چه رابطه ای بین دو مفهوم کلیشه و نام تجاری برند وجود دارد صفحه 39 تفکر و سواد رسانه ای دهم
ناشناس
نام تجاری برند نایک وادیداس دوشکرت کفش قدرتمند هستند امیر.ج
محسن محمدی
ببخشیدا ولی ما اگر میدونستیم که جست و جو نمیکردیم پس لطفا شما ابتدا مطالب مفیدتون رو بزارید و سپس از دیگران درخواست داصلاح داشته باشید
ناشناس
هردو راجب یه موضوع توضیح دادن”:///
نویان
چه رابطه ای بین دو مفهوم کلیشه و نام تجاری برند وجود داردمارک، برند یا نمانام یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است
جواب فعالیت در خانه صفحه ۳۹ کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم چه رابطه ای بین دو مفهوم کلیشه و نام تجاری برند وجود دارد از سایت نکس لود دریافت کنید.
جواب بچه ها در نظرات پایین سایت
مهدی : نمی دونم کاش یکی جواب رو بفرسته.
نویان : چه رابطه ای بین دو مفهوم کلیشه و نام تجاری برند وجود داردمارک، برند یا نمانام یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میگردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری استکلیشه یک اصطلاح، ایده یا عنصر از یک کار هنری است که به دلیل مصرف بیش از حد و مفرط معنای اصلی یا اثر خود را از دست میدهد و حتی آزاردهنده میشود. کلیشه عموماً در گذشته جمله یا مفهومی تاثیرگذار و یا هنری بودهاست.این اصطلاح بیشتر در فرهنگ مدرن و برای کار یا فکری که از قبل و با توجه به وقایع پیشین قابل پیشبینی است، استفاده میشود. کلیشه معمولاً کاربرد تحقیرآمیز دارد و ممکن است گاه تفکر قالبی باشد و حقیقت نداشتهباشد.بیشتر عبارتهایی که امروزه به عنوان کلیشه از آنها یاد میشود در اصل به عنوان آثاری برجسته شناخته میشدند امّا قدرت و نفوذ خود را به خاطر استفادهٔ بیش از حد از دست دادهاند و تأثیر آنها کمرنگ شدهاستواژهٔ کلیشه، واژهای فرانسوی است. در اصطلاح، کلیشه به نوشته یا تصویری گفته میشود که برای چاپ روی چوب یا فلز حک کنند. گفته میشود واژهٔ کلیشه از صدای چاپ به روش میخکوبی گرفتهشدهاست.بعداً این نامآوا به معنای تکراری در آمد.برند (Brand)، نمانام یا نام تجاری: یک نام ، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میگردد.نام یا نمادی است که با هدف فروش محصولات یا خدمات به کار برده میشود، البته مشخص است که هدف از ایجاد یک نام تجاری یا برند، فراتر از فروش کالاها یا خدمات است.یک نام تجاری یا برند قدرتمند قادر است نقش راهبردی گستردهتری را در یک کسب و کار ایفا کند. نامهای تجاری علاوه بر تسلط به سهم بازارهای هدف، گزینههایی را برای رشد کسب و کار ایجاد می کند و ضمن جذب، حفظ کارکنان ماهر و مستعد ارزش خود را در نزد ذی نفعان بهبود میبخشند.برند یا نمانام به طور کلی مجموعه ای از برداشت های ذهنی، احساسی، منطقی و برتری هایی است که مشتری نسبت به یک محصول و یا خدمات بر اساس نام برند آن در بین محصولات مشابه قائل می شوددر واقع برند یک فرم مفهوم دارد، جمع کل احساسات و برداشت هایی است که تمام مخاطبان احتمالی(مشتریان بالقوه) و مشتریان کنونی شما در ذهن و قلب خود، درباره شما حس می کنند.
….Khyli sakht ni wli
😍😍😍😍😍
عالیه
چيزي نميدونم
چه رابطه اي بين دو مفهوم كليشه و برند
نمیدونم
نمیدونم والا
😉
ممنون
نمیدونم به خدا
جوابش چیه
سومری
منتظر دریافت جواب هستم
خیلی خوبه واقعاً
عالی بود خیلی
شما بگین بدونیم😐
نام تجاری برند نایک وادیداس دوشکرت کفش قدرتمند هستند امیر.ج
ببخشیدا ولی ما اگر میدونستیم که جست و جو نمیکردیم پس لطفا شما ابتدا مطالب مفیدتون رو بزارید و سپس از دیگران درخواست داصلاح داشته باشید
خوبه
چطوری دانلودش کنم
چرا هر کاری میکنم دانلود نمیشه😐
چه رابطه میان دومفهوم کلیشه ونام تجاری وجود دارد
مارک برند یا نمانام یک نام عبارت طرح نماد یا هر ویژگی دیگری
نمیدونم 😐
خوبه
خدا قوت و خسته نباشید خدمت شما
چه رابطه ای بین دو مفهوم کلیشه و نام تجاری برند وجود داردمارک، برند یا نمانام یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است
عالی بود
خدا قوت
نمی دانم
هردو راجب یه موضوع توضیح دادن”:///