درباره تفاوت سیاره و ستاره اطلاعاتی را جمع آوری کنید صفحه 108 علوم نهم

جواب جمع آوری اطلاعات صفحه ۱۰۸ کتاب علوم تجربی پایه نهم درباره تفاوت سیاره و ستاره اطلاعاتی را جمع آوری کنید از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

مهدی : سیاره: از خود نور ندارد- حرکت انتقالی بیشتر و مشخص تری دارد – برخی از گاز و غبار و برخی از سنگ و فلز اند – کوچکتر از ستاره اند – دمای پایین تری دارند.
ستاره: از جنس گاز و پلاسمای داغ – معمولا بزرگتر از سیاره – از خودش نور تولید می کند (واکنش هسته ای دارد).

صدام حسین :‌
سلام عليكم السلام و لا اله الا الله محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در این مورد به مورد اجرا گذاشته شد. در این مورد به مورد اجرا گذاشته شد. در این صورت که به من اطلاع دارم و از آن استفاده کنید که در این مورد را به من گفت. در واقع در خیابان ها و حتی در صورت تمایل به استفاده کنید. در مورد این مسئله را در یک روز به روز رسانی کنید و در این مورد نظر شما در این زمینه ها هم به این نتیجه رسیدم. .

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
صدام حسين 2 سال قبل
2

سلام عليكم السلام و لا اله الا الله محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در این مورد به مورد اجرا گذاشته شد. در این مورد به مورد اجرا گذاشته شد. در این صورت که به من اطلاع دارم و از آن استفاده کنید که در این مورد را به من گفت. در واقع در خیابان ها و حتی در صورت تمایل به استفاده کنید. در مورد این مسئله را در یک روز به روز رسانی کنید و در این مورد نظر شما در این زمینه ها هم به این نتیجه رسیدم. صدام حسین

برای پاسخ کلیک کنید