سامانه ملی کارانه | آدرس سایت

سامانه ملی کارانه آدرس سایت

آموزش نحوه ثبت نام و پیدا کردن آدرس سایت دریافت کارانه 250 هزار تومنی ماهانه جوانان دنبال کار را در سایت نکس لود کامل یاد بگیرید . آقای قالیباف این سامانه را برای جوانان پیش تولید کرده است تا بعد از رئیس جمهور شدن کار های بعدی این سایت را اجرا کنند تا عمل را قبل حرف انجام داده باشند .

سامانه ملی کارانه

آقای قالیباف قدم اول را محکم برداشتند و قبل از ریاست جمهوری این سامانه را برای جوانان ساختند که بتوانند در آن اطلاعات خودشان را وارد کنند و ثبت نام کنند تا بعد از انتخاب آقای قالیباف به عنوان رئیس جمهور درآمد 250 هزار تومن برای هر فرد بیکار واریز کنند .

آدرس سایت کارانه :

در ابتدا باید اعلام کنیم که آدرس این سایت کارانه www.kar96.ir است و برای سال 96 ساخته شده است و ممکن است این آدرس در آینده تغییر کند ولی فعلا برای امسال این آدرس قطعی است . آدرس تلگرامی این سامانه نیز @kar96ir است که با وارد کردن این ای دی در تلگرام میتوانید وارد کانال تلگرام کارانه شوید .

آموزش ثبت نام در سایت کارانه

آموزش ثبت نام در سایت کارانه :

ثبت نام در سایت کارانه بسیار راحت است به طوری که در مرحله اول کد ملی خودتان را وارد میکنید و مراحل دوم رمز عبور باید وارد کنید که در پایین برای اطمینان دوباره همان رمز عبوری که در بالا وارد کرده اید را تایپ میکنید و در مرحله آخر شماره موبایل خودتان را وارد میکنید . و گزینه ثبت نام را میزنید . بعد به مرحله ورود میروید که برای نام کاربری کد ملی یا شناسنامه خودتان را وارد میکنید و برای رمز عبور همانی که قبلا در ثبت نام تایپ کرده اید را وارد میکنید .

آموزش ثبت نام در سایت کارانه

بقیه مراحل به سادگی داخل سایت کارانه توضیح داده شده است و دیگر نیازی به آموزش نیست . شاید سوالاتی برای شما پیش آمده باشد مثل کارانه چیست ؟ یا سایت سامانه کارانه قالیباف یا کلماتی انگلیسی karane و www.car96.ir و یا kar96 را جستجو کرده باشید ولی این آدرس ها اشتباه است و آدرس دقیق در بالا اشاره شده است .

سامانه کارانه مبتنی بر عملکرد است و حرف و عمل با همدیگر فاصله ای ندارد شاید سایت کارانه نیاز مردم باشد و جامعه امروزی مثل کشور های خارجی حق دریافت پول بیشتری هستند چه برسد به جوانان که بیکار شده اند و همه امیدشان پیدا کردن شغل جدید است .

چگونگی و نحوه پیدا کردن کار در کارانه :

پیدا کردن شغل در این سامانه به راحتی قابل اجراست و دکمه آبی دارد که توسط آن اعلام آمادگی خود را برای اشتغال اعلام میکنید این سامانه با همکاری شرکت ها و کارخانه ها هر بخشی به نیرو نیاز داشته باشد از طریق همین سامانه به راحتی میتواند افراد مورد نظر را جذب کند . و در آخر به امید پیروزی دولت مردم و تغییر به نفع مردم .

علت فیلتر شدن سامانه کارانه قالیباف :

بنا به تصمیم قوه قضاییه و فشار هایی که دولت بر قوه قضاییه وارد آورد تا موجب شد که این سامانه فیلتر شود جوانان زیادی در این سامانه ثبت نام کرده بودند و متاسفانه با فشار مسئولین دولتی این نهاد فیلتر شد و بار دیگر آزادی بیان زیر علامت سوال بزرگ قرار گرفت . امیدواریم بار دیگر این سامانه کار خود را از سر گیرد .

سامانه ملی کارانه

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید