ساعت جدید سریالهای جم تی وی

ساعت جدید سریال های تلویزیون

را میتوانید از سایت نکس لود به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و به صورت متنی و ساعتی با خبر شوید . شبکه جم تی وی یکی از شبکه های ماهواره ای میباشد که چندین و چند سال است در ماهواره های هاتبرد و یاهست و… فعالیت میکند و متاسفانه توانسته است کاربران بسیار زیادی از ایرانیان را به خود جذب کند .

ساعت جدید سریال های تلویزیون

این شبکه معمولا سریال های ترکیه ای را ترجمه کرده و دوبله میکند ، پس از آن اقدام به پخش آنها از شبکه جم تی وی میکند . آنها علاوه بر جم تی وی شبکه های متعدد دیگری نیز دارند که از برخی دیگر آنها میتوان جم لایف ، جم تراول ، جم کورد ، جم جونیور ، اونیکس و… اشاره کرد .

زمان پخش و تکرار سریال های تلویزیون :

متاسفانه فیلم های این شبکه ها اغلب موضوعات مناسب و خوبی ندارند و در اکثر این سریال های ترکیه فرهنگ های بد و هنجار های ناپسندی به مردم یاد داده میشود! البته این کار غیر مستقیم و بسیار طولانی است .

برای مثال در شبکه جم و سریال های آنها زن ها بی حجابند و بنیان خانواده ها سست است ، دختر و پسر ها با والدین خود مشکل دارند ، زن و مرد ها به یکدیگر خیانت میکنند و بسیاری کارهای ناپسند دیگر که با اخلاقیات و شئونات ایرانی و اسلامی مغایرت دارد . این شبکه ها قصد وارد کردن این رفتارهای ناپسند به ایران را دارند .

ساعت پخش سریال

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
1

پنت هاوس

برای پاسخ کلیک کنید