دانلود فیلم جدید اره 8 Saw Legacy 2017

دانلود فیلم Saw Legacy 2017 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم اره 8 کم حجم

دانلود فیلم جدید اره 8 Saw Legacy 2017

فیلم اره 8 Saw Legacy 2017 فیلم بسیار محیج و درآور قرن 21 که یکی از معروف ترین فیلم های سریال هست با ژانر ترسناک که افاد مختلفی در مرحله های در بازی اره قرار میگیرند و باید جان خود را نجات دهند . این فیلم دارای صحنه های خطرناکی هست که با دیدن این صحنه ها شاید حالمان خراب بشود ولی برای بعضی ها بسیار جذاب است . این فیلم را میتوانید به زودی از سایت نکس لود دانلود کنید .

مشخصات فیلم Saw Legacy 2017 :

اسم فیلم : اره 8
اسم انگلیسی : Saw Legacy 2017
کشور : آمریکا کانادا
سال ساخت : 2016/2017
بازیگر مطرح : توبین بل
سال پخش : 2017
نویسندگان : Pete Goldfinger, Josh Stolberg
کارگردان : کوین گرویترت

بازیگران فیلم Saw Legacy 2017 :

Michael Spierig , Peter Spierig

خلاصه فیلم Saw Legacy 2017 :

فیلم اره از 1 گرفته تا 7 موضوع افرادی است که اغلب گناهکارند و این شخصیت و رئیس اره این افراد را میدزدد و آن ها را در مراحل مختلف قرار میدهد که باید پای خود را قطع کنند و یا کار های دیگه تا جان خود را نجات دهند . این افراد اگه از این مراحل مختلف اره بگذرند لیاقت زندگی را بدست می آورند و اگر نتوانند میمیرند و افراد دیگری به این مراحل وارد میشوند . قسمت های اول که در یک حمام شروع میشود و یک نفر وسط دراز کشیده است و به ظاهر مرده است ولی خود نقش اصلی اره است که این بازی ها را طرح میکند .

اخبار فیلم اره 8 :

» خبر ها حاکی از آن است که ساخت این فیلم شروع شده است بعد از 7 قسمت محیج اره که به نظر میرسید تمام شده است وای در آخر فیلم پیرمرد نقش اره میگوید فکر میکنید تمام شده است ؟ . بعد فیلم تمام میشود و این نشانه این است که این فیلم قرار است ساخته شود قبلا این فیلم نزدیک به شایعه بود یعنی هیج کس نمیدانست قرار است فیلم ساخته شود و اره 8 همراه شایعه در سایت های مختلف میچرخید که ما متوجه واقعیت این موضوع شدیم و این فیلم را داخل سایت قرار دادیم . به محض پخش فیلم این فیلم را داخل سایت قرار خواهیم داد .

این فیلم بازبینی شده است و فاقد هرگونه صحنه غیر اخلاقی است

دانلود تیزر فیلم کیفیت بالا

| لینک غیر مستقیم |

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود فیلم با کیفیت عالی به زودی

| لینک غیر مستقیم |

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
0

ادب

ماکان یگانه راد 2 سال قبل
1

عالی

برای پاسخ کلیک کنید