دوربین برهنه کننده رایگان

دوربین برهنه کننده رایگان

را میتوانید از سایت نکس لود به صورت رایگان و لینک مستقیم دریافت کنید و استفاده کنید . دوربین برهنه کننده یک نرم افزار میباشد که در فضای مجازی منتشر شده است ، این نرم افزار برای سیستم عامل های اندروید و IOS ساخته شده و توسط سایت ها و کانال ها بسیاری به فروش میرسد !

دوربین برهنه کننده رایگان

اما در حقیقت کلاه برداری بیش نیست . نرم افزار دوربین برهنه کننده عنوانی است که کلاه برداران اینترنتی از خود برای کلاه برداری از مردم در آورده اند !

اگر بر فرض محال هم که چنین نرم افزاری وجود داشته باشد ، ایا بدون سخت افزار مورد نظر امکان استفاده از ان خواهد بود؟ مسلما جواب این سوال خیر است . اگر چنین نرم افزاری وجود دارد چرا همچنان برای عکس گرفتن از بدن (برای تشخیص بیماری ، شکستگی و…) از همان تکنولوژی سابق استفاده میشود ؟

واقعیت دوبین الکی :

البته درباره این نرم افزار کلیپی هم تهیه شده است که خارجی است و عمل کرد این نرم افزار را نشان میدهد ! که ما مطمئن هستیم این کلیپ هم ساختگی بوده و برای کلاه برداری های بیشتر از مردم بیچاره ای که این را نمیدانند باشد .

از شما عزیزان خواهشمندیم که آگاه باشید و طوری رفتار کنید که هم خودتان ضرر نکنید و هم ریشه این کلاه برداران خشک شود ، اگر کسی باشد که به آنها پولی ندهد مطمئنا آنها نیز پس از مدتی بساط خود را جمع کرده و میروند!

دوربین برهنه کننده

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
-1

میخوام

محمد خلیل هستم 1 سال قبل
1

دوربین اندروید که لباس ها را پاک میکنه میخوا هم

محمد خلیل هستم 1 سال قبل
0

دوربین اندروید که لباس ها را پاک میکنه میخوا هم

ناشناس 1 سال قبل
1

بله

برای پاسخ کلیک کنید