رقص خردادیان با سولماز

عکس و فیلم رقص خردادیان با سولماز

ماجرای رقص خردادیان با سولماز

رقص خردادیان با سولماز

رقص خردادیان با سولماز موضوعی است که چند روز است به شدت در اینترنت جستجو میشود ، اما دلیل آن چیست؟ آیا چنین چیزی حقیقت دارد و یا شایعه ای بیش نیست؟ با همراه باشید تا این مسئله را بررسی کرده و در آخر نیز لینک های مورد نیاز برای دانلود را برای شما قرار دهیم .

معرفی محمد خردادیان :

محمد خردادیان یکی از بزرگترین اساتید و آموزش دهنده ی های انواع رقص ایرانی و عربی میباشند ، محمد خردادیان در شهر سبزوار متولد شده است و در حال حاظر نیز در لس آنجلس اقامت دارد.او در دوران جوانی اش یک رقصنده بود اما پس از انقلاب از ایران رفت و در خارج اقامت یافت .

فعالیت های خردادیان :

روش کسب درامد محمد خردادیان در آن زمان رقص در کاباره ها و مراسم به همراه گروهش بود که ویدیو های آن هنوزهم در سطح نت موجود است . با وجود اینکه برخی ویدیوهای آن شما را شگفت انگیز خواهد کرد اما بسیاری از افراد نیز وجود دارند که او متنفر هستند .

شغل کناری :

او در کنار رقص با گروهش اقدام به ساخت کلیپ هایی برای آموزش رقص برای علاقه مندان به این حرفه کرده بود ، فیلم های خردادیان برای بسیاری از اقایان و خانم ها مفید واقع شدند و او توانست حرکات پایه ای و اساسی رقص و همچنین با ورزش های آن اشنا کند .

یکی از داستان های محبوبش :

او توانست خیلی ها را به رقصنده هایی حرفه ای تبدیل کند و یکی از افتخاراتش این است.وی در 22 فروردین 1381 برای دیدار با پدرش به ایران بازگشت اما در فرودگاه مهرآباد تهران دستگیر شد.او پس از دستگیری 21 روز را در زندان گذراند و پس از آن به اوین منتقل شد و. 40 روز را نیز در آنجا گذراند.پس از آن به دادگاه انقلاب کشور فرستاده شد و با محکوم شدن به جرم اشاعه ی فساد بر روی زمین به مجازات شلاق ، ده سال حبس و ممنوع الخروج شدن از ایران محکوم شد اما سرانجام توانست از ایران خارج بشود .

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
الناز 2 سال قبل
0

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

برای پاسخ کلیک کنید