ماجرای خودکشی مرد میانسال ترکیه ای در لایو فیسبوک دانلود فیلم علت نارضایتی از ازدواج دخترش

مرد میانسال ترکیه‌ای به خاطر نارضایتی از ازدواج دختر در لایو فیسبوک خودکشی می کنند و گلوله ای را بر سر خود خالی می‌ کند.جزئیات ماجرا دانلود فیلم لحظه خودکشی مرد میانسال لایو اینستاگرام لایو فیس بوک از سایت نکس لود دریافت کنید.

دانلود فیلم لحظه خودکشی مرد میانسال ترکیه ای در لایو فیسبوک

جدیدترین فضای مجازی مکان شده است که انسانها های شخصی خود را در آن میریزند و اخیرا مشاهده شده است که مرد میانسالی در لایو فیسبوک بعد از این که از خانواده خود ابراز نارضایتی می کنند به ترکی کرمان خودرو شما را به خدا میسپارم و از پیش نمی‌رود خدا شما را نگه دارد و خودکشی می‌کنند جزئیات این ماجرا بسیار وخیم می باشد و این مرد میانسال چهره زشتی از امکانات فضای مجازی را منتشر کردند دانلود فیلم و کلیپ مردن و مرگ و فوت مرد ترکیه ای را می توانید به زودی از سایت دریافت کنید.

جزئیات ماجرای خودکشی مرد میانسال ترکیه ای در لایو اینستاگرام

در ابتدای این پخش زنده بسیاری از دوستان و خانواده وی در کامنت هایی از او خواسته بودند که در تصمیم خود صرفنظر کند. همچنین بسیاری از بینندگان به این اتفاق وحشتناک که در لایو استریم فیسبوک در حال پخش بود با اموجی های ” وای “، “نارحت کننده” و غیره واکنش نشان داده بودند.

گفته می شود علت خودکشی این مرد میانسال ازدواج دخترش بدون کسب اجازه از وی بوده است. بعد از این اتفاق خانواده این مرد به خانه مراجعه کردند و با جسد بی جان وی مواجه شدند. در حالی که قرار است روی جسد آیهان کالبدشکافی انجام شود، پلیس تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کرده است.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید