دریافت خود را از ضرب المثل مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد در یک بند بنویسید صفحه 94 کتاب نگارش فارسی ششم انشا

nazanin

وقتی انسان تجربه تلخی داشته باشد و از آن تجربه آسیب دیده باشد در شرایک مشابه آن تجربه قبلی قرار بگیرد خواهد رسید حتی اگر تجربه جدید هیچ ضرری به باز هم این ترس در وجود او خواهد بود و هیچ وقت تا آخر عمر از ذهنظر او پاک نمیشد پسلام باید هیچ کار اشتباهی انجام ندهیم سلام بچه ها خوبین امید وارم که سالمن باشین……….❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نویسنده

اگر شخصی از یک فرد ، صدمه و آسیب دیده باشد ،احساس می کند همه ی افراد میخواهند به او آسیب بزنند ؛مانند فرد مار گزیده ای که اگر طناب سیاه و سفید را هم ببنید ،فکر میکن مار است و می ترسد

نویسنده

عالییییی🥰🥰🥰

مبینا

واقاعالیهههه

محمد طلا

کسی که تجربه ی ناخوشایندی داشته و از ان اسیب دیده باشد،اگر با تجربه ای مشابه با باتجربه ی قبلی اش روبه رو شود باز ،می ترسد؛حتی اگر این تجربه ی مشابه ضرری برای او نداشته باشد. مثلا کسی که یک بار مار او را نیش زده،از هرچیزی کا مانند مار باشد( مثل طناب سیاه و سفید)می ترسد.

صفحه ۹۴ کتاب نگارش فارسی ششم معنی مفهوم برداشت انشا دریافت خود را از ضرب المثل مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد در یک بند بنویسید بازگردانی به نثر ساده روان متن کوتاه از سایت نکس لود دریافت کنید.

مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد

داستان کوتاه درباره مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد

بسیاری از افرادی که با من دیدار می‌کنند از ما درخواست می‌کنند که معنی ضرب المثل مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد را در سایت قرار بدهیم. با سلام خدمت دانش آموزانی که این مطلب را مطالعه می کنید و دنبال جواب این سوال هستید که دریافت خودرا از ضرب المثل مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد در یک بند بنویسید جواب را به اینگونه پیدا کردیم که کسی که تجربه ناخوشایندی داشته و از آن آسیب دیده باشد اگر با تجربه ای مشابه آن روبه‌رو شود باز می ترسد حتی اگر این تجربه مشابه ضرری برای او نداشته باشد شما نیز اگر متن دیگری راجع به این موضوع دارید برای ما در نظرات پایین بفرستید تا با اسم شما در این مطلب منتشر شود.

انشا مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد

وقتی انسان تجربه تلخی داشته باشد و از آن تجربه آسیب دیده باشد در شرایط مشابه آن تجربه قبلی قرار بگیرد خواهد رسید حتی اگر تجربه جدید هیچ ضرری به باز هم  این ترس در وجود او خواهد بود.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

پریچهر : در واقع ، مشکلات انسان را به طرز عجیبی تحت تاثیر قرار میدهند ، شاید هم آن انسان دیگر انسان ثابق نشود ، شاید دیگر حس اعتماد درونش بمیرد و نتواند هیچ چیز را بازدید مثبت نگاا کند و دید بد خود را بر همه چیز ترجیح دهد ، همینجاست که میگویند مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید میترسد ، این یعنی انسانی که زخم خورده است ، سیاه و سفید مشکلات برایش فرقی نمیکنند .

نویسنده : یعنی اگر کسی از چیزی اسیب دیده باشد و از ان چیز وحشت داشته باشد.

نویسنده : پس نتیجه میگیریم که این فرد در هر شرایطی می ترسد و راه های جدیدی را امتحان نمی کند.

انیسه :وقتی انسان تجربه تلخی داشته باشد و از آن تجربه آسیب دیده باشد در شرایط مشابه تجربه قبلی آن قرار گیرد خواهد ترسید حتی اگر تجربه جدید هیچ ضرری نداشته باشد باز هم این ترس در وجود او خواهد بود پس نتیجه میگیریم که برای کسی اتفاقی بیفته و بهش ضرر برسه و اگر بار دوم برایش همان اتفاق بیفته حتب اگر ضرر بهش نرسه باز هم می ترسه خانوم هااین درست ترین متن است لطفا همین متن رو بنویسید.

ساحل : وقتي انسان تجربه تلخي داشته باشد واز آن تجربه آسيب ديده باشد درشرايط مشابه آن تجربه قبلي قرار بگيرد.

نازنین : وقتی انسان تجربه تلخی داشته باشد و از آن تجربه آسیب دیده باشد در شرایک مشابه آن تجربه قبلی قرار بگیرد خواهد رسید حتی اگر تجربه جدید هیچ ضرری به باز هم این ترس در وجود او خواهد بود و هیچ وقت تا آخر عمر از ذهنظر او پاک نمیشد پسلام باید هیچ کار اشتباهی انجام ندهیم سلام بچه ها خوبین امید وارم که سالمن باشین.

نویسنده : یعنی انسانها اگرتجربه تلخی داشته باشند درهر خوب وبد از زندگی خود دوباره اتفاق تلخشان را یاد می کنندو از آن کار می ترسند.

محمد طلا : کسی که تجربه ی ناخوشایندی داشته و از ان اسیب دیده باشد،اگر با تجربه ای مشابه با باتجربه ی قبلی اش روبه رو شود باز ،می ترسد؛حتی اگر این تجربه ی مشابه ضرری برای او نداشته باشد. مثلا کسی که یک بار مار او را نیش زده،از هرچیزی کا مانند مار باشد( مثل طناب سیاه و سفید)می ترسد..

مهسا کامیابی : یعنی اگر انسان تجربه تلخی داشته باشد و اتفاقی مشابه آن برای او بیفتد حتی اگر ضرری نداشته باشد بازهم او از آن اتفاق می ترسد.

نویسنده : کسی که تجربهی ناخوشایندی داشته واز ان اسیب دیده باشد،اگرباتجربه ای مشابه با تجربه ی قبلی اش رو به رو شودباز، می ترسد.،حتی اگر این تجربه ی مشابه ضرری برای او نداشته باشد.مثلا کسی که یک بار مار اورا میش زده، از هر چیزی کار مانند مار باشد ( مثل طناب سیاه و سفید) می ترسد.

نویسنده : کسی که بلایی بر سرش آمده و تجربه ی تلخی از چیزی دارد در آن مورد بد گمان ومحتاط تر می شود.بعضی حوادث یا خاطرات تلخ چنان تاثیری در روح انسان می گذارد که حتی با گذشت زمان نیز فراموش نمی شود شرایطی که به موجب یاد آوردن آن خاطره یا حادثه شود می تواند در رفتار وعمل شخص تاثیر بگذارد.

ناشناس : یعنی انسانها اگر تجربه تلخی داشته باشند در هر خوب وبد از زندگی خود دوباره اتفاق تلخشان را یاد می کنند و از آن کار می تر سند.

فاطمه : نظر من این است که فردی که درموقیت بدی گیرکند که به ان اسیب رساندمثل مار اگربکسی نیش بزند فر از تنابی که شبیه باشد می ترسد.

نویسنده : یعنی اگر انسان خاطرات تلخی داشته باشد باید در هر خوب و بد زندگی اش اتفاق تلخ خود را از یاد ببره.

نیان اسماعیل زاده : یعنی اگر فردی از تجربه قبلی اش آسیب دیده باشد از اینکه دوباره این رویداد برای او رخ بدهد بسیار وحشت زده میشود همچنین مواظب است که کاری نکند که دوباره آن اتفاق رخ بدهد.

نویسنده : یعنی اینکه اگر برای کسی اتفاق یا رویداد تلخی رخ داده باشمددیگر به سراغ آن کار نمیرود حتی اگر به او ضرری وارد نشود زیرا از انجام آن کار می ترسد.
خیلی عالی بود👌👌👌👍👍.

ناشناس :‌ وقتی که مرگ در حال ترک آن دو بود، دختر سریع شمع را خاموش کرد به این ترتیب شمع به همان حال باقی می ماند و پدرش بیشتر عمر می کند..

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
انا 1 سال قبل
2

یعنی هرکاری کنی به خودت برمیگرده مثل موشی که گربه را شکار کرد ولی روزی این کارش باعث چیز تلخی میشود💓

پری ماه 2 سال قبل
1

: یعنی انسانها اگرتجربه تلخی داشته باشند درهر خوب وبد از زندگی خود دوباره اتفاق تلخشان را یاد می کنندو از آن کار می ترسند.

ZENB😻♥️💜 2 سال قبل
0

عالی بود 🌹🤩

راضیه زادحاجی 2 سال قبل
0

نه جوابش نیست که

مارشا 2 سال قبل
2

معنی:«اگر یک فرد آسیب دیده باشد این حس را دارد که همه می خواهند به او آسیب برسانند

این هم نظر من 👆🏻

ناشناس 2 سال قبل
-2

وقتی کسی مار آن را نیش بزند وقتی یک طناب می بیند و فکر می کند مار اونجاست

. 2 سال قبل
2

سلام

. 2 سال قبل
3

سلام

. 2 سال قبل
-1

هرکی صدمه ببین باید آن کار تکرار کنه 🔥🔥🔥🔥🔥

5
مارشا 2 سال قبل

یعنی چی که اون کارو تکرار کنه دیوانه

کوروش 2 سال قبل
-2

دقیقا عین شما که تقلب میرسونید

کوروش 2 سال قبل
-2

آدم وقتی اشتباهی میکند از ان اشتباه پشیمان میشود

3
مارشا 2 سال قبل

این درسته

دخی جون:) 2 سال قبل
2

کارتون واقعا عالیه

موفق باشید

یگانه سادات 2 سال قبل
0

میشه یکم سده تربگید

0
مارشا 2 سال قبل

ازاین دیگه ساده تر دختر جون

ن 2 سال قبل
0

علی

ناشناس 2 سال قبل
1

عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی

ناشناس 2 سال قبل
-2

وقتی انسان تجربه تلخی داشته باشد و از آن تجربه آسیب دیده باشد در شرایک مشابه آن تجربه قبلی قرار بگیرد خواهد رسید حتی اگر تجربه جدید هیچ ضرری به باز هم این ترس در وجود او خواهد بود و هیچ وقت تا آخر عمر از ذهنظر او پاک نمیشد پسلام باید هیچ کار اشتباهی انجام ندهیم

ناشناس 2 سال قبل
0

واقعا عالیهههههههه ممنونم🤩🤩🤩🤩😘😘😘😘🤩

طاها جعفری 2 سال قبل
-2

هر کسی اگر از قبل برایش حادثه ای رخ دهد ، اگر بعدا صحنه ای مشابه آن ببیند ،از آن فرار میکند و میترسد حتی که ممکن است این اتفاق ضرری نداشته باشد

منظور این ضرب المثل:مثلا اگر کسی در قبل مار 🐍 او را نیش زده باشد بار دیگر ، حتی از طناب هم میترسد (چون طناب خیلی وقت ها ممکن است شبیه مار باشد

باتشکر 🙏🏻🙏🏻

-2
کوروش 2 سال قبل

اییییی

زهرا نیرومند 2 سال قبل
1

این ضرب المثل به ما میگوید اگر انسان تجربه ای

تلخ از حادثه ای داشته باشد و از تجربه اش اسیب دید باشد در شرایطی که مشابه

تجربه قبلی اش قرار گیرد میترسد حتی اگر رویدا جدید هیچ ضرری برای فرد نداشته باشد

-1
کسرا 2 سال قبل

خیلی هم عالی من فکر کردم ولی ایدهای برای دریافت این ضرب المثل به ذهنم نرسید ولی وقتی جواب هارو خوندم چیز خوبی به ذهنم رسید خیلی ممنون

ناشناس 2 سال قبل
-2

ممنونم خوب بود

ایلول 2 سال قبل
8

سلام من ایلول هستم ممنونم ازتون بخاطر این سوال من ۲تا مثبت گرفتم ازتون ممنونم امید وارم سلامت و تندرست باشید

0
مارشا 2 سال قبل

اسمت چیه دوتا مثبت گرفتی مگح رفتی خاستگاری

2
حسن سامی 2 سال قبل

خیلی خوبه

-2
ناشناس 2 سال قبل

واقعا که ذره ای فکر نکردیمفتی نمره گرفتی

nazanin 2 سال قبل
22

وقتی انسان تجربه تلخی داشته باشد و از آن تجربه آسیب دیده باشد در شرایک مشابه آن تجربه قبلی قرار بگیرد خواهد رسید حتی اگر تجربه جدید هیچ ضرری به باز هم این ترس در وجود او خواهد بود و هیچ وقت تا آخر عمر از ذهنظر او پاک نمیشد پسلام باید هیچ کار اشتباهی انجام ندهیم سلام بچه ها خوبین امید وارم که سالمن باشین……….❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پریسا رحمانی 2 سال قبل
5

نتیجه می گیریم که این فرددرشرایطی میترسدوراه های جدیدی امتحان نکرده

2
ادول 2 سال قبل

خیلی خوبی💏☺😁😂😃😢

نویسنده 2 سال قبل
9

یعنی انسانها اگرتجربه تلخی داشته باشند درهر خوب وبد از زندگی خود دوباره اتفاق تلخشان را یاد می کنندو از آن کار می ترسند

1
منننننن 2 سال قبل

عالیییییییییی بود

نویسنده 2 سال قبل
5

کسی که از چیزی ضرر دیده از آن چیز برای همیشه ترس و هراس دارد.

" تبسم" 2 سال قبل
5

عالی بود متشکرررررررررم😘😘😘

سارینا 2 سال قبل
5

عالی بود .👍👍👌👌👏👏

محمد طلا 2 سال قبل
9

کسی که تجربه ی ناخوشایندی داشته و از ان اسیب دیده باشد،اگر با تجربه ای مشابه با باتجربه ی قبلی اش روبه رو شود باز ،می ترسد؛حتی اگر این تجربه ی مشابه ضرری برای او نداشته باشد. مثلا کسی که یک بار مار او را نیش زده،از هرچیزی کا مانند مار باشد( مثل طناب سیاه و سفید)می ترسد.

زهرا 2 سال قبل
2

خیلی خوب بود و خیلی کامل و کوتاه بود ولی بعضی ها که بلد نیستند لطفا ننویسند ☺

-2
مارشا 2 سال قبل

اونا هم دل دارن و می خواهن بنویسن و می تونن پس ببند

مهسا کامیابی 2 سال قبل
2

یعنی اگر انسان تجربه تلخی داشته باشد و اتفاقی مشابه آن برای او بیفتد حتی اگر ضرری نداشته باشد بازهم او از آن اتفاق می ترسد

ناشناس 2 سال قبل
4

خیلی خوب بود واقعا هم کامل هم کوتا 😊😊

السا 2 سال قبل
5

بچه ها همه انیسه رابنویسید عالی ست.

4
مهناز 2 سال قبل

متن انسیه خیلی عالی بود 👍ممنون

السا 2 سال قبل
3

خیلی شما بی ادب هستی

0
ناز 2 سال قبل

اره خیلی بی ادبن

ناشناس 2 سال قبل
4

یعنی انسانها اگر تجربه تلخی داشته باشند در هر خوب وبد از زندگی خود دوباره اتفاق تلخشان را یاد می کنند و از آن کار می تر سند

3
مهسا شیرعلی پور 2 سال قبل

خیلی خوب بود

0
گمنام 2 سال قبل

متن های خوبی بود

پرنیان منوچهری 2 سال قبل
4

بسیار عالی و خوب بود

1
عرشیا عارفی 2 سال قبل

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
4

کسی که بلایی بر سرش آمده و تجربه ی تلخی از چیزی دارد در آن مورد بد گمان ومحتاط تر می شود.بعضی حوادث یا خاطرات تلخ چنان تاثیری در روح انسان می گذارد که حتی با گذشت زمان نیز فراموش نمی شود شرایطی که به موجب یاد آوردن آن خاطره یا حادثه شود می تواند در رفتار وعمل شخص تاثیر بگذارد

4
ععععااااااییییی😘😘 2 سال قبل

خیلی خوبه

مبینا 2 سال قبل
9

واقاعالیهههه

1
ناشناس 2 سال قبل

واقعا عزیزم

نویسنده 2 سال قبل
3

کسی که تجربهی ناخوشایندی داشته واز ان اسیب دیده باشد،اگرباتجربه ای مشابه با تجربه ی قبلی اش رو به روشودباز، می ترسد.،حتی اگر این تجربه ی مشابه ضرری برای او نداشته باشد.مثلا کسی که یک بار مار اورا میش زده، از هر چیزی کار مانند مار باشد ( مثل طناب سیاه و سفید) می ترسد

صدف 2 سال قبل
5

شما که با شعوری بشین سر جات حرف نزن

7
ناشناس 2 سال قبل

دعوا نكنين داداشام

صدف 2 سال قبل
7

عه تهاشقال هام نه…سوادت نم کشیده داداش

نویسنده 2 سال قبل
12

عالییییی🥰🥰🥰

مینا 2 سال قبل
4

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

فاطمه 2 سال قبل
6

نظر من این است که فردی که درموقیت بدی گیرکند که به ان اسیب رساندمثل مار اگربکسی نیش بزند فر از تنابی که شبیه باشد می ترسد

2
الدول 2 سال قبل

فاطمه جان عزیزم💏💏💏💏💏💏💏💏💏😍❤💑💑💏❤💙👍

Arefeh 2 سال قبل
6

انسیه خیلی عالی نوشته👏👌

3
مارینت 2 سال قبل

یعنی اینکه اگر برای کسی اتفاق یا رویداد تلخی رخ داده باشمددیگر به سراغ آن کار نمیرود حتی اگر به او ضرری وارد نشود زیرا از انجام آن کار می ترسد.خیلی عالی بود👌👌👌👍👍👍

گمنام 2 سال قبل
6

عالی بود

گمنام 2 سال قبل
5

خیلی خوب

علی 2 سال قبل
5

عالی

♡♡♡ 2 سال قبل
3

عالی بود😁😃

تارا 2 سال قبل
1

خوب بود

محمد رضا رسولی 2 سال قبل
1

خوب بود به نظر من 😎😘

1
زهرا 2 سال قبل

عالی بود

ریحانه 2 سال قبل
4

به نظر من خوب بود😊😊😊

شبنم 2 سال قبل
1

خوبه ممنون

شبنم 2 سال قبل
1

البته شبنم اسم واقعی من نیست

ناشناس 2 سال قبل
3

خوب بود ولی باید کامل ترمی بود*-*

شیوا 2 سال قبل
7

مرسی خیلی مفید و عالی بود🙏🙏🙏🌹🌹

امیرحسین رشیدتبار 2 سال قبل
0

عالی بود

پرنیا 2 سال قبل
1

محشره 👌👌👌

نویسنده 2 سال قبل
1

مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید میترسد

0
مارشا 2 سال قبل

یعنی کسی که آسیب دیده دیگه اون غلط اضافی که کرده دیگه نمی کونع

عالیه 2 سال قبل
0

عالیه

ناشناس 2 سال قبل
0

عالیه حرف نداره👌👌👌

آریان 2 سال قبل
0

مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد

Sajede 2 سال قبل
6

کامل ، دقیق و زیبا

الینا 2 سال قبل
1

خوب بود ولی باید توضیح معلم بیشتر می شد ولی به هرحال خوب بود👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍👏👏👏👏

سوگل 2 سال قبل
3

خوب بود

امیر عباس 2 سال قبل
1

یعنی اگر کسی از چیزی آسیب دیده باشد از آن چیز وحشت دارد

-1
هلما جان 2 سال قبل

عالی

صبا فروهوند 2 سال قبل
6

خوبی

-2
نویسندہ 2 سال قبل

عالی عزیزم 👍👌🌹👍👌🌷🌹👍👌👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍👍👍

نویسنده 2 سال قبل
12

اگر شخصی از یک فرد ، صدمه و آسیب دیده باشد ،احساس می کند همه ی افراد میخواهند به او آسیب بزنند ؛مانند فرد مار گزیده ای که اگر طناب سیاه و سفید را هم ببنید ،فکر میکن مار است و می ترسد

Mobina 2 سال قبل
6

همه ی نظرها خوب اند

2
مارشا 2 سال قبل

همین که نوشته منم باهات موافقم مبینا جون اسمت چیه

4
امیستالینیادا 2 سال قبل

منم باهات موافقم مبینا جان.

ناشناس 2 سال قبل
4

عالی ببببببببببببود

ناشناس 2 سال قبل
3

یعنی ان ماری که از یه راهی می رود و در ان راه بلایی بر سر او می اید دیگر از ان راه نمی رود

helia☺ 2 سال قبل
0

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فاطمه🤗 2 سال قبل
2

❤❤❤👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

فاطمه🤗 2 سال قبل
0

❤❤❤👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻کاملا مفهوم این ضرب المثل رودرک کردم خیلی ممنون از نویسنده وبچه ها😘😘

فقط خدا.......❤❤ 2 سال قبل
1

خیلی عالی بودکاملا مفهوم این ضرب المثل رودرک کردم ممنون ازنویسنده وبچه ها😘😽فقط یه خواهشی ازتون دارم:میشه داستان این ضرب المثل روهم بگذارید؟خیلی ممنون وببخشید💐💐💐💐

فقط خدا.......❤❤ 2 سال قبل
3

خیلی عالی بودکاملامفهوم این ضرب المثل رودرک کردم ممنون ازنویسنده وبچه ها😘😽فقط یه خواهشی ازتون دارم:میشه داستان این ضرب المثل روهم بگذارید؟خیلی ممنون وببخشید💐💐

❤معصومه❤ 2 سال قبل
5

عالی بود خیلی ممنون🌹🌹یعنی:کسی که یه بارتو انجام کاری بهش ضربه ای خورده دیگرهرگزچیزی که حتی یک درصد شبیه آت است به هیچ وجه آن کار را انجام نمیدهدوازانجام آن کار خیلی میترسد♡♡

نویسنده 2 سال قبل
0

متن خیلی خوبی دارد واقعا خوشم امد

متن خیلی خوبی دارد واقعا خوشم آمد 2 سال قبل
4

متن خیلی خوبی دارد واقعا خوشم آمد

-2
نا شناس 2 سال قبل

خیلی ممنون عالی بود🌸💗سپاس فراوان 🌸💗

نویسنده 2 سال قبل
0

وقتی یک انسان از واقعه ای یک تجربه و نتیجه ی تلخی داشته باشد و از ان قضیه اسیب دردناکی چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ جسمی به ان وارد شود اگر دوباره اتفاق و حادثه ای با شرایط مشابه اتفاق قبلی برای او بیفتد حتی اگر هیچ اسیبی به همراه نداشته باشد و هیچ ضرری برای او نداشته باشد باز هم او از این حادثه می ترسد و هنوز ترسی برای او وجود دارد مثلا کسی که مار او را گزیده از هر چیزی کهشبیه مار باشد میترسد. هانیه باختری

نویسنده 2 سال قبل
-1

هیچی یاد نگرفتم چون نوشتن بلدم خواندن کم بلدم

نویسنده 2 سال قبل
0

وقتی انسان.آن تجربه ای تلخ را فرا موش نکند دوباره در زندگی خودش خواهد بازم ان اتفاق بیوفتددو هیچوقت به آن نفر که در زندگیش اتقافی بدی میوفتد باید هیچ توجه نکنیم چون ممکن توی زندگی ما بیوفتد

نویسنده 2 سال قبل
0

کسی که یه بار تو انجام کاری بهش ضربه ای خورده دیگرهرگزچیزی که حتی یک درصد شبیه ان است به هیچ وجه آن کار را انجام نمیدهدوازانجام آن کار خیلی میترسد👐☺️

ناشناس 2 سال قبل
1

کامل نیستخواهشا یکم به سوال توجه کنید

0
علیف 2 سال قبل

خیلی هم کامل🥰🥰ممنونم

امیر حسین 2 سال قبل
-2

به نظر من این ضرب المثل مار گزیده از ریسمان سیاه سفید می ترسد یعنی یک نفر از یک کار کرده تجربه بدی دارد وقتی دوباره سراغ آن کار برود تجربه قبلی اش بیاد میآید واز آن کار دوری می کند

نویسنده 2 سال قبل
0

اگر شخصی از یک فرد صدمه و آسیب دیده باشد احساس می کند همه ی افراد می خواهند به او آسیب بزنند مانند فرد مار گزیده که اگر طناب سیاه و سفید را هم ببیند فکر می کند مار است و می ترسد

نویسنده 2 سال قبل
-1

جواب سوالات کتاب نگارش

0
احول 2 سال قبل

خیلی بده

نویسنده 2 سال قبل
0

بسیاری از افرادی که با من دیدار می کنند از ما درخواست می کنند که معنی ضرب المثل مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد را در سایت قرار بدهیم. با سلام خدمت دانش آموزانی که این مطلب را مطالعه می کنید و دنبال جواب این سوال هستید که دریافت خودرا از ضرب المثل مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد در یک بند بنویسید جواب را به اینگونه پیدا کردیم که کسی که تجربه ناخوشایندی داشته و از آن آسیب دیده باشد اگر با تجربه ای مشابه آن روبه رو شود باز می ترسد حتی اگر این تجربه مشابه ضرری برای او نداشته باشد شما نیز اگر متن دیگری راجع به این موضوع دارید برای ما در نظرات پایین بفرستید تا با اسم شما در این مطلب منتشر شود

نویسنده 2 سال قبل
4

كسی كه خاطره ی بدی از چیزی داشته باشد، در موردِ آن بدگمان و محتاط می شود. همانطور که اگر کسی را مار نیش بزند، از آن به بعد او از هرچیزی که مشابهِ مار باشد (مثل طناب سیاه و سفید) می ترسد.

-1
ناشناس 2 سال قبل

یعنی کسی که یه کاری رو انجام داده و تجربه ی تلخی از این ماجراداشته میترسه که دوباره اون کار رو انجام به همون سرنوشت دچار سه

محمد باقر مجلسی 2 سال قبل
-1

عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
-1

آسو سعادتی 2 سال قبل
-1

عالی بود برای کسی مث من که همه ی هواسش واس درسه 💞

ناشناس 2 سال قبل
-1

یعنی هرکی که در زندگی تجربه ی تلخی داشته باشد از ان خاطره ی بدی داشته باشد از ان میترسد

نویسنده 2 سال قبل
3

لطفا در مورد ضرب المثل بند های جذاب بنویسید

نویسنده 2 سال قبل
-2

رها

*Parmida 2 سال قبل
2

هرگاه انسان از تجربه ای ناراحت کننده داشته باشد وان تجربه ضرری برای او داشته باشد .هرگاه باتجربه ای مشابه به ان برخود کند بااینکه ممکن است دراین سری ضرری برای او نداشته باشد با این حال به خاطر تجربه قبلی خواهد ترسید

نویسنده 2 سال قبل
3

هرگاه انسان خاطره نا خوشایندی داشته باشد در زمان مشابه حتی درصورتی که این سری برای او ضرری نداشته باشد میترسدParmada

.. 2 سال قبل
-1

كسی كه خاطره ی بدی از چیزی داشته باشد، در موردِ آن بدگمان و محتاط می شود. همانطور که اگر کسی را مار نیش بزند، از آن به بعد او از هرچیزی که مشابهِ مار باشد (مثل طناب سیاه و سفید) می ترسد.

نویسنده 2 سال قبل
1

ممنون که از این ها میزاریدفاطمه

0
عسل 2 سال قبل

ممنونم فاطمه خانم

نویسنده 2 سال قبل
0

سلام

نویسنده 2 سال قبل
1

وقتی انسان تجربه تلخی داشته باشد و از آن تجربه آسیب دیده باشد در شرایط مشابه آن تجربه قبلی قرار بگیرد خواهد رسید حتی اگر تجربه جدید هیچ ضرری به باز هم این ترس در وجود او خواهد بود.

نویسنده 2 سال قبل
0

به این معنی است که اگر برای فرد یک اتفاق بد بیفتد تا همیشه از چیزی که موجب ان شده میترسد و خود را به حقارت می اندازد و همیشه از ان ترس دارد>مثل وقتی که کار ی می کنیم و تنبیه میشویم دیگر از انجامش و تنبیه شدن ترس داریم حالا فرقی ندارد چه نوع کاری کنیم خوب یا بد باشد یا ترس به جا باشد یا نا بجا…………………………………..

carolin 2 سال قبل
0

وقتی کسی کاری غلطی میکند و از روی ترس دوباره انجام ندهد و خود را به حقارت بیندازد است…وقتی کاری میکنیم و تنبیه میشویم کار را تکرار نمی کنیم تا تنبیه نشویم در صورتی که ممکن اس نا به جا باشد ترس ما خوب بود……….. اگر چه مطلب کامل نبود و خطا میداد بدک نبود…

نویسنده 2 سال قبل
0

انسان وقتی از چیزی میترسد مشابه آن نمیرود

عالی 2 سال قبل
-2

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
2

وقتی انسان تجربه تلخی از حادثه یا اتفاقی داشته باشد و از آن تجربه آسیب و ضرر دیده باشه در شرایط موقعیت همانند آن قرار بگیرد دوباره آن ترس به او باز خواهد گشت و خواهد ترسید حتی اگر این تجربه برای او هیچ ضرر و زیانی نداشته باشدابوالفضل کدخدا

ناشناس 2 سال قبل
-2

اگر فردی در یک موضوع اسیب دیده باشد و دیگر به همه اعتماد ندارد و این کار موجب بد بینی میشود

K 2 سال قبل
0

عالی و کامل بود 🤗

ناشناس 2 سال قبل
-2

من میگم که توی این ضرب المثل ما وقتی که تجربه ی ناخوشایندی داشته باشیم واز این آسیب دیده باشیم تجربه ای مشابه ضرری نداره و ما برای اون کار کنیم این بده

علیرضا مرادی 2 سال قبل
-2

منظور از این است که اگر انسانی که از چیزی بترسد از مشابه این هم همین طور

نویسنده 2 سال قبل
-2

من دررابطه با این مطلب می گویم اگر یک فرد از چیزی می ترسد دوباره نمی اید ان راه را انجام دهد

نویسنده 2 سال قبل
2

من می گوییم که هرکسی از چیزی می ترسید دوباره نمی اید همان کار را بکند🙃🙃ممنونم بخاطر این ضرب المثل ها روناک هستم مرسی 🥰🥰🥰

نویسنده 2 سال قبل
3

اگر انسان تجربهتلخی داشته باشد اگر یک بار دیگر ان تجربه برایش اتفاق بیوفتد باز هم از ان میترسد

ناشناس 2 سال قبل
3

عالی

عسل 2 سال قبل
0

متن فاطمه درسته

نویسنده 2 سال قبل
-1

😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😆😆😆😆😈😈😈😈👅👅👅👹

نویسنده 2 سال قبل
0

بله

نویسنده 2 سال قبل
0

اگر شخصی از یک فرد،صدمه و آسیب دیده باشد احساس می کند همه ی افراد می خواهند به او آسیب بزنند؛مانند فرد مار گزیده ای که اگر طناب سیاه و سفید را هم ببیند ،فکر می کند مار است و از او می ترسد

نویسنده 2 سال قبل
0

.

نویسنده 2 سال قبل
0

ضرب المثل مار گزیده از ریسمان سیاه سفید می ترسد بنویسید

شهرام ارامش 2 سال قبل
-2

کسی که از چیزی ضرر دیده از آن چیز برای همیشه رعب و وحشت دارد.در گذشته خانه ها امنیت و روشنایی درستی نداشتند و حیواناتی مثل مار و موش در آنها راه پیدا می کردند.

-1
حدیثه مهردادی 2 سال قبل

بسیار در مفهوم ضرب المثل دایر است ممنون از نظر جانانه شما سپاس آقای شهرام

برای پاسخ کلیک کنید