زمان و مکان تشییع جنازه حامد هاکان + ساعت دقیق

زمان و مکان دقیق تشییع جنازه حامد هاکان ساعت دقیق به طور کامل از سایت نکس لود بخوانید. حامد هاکان خواننده پاپ کشور به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد و ایران با غم و بزرگ دیگری که از نوع مرتضی پاشایی بود رو به رو شد.

عکس و فیلم تشییع جنازه حامد هاکان

دانلود فیلم تشییع جنازه حامد هاکان

احتمال می‌رود خوانندگان زیادی مثل محسن یگانه و محسن چاوشی در این تشییع جنازه حضور داشته باشند و به زودی ساعت و زمان و مکان تشییع جنازه این بزرگوار را در همین پست قرار خواهیم داد  می‌رود که تشییع جنازه از فردا باشد چون فردا اطلاع‌رسانی می‌شود و پس فردا تشییع جنازه بزرگ صورت خواهد گرفت از دوستان خواهش می‌کنیم که سنگ تمام بگذارند و به تشییع جنازه این خواننده بزرگ کشور تشریف بیارند .

واکنش چهره ها به مرگ حامد هاکان

به زودی واکنش چهره ها از جمله فرزاد فرزین محسن چاوشی و محسن یگانه را برای شما در همین پست به صورت کامل قرار خواهیم داد و ساعت و زمان تشییع جنازه حامد هاکان را در ادامه اگر در سایتهای خبری اعلام شود در همین سایت و در همین پست زمان دقیق تشییع جنازه ی او را قرار خواهیم داد.

زمان و مکان دقیق تشییع جنازه حامد هاکان اعلام شد

پیکر «حامد هاکان» جمعه 14 مهر ساعت 10 صبح از میدان «عبدالعظیم» شهرری تشییع می‌شود .

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
علي 2 سال قبل
0

حامد ها كان صداي نسل ما بود نسلي كه صداش به هيچ جا نرسيد

علی جمشیدی 2 سال قبل
0

واقعا شوکه شدم….چندبار باهاش هم صحبت شده بودم و باهم عکس انداخته بودیم….خیلی از خاطراتم با آهنگهاش بود….روحش شاد و یادش گرامی

ریحانه.... 2 سال قبل
0

حامد جان روحت شاد درسته اونجور که لایقت بود به شهرت نرسیدی ولی همون دهه 80 که به اوج رسیدی برامون فراموش نشدنیه از صمیم قلب دوستت داریم از خدا برات آرامش ابدی رو میطلبم

برای پاسخ کلیک کنید