 2 سال قبل
0

حبحغجف

نویسنده 2 سال قبل
0

نمیدونم

امیرعلی 2 سال قبل
1

عالی

غعع 2 سال قبل
0

عالی بود

احمد 2 سال قبل
0

نه

M&k 2 سال قبل
0

خوبه

کیا 2 سال قبل
0

.

ناشناس 2 سال قبل
0

زیخگجچ0

برای پاسخ کلیک کنید