چگونه شورت همسرم را دربیاورم + آموزش فیلم کلیپ راه و روش

چگونه شورت همسرم را دربیاورم این یک کار بسیار ساده ای می باشد که شوهر باید خودش این کار را انجام بدهند لازم نیست شما این کار را برای شوهر خود انجام دهید فقط کافیست از بود درخواست کنید که این کار را برای شما انجام بدهد.

چگونه از همسر کمک بخواهیم

در هنگام نزدیکی باید کارهایی را انجام بدهید که جزوه اصول زندگی و قواعد دینی باشد و شرع را باید همیشه رعایت کنید باید به نکات جنسی توجه بیشتری داشته باشید تا به رابطه سالمی برقرار کنید سوال های جزئی و اصل مهم نیستند و چگونگی این کار در هیچ جای اسلام نیاورد است. فقط شما لطف کنید قبل از نزدیکی به همسر کتاب راجع به این موضوع مطالعه کرده باشید تا اطلاعات کافی از این رابطه داشته باشید. چگونگی انجام کارها به یک کار دلبخواهی است که هرکسی می تواند انجام بدهد.

چگونه شورت همسرم را دربیاورم

این یک سوال اشتباهی است که پرسیده می شود نزدیکی به شیوه های مختلفی انجام می‌شود.و کاملا خصوصی و دلبخواهی است اگر همه کارها در سمت و مسیر شرع اسلام باشد هیچ ایرادی ندارد که هر کاری دلتان می خواهد بکنید. ولی این را به یاد داشته باشید که حتمن کتاب و یا مطالبی راجع به این موضوع خوانده باشید تا به مشکل بر نخورید و رابطه سالم و بدون دردسری داشته باشید.

 
میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید