نامزد جدید دنیا جهانبخت کیست | عکس , فیلم , اسم | نکس لود

ماجرای شوهر نامزد دنیا جهانبخت کیست ؟

عکس های پخش شده توسط وحید خزایی

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت داستان جدیدش شروع شد ! دنیا جهانبخت تازگی در اینستاگرامش اعلام کرد که نامزد جدیدی دارد و عکس دست نامزدش رو توی پیجش گذاشت و گفت نامزد جدیدی دارد . شب ها دنیا جهانبخت پیراهن نامزدش را بو میکند و مزحکه عام و خاص شده است . دنیا بعد از شکست عشقی با ساسی مانکن همچنان خالکوبی هارا خذف نکرده است و به گفته خودش میخواهد آن ها را ادیت و تغییر طرح بدهد . ولی این بازی جدید دنیا است به گفته ی خودش نامزد دنیا جهانبخت از فامیلاش است و به خاطر شغلی که همسرش داره نمیتونه اسم اون رو بگه و حتی همسرش اینستاگرام هم نداره بقیه نوشته را در ادامه مطلب دنبال کنید .

نامزد دنیا جهانبخت کیست :

دنیا جهانبخت گفته که به زودی همسرش رو به مردم معرفی میکنه و در ادامه افزود که همسرش یا همان نامزد جدیدش با فضای مجازی اصلا آشنا نیست و حتی اینستاگرام هم ندارد و دنیا براش اینستا باز کرده و دنیا خودشو فالو کرده تا به همسرش ویدئو چت بده . دنیا خارج از ایرانه و در برخی تبلیغات برای عرب ها تبلیغ کرده که مورد اعتراض مردم قرار گرفته است . دنیا که به نظر میرسه کم عقله و هرگونه رفتار های بچه گانه از این بانوی بزرگوار بعید نیست . و شب ها برای مردم لایو چت میگذارد و میگوید دلم برای شوهرم تنک شده است . این بسیار خنده دار است و مورد اعترض و فحش مردم قرار گرفته و بعد از گرفتن فحش های عالی به مردم اعتراض میکند که چقدر بی فرهنگ هستین در حالی که جوابی برای رفتار های بچه گانه خودش را ندارد .

ماجرای عکس های بدون فتوشاپ دنیا جهانبخت :

وحید خزایی هم مثل بقیه افراد غیر موجه اینستاگرام در لایو چت خودش به دنیا گفت که عکس هایی از دنیا جهانبخت دارد که بدون فتوشاپ است و بخاطر دنیا این عکس هارو پخش نمیکنه و عکس های چرت و بد دنیا جهانبخته بعد دنیا در لایو چت خزایی گفت که بفرست مشکلی نیست . بعد خزایی رفت پیج دنیا دایرکت عکس هارو فرستاد به دنیا و دنیا هم این عکس هارو توی لایو چت خودش به مردم نشون داد و قضیه رو به مردم توضیح داد و برای وحید خزایی فحش های زیادی خرید وحید خزایی هم توی لایو چت خودش به دنیا چند تا فحش داد تا قضیه خاتمه پیدا کنه .

این پست به زودی آپدیت خواهد شد و مطالب جدیدی درباره دنیا خواهیم گذاشت

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید