دانلود اهنگ آقا پسر قیافتون اشناس

دانلود اهنگ آقا پسر قیافتون اشناس

میتوانید به صورت لینک مستقیم و رایگان از سایت نکس لود دانلود کنید و لذت ببرید . آهنگ آقا پسر قیافتون آشناس آهنگی از سپهر خلسه و سینا فریاد میباشد که نام اصلی آن نیز سیلیکون است.سپهر خلسه و سینا فریاد از قدیمی های موسیقی رپ میباشند که طرفداران بسیاری نیز دارند . در گذشته سپر خلسه آهنگ های مفهومی و بامعنای بسیاری را منتشر کرده بود که مورد استقبال مخاطبان رپ قرار گرفته بودند .


سینا فریاد نیز همانند سپهر خلسه در سبک رپ فعالیت میکند و موزیک های بسیاری را منتشر کرده است.البته در حال حاظر سینا فریاد به دلایلی کم کار تر از قبل شده است و زیاد در زمینه موسیقی فعالیت ندارد.

توضیحات بیشتر آهنگ :

اما سپهر خلسه که هم اکنون نیز سبک خود را عوض کرده است تقریبا پر کار است و فعالیت زیادی دارد.تغییر سبک سپهر خلسه باعث شد که او بسیاری مخاطب را از دست بدهد ولی مخاطبانی نیز به دست آورد.

عده ای معتقدند که سبکی قدیمی خلسه خیلی بهتر از سبک الان وی است.خلسه درحال حاظر با افرادی همچون لیتو ، و علیرضا جی جی همکاری میکند.خلسه در حال حاظر در حدود 28 سال سن دارد.خلسه ازدواج کرده و همسر دارد ، همسر او گفته است که رپ را از بیست و دو سالگی شروع کرده است و قصد دارد در سی سالگی رپ را رها کند و به زندگی خود برسد!

بیوگرافی خلسه :

خلسه از بچگی به این سبک علاقه مند بوده است و تکست های رپی مینوشته ، او میگوید به هیچوجه قصد خوانندگی یا رپر شدن نداشت ولی با تشویق سروش لشکری (ملقب به هیچکس ، پدر رپ فارسی) به رپ کردن روی اورده است.

خانواده او نیز ابتدا با رپر شدن او مخالف بودند اما پس از انتشار کاهای او به دست آوردند محبوبیت در بین مردم با این قضیه کنار آمدند.از محبوب ترین آهنگ های سپهر خلسه میتوان گلِ من و سیلیکون را نام برد که با استقبال خوبی مواجه شده اند.

آقا پسر قیافتون اشناس

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
فاطمه 2 سال قبل
0

بهههههههههههههههههههههههههههههترین

نویسنده 2 سال قبل
0

فقط سپی و لی سیج و جی

نویسنده 2 سال قبل
0

عالی

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
1

خیلی باهاله هااااااااااا

صبا 2 سال قبل
0

عااااااااالللللللی دمت گرم سپی خلس

نویسنده 2 سال قبل
0

خوب بود ممنون

برای پاسخ کلیک کنید