علت قتل ابولفضل 11 ساله توسط جوان 24 ساله + فیلم

علت قتل ابولفضل 11 ساله توسط جوان 24 ساله + فیلم

ماجرای قتل ابوالفضل ۱۱ ساله توسط جوان ۲۴ ساله بعلاوه کلیپ از سایت نکس لود دانلود کنید .

علت قتل ابولفضل 11 ساله توسط جوان 24 ساله + فیلم

و باز هم قاتل بی‌رحم دیگر و وبازهم پسر بی گناه دیگر ای فدای مشکل روانی یک فرد می‌شود ابوالفضل ۱۱ ساله که مانند ها طلاق با ۵۰ زد به یک چاقو به قتل رسید در ادامه مطلب بیشتر بخوانید .

علت مرگ و کشتن ابولفضل 11 ساله

ابوالفضل ۱۱ ساله که بچه بسیار معصومی اصل توسط پنجاه ضربه چاقو که فقط ۲۵ ضربه ای ان به صورت ابوالفضل بوده است فوت می‌کند . همان روز قاتل پیدا می شود و در اظهاراتش می‌گوید که من ابوالفضل را در گمرک دیدم و او را به بهانه نشان دادن کبوتر یا همان کفتر به داخل خانه کشیدند .

بعد از کشاندن وحدت داخلی خانه با ۵۰ ضربه چاقو او را کشتن ۲۵ ضربه ای چاقو فقط به صورت و چشم های ابوالفضل مظلومی خورده است که اتفاق بسیار ناراحت کننده می باشد .

امروزه قتل هایی نظیر عاطنا ستاره شب قتل های دیگری مثل این که بچه های بی گناه این بی رحمی ها و مشکلات روحیه افراد مختلف می شوند . جامعه را به درد می کشاند ابوالفضل بیچاره سه الی چهار روز در بیابان درون یک سال نگهداری شود و بعد از چهار روز پیدا شد که بسیار ناراحت کننده و غم انگیز است .

انگیزه قتل قاتل چیست ؟

این اتفاق های مختلف ایرانیان و همه ما را به درد می‌آورد در ادامه خبرها و اخبار بیشتری درباره این موضوع خواهیم گذاشت . علت کشتن قتل ابوالفضل ۱۱ ساله مشکل روحی جوان ۲۴ ساله بود که از بچگی مشکل را داشت و فیلم لحظه ای کشته شدن ابوالفضل کلیپ مرگ ابوالفضل ۱۱ ساله را نیز اگر بتوانیم پیدا کنیم در سایت قرار خواهیم داد با تشکر .

علت قتل ابولفضل 11 ساله

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید