انشا اگر معلم نگارش بودید صفحه 81 کتاب نگارش هشتم جانشین سازی

سارا

معلم عمرا اگ باور کنه اینو خودمون نوشتیم😂😜😜

ایلار

از انشا هایتا خیلی خیلی راضی هستم فقط از شما می خواهم به زبان یک دانش اموز بنویسید

نویسنده

اگر من معلم نگارش بودم مهربانی و گذشت را موضع انشا میکردم رفیعی

نرگس

👌💗💖

حدیثه

عالی

انشا صفحه ۸۱ کتاب نگارش هشتم اگر معلم نگارش بودید جانشین سازی طنز ادبی موضوع انشاء درباره درمورد کلاس پایه هشتم از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا اگر معلم نگارش بودید

انشا درباره اگر معلم نگارش بودید

انشا درمورد اگر معلم نگارش بودید متن و بندی راجع به این موضوعات که در صفحه ۸۱ کتاب نگارش پایه و کلاس هشتم برای دانش آموزان خواسته شده است  در این سایت می توانید دریافت کنید با این متن موقتاً گذاشته ایم تا وقتی که بتوانیم انشا درباره درمورد اگر معلم نگارش بودید را برای دانش آموزان پیدا کنیم این پست باقی خواهد ماند پس از چند روز به این پست سر بزنید تا این پست را آپدیت کنیم.

انشا درباره اگر معلم نگارش بودم کتاب نگارش هشتم

مقدمه

اگر من معلم بودم، معلمی می شدم که اجبار در کارش نبود. به جای گذراندن وقت برای خواندن کتاب، درس زندگی می دادم. چون درس رندگی است که به درد ادم ها می خورد. درس زندگی است که روزی جایی پیش کسی به کار می اید.

بدنه

مثلا اداب معاشرت که خود به تنهایی بیشتر از نیمی از سنگینی وزن این درس را بر عهده دارد.
همین که بدانی چگونه با دیگران، صرف نظر از وضعیت مالی و این بحث های پیش افتاده صحبت کنی و رفتاری درست داشته باشی، بزرگترین چیز است.

همین که بتوانی محبت و مهربانی را با یک لبخند هدیه کنی و تخم مهر را در دل هرکس بکای،
همین که بتوانی دوست خوبی باشی و یا پدر و مادر خوب، همین که قدر دان زحمات همه باشی و از هیچکس انتظار نا بجا نداشته باشی و به چیزی که داری قانع باشی ولی دست از رسیدن به هدفت نکشی،
هیمن که سرت در کار خودت باشد و در زندگی مردم سرک نکشی و دخالت نکنی و اینکه ادم ها را از روی ظاهر قضاوت نکنی، بزرگترین و موثر ترین چیزی است که یک معلم می تواند تدریس کند.

نتیجه گیری

اگر معلم بودم، در کنار ورق زدن بیهوده کتابها کمی به تدریس زندگی می پرداختم تا ادمها اینگونه نباشد؛ و ان موقع زندگی بهتری بود و لبخند بر لبها بود حتی اگر از ته دل نبود بالاخره لحظه ای شادی از دلها گذر می کرد.

انشا اگر معلم نگارش بودید کلاس هشتم

مقدمه

ن و القلم و ما یسطرون قسم به قلم و آنچه مینویسد. به نام خداوندی که به قلم سوگند یاد کرد.

بند اول

من اگر معلم نگارش بودم قبل ازهرچیزی به دانش آموزان دانستن ارزش قلم را می آموختم زیرا با قلم می توان کارهای بزرگی انجام داد که چه بسا از عهده ابزارهای پیچیده بر نمی آید.

بند دوم

من اگر معلم نگارش بودم از دانش آموزانم میخواستم درباره حقیقت بنویسند. درباره وجدان ٬ انسانیت و شرف بنویسند. درباره کودکان یتیم سرزمین های جنگ زده بنویسند. درباره نوعروس غلطیده به خون در سرزمین فلسطین بنویسند. میخواستم از مسلمان نماهای روزگار بنویسند که چگونه لکه ننگ بر نام اسلام نهاده اند و برای رسیدن به مقاصد شوم شان از نام اسلام استفاده کرده اند..میخواستم از غیرمسلمان های مسلمان بنویسند که چگونه انسانیت را به رخ مسلمان نماها کشیده اند.

بند سوم

من اگر معلم نگارش بودم از بچه ها میخواستم در موردگناه بنویسند و اینکه گناهکارکیست؟ درباره کسانی که سرای آخرت را قربانی چندروز زندگی دنیوی می کنند بنویسند و اینکه آیا چنین افرادی چیزی به نام شرف و انسانیت می شناسند؟ آیا حرص و طمع شان پایانی دارد؟

بند نتیجه

به امیدآنکه دنیا به سمت عدالت پیش برود و ظالمان و جباران به راه راست هدایت شوند. و یگانه حاکم دنیا زمین را بر زیر گام هایش لمس کند.

انشا جانشین سازی اگر معلم نگارش بودید

مقدمه

معلمی شغل شغلی که عشق میخواهد و چیزی جز شکیبایی و صبر و مهربانی و محبت نمی طلبد به طوری که بدون این ویژگی‌ها تحمل این شغل بسیار سخت و به نوعی دیگر غیر ممکن است.

تنه انشا

اگر معلم ریاضی و یا معلم علوم باشی هر یک از دروس به نوبه خود سختی ها و ویژگی های مخصوص خود را دارد و معلمین عزیز این رشته ها دارای مهارت های مخصوص به آن رشته می باشند ولی اگر من معلم نگارش بودم به دانش آموزان خودم موضوع آزاد را تعیین می کردم تا ذهنشان پرواز کند و تخیلات شان را با فرود بر روی ورقه کاغذ بنویسند و موضوع مورد علاقه خودشان را بر تکه کاغذ سفیدی پیاده سازی کنند یا برای این دانش‌آموزان  موضوع طبیعت را انتخاب می‌کردند تا قدر اهمیت طبیعت را بدانند و از آن درست استفاده کنند و به آن آسیبی نرساند یا می‌گفتم که درباره خانواده های تان بنویسید که کمی بیشتر قطره خانواده را بدانند و به آنها اهمیت دهند و با تمرکز تمام حرکات خانواده را بررسی کنند و از تک تک دقایق حضور در پیش خانواده خود لذت ببرندیا به دانش آموزانم موضوع خداوند را تعیین می کردم تا درباره خداوند بنویسند و نعمت های بیکران خداوند را بر روی کاغذ ترسیم کنند و قدر لحظات زندگی و قدر داشتن خداوند متعال و بزرگ را بدانند زنگنه آرش زنگی متفاوت و تازه خواهد بود و در هر جلسه چالش‌های جدیدی ایجاد خواهم کرد تا هر بار و در هر زنگ در هفته کلاس نگارش کلاس رنگ و بوی تازه بگیرد و دانش آموزان با شوق و ذوق منتظر زنگ نگارش باشند.

اگر من معلم نگارش بودم دانش‌آموزان قطعه ای از یک کتاب را هر جلسه می خواندم تا آنها را مشتاق به ادامه دادن این کتاب و خرید کتاب و فرهنگ ندن کتاب را در کلاس رواج می‌دادم یا هر روز قطعه ای از کتابی می‌خواندم تا با آن کتاب آشنا شوند یا به دانش آموزان می‌گفتم که خاطرات روزانه خودشان را بنویسند تا با نوشتن ذهنشان باز شود و قدرت تخیل شان افزایش پیدا کند و یا با خواندن این خاطرات در آینده یاد کلاس نگارش بیفتند و خاطرات بد و خاطرات خوب شان را یادآور شوند و از گذشته درس بگیرند تا دیگر این اشتباهات را تکرار نکنند.

 نتیجه گیری

همانطور که در بالا مشاهده می کنید معلم بودن اصلا کار راحت و آسان نیست و چالش های جدی را می طلبد و بسیار شغل پر زحمتی است معلمین نگارش با غم های دانش آموزان غمگین می شوند و با لبخند هایشان خوشحال می‌شوند و در کلاس یک خانواده را تشکیل می‌دهند که پایه های فرهنگ جامعه در آن کلاس تشکیل می شود  حال ما با این ها هم باید تدرس کینم باید درس زندگی و عشق را نیز تدریس کنید این است که پیش از اینکه شغل را سخت می‌کند و قبول این مسئولیت بزرگ را داشوارتر.

نویسنده :‌ اگر من معلم نگارش بودم به دانش اموزان درس زندگی و قدر ان را میگفتم که حتی به خاطر قلم در دستشان باید سپاس خداوند کنند.

پریچهر : آرزو های زیادی در ذهنم رقصیده و تکرار می شوند، اما اول از همه آن ها، آن است که دبیر شوم، دبیری که با دل و جان بچها کار داشته و از اعماق وجود آن ها، حس های دورنی شان را بیرون کشم، و چه دبیری بهتر از او که حس تک تک بچها را در دستانش داشته و دستی در نوشتن داشته باشد.
و اما من هیچگاه، بدون توان نوشتن و احساس به جهان اطراف، هیچگاه تصمیم به دبیر نگارش شدن نمی گیرم، مگر در آن زمان که خود، توانایی کامل شناسایی یکایک بچها و احساسات آن ها را داشته باشم.
و با تکمیل این خواسته هایم، پس از دبیر شدن، با دانش آموزان طوری رفتار می کنم که گویا فرزندان و از رگ و خون خودم بوده و فاصله ای بینمان احساس نکنند، آن طور رفتار می کنم که بامن راحت بوده، و در نوشته هایشان اغراق نکنند، آن طور که حتی بدترین نوشته هایشان را پیش من با اقتدار خوانده و خجالتی در کار نباشد، آری، حس راحتی و صمیمیت میان معلم و دانش آموز، اما با رعایت احترام و روابط مودبانه، بهترین رفتاری‌ست که می توان با دانش آموز، و نوشته های او داشت .

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
6

انشاء هاش عالیه ممنون دستون درد نکنه🌹

آیناز 2 سال قبل
9

متن خیلی خوبیه اگر معلم نفهمه،😅😅😘😜

آیناز 2 سال قبل
5

متن خیلی خوبیه اگر معلم نفهمه،😅😅😘😜

امیرمحمد 2 سال قبل
7

عالی

کوروش 2 سال قبل
-2

پخ

ایلار 2 سال قبل
16

از انشا هایتا خیلی خیلی راضی هستم فقط از شما می خواهم به زبان یک دانش اموز بنویسید

نویسنده 2 سال قبل
15

اگر من معلم نگارش بودم مهربانی و گذشت را موضع انشا میکردم رفیعی

7
ناشناس 2 سال قبل

آفرین من هم موافقم

nafas 2 سال قبل
7

انشاهاتون خیلی خوبه، ولی اگه به زبان یک دانش آموز میشد بهتر بود، ممنون

محمدرضا خاشعی ورنامخواستی 2 سال قبل
0

عالیییی بود واقعن من را کمک کرد واقعن دست شما درد نکند

ناشناس 2 سال قبل
-1

غلط میکنی

محدثه 2 سال قبل
9

ممنون عالیه ولی معلم ما خیلی سخت گیری

5
زیبا 2 سال قبل

اره برای ماهم

4
محدس 2 سال قبل

مرسی

ناشناس 2 سال قبل
2

خوبه

یلدا 2 سال قبل
3

عالیه

هانیه 2 سال قبل
4

سلام انشا های خوبی دارین ممنونم

1
sanaz 2 سال قبل

عالییییی😍💞💞

تیانار 2 سال قبل
2

ممنونم مرسی نبوت دوم انشا 20شده باز هم مرسی

زهرا 2 سال قبل
1

خوب بود مرسی از کاربران

3
لوهان 2 سال قبل

خوب بود

مهیار 2 سال قبل
0

❤❤❤❤❤

نویسنده 2 سال قبل
2

انشای دوم بهترین انشا بود امید وارم معلمم هم خوشش بیاید خیلی ممنونم

نویسنده 2 سال قبل
5

♥️♥️♥️

حدیثه 2 سال قبل
12

عالی

1
آوا 2 سال قبل

😉😉

ناشناس 2 سال قبل
1

کتاابیه

نویسنده 2 سال قبل
3

😛

Zahra 2 سال قبل
7

بد نبود..موفق باشید

نرگس 2 سال قبل
12

👌💗💖

1
نفس 2 سال قبل

واقعا خوب و قشنگن

امرضاساعدی 2 سال قبل
2

قشنگ

نویسنده 2 سال قبل
5

من دوس دارم به بچه ها نمره هنرشونو بدم

کامران 2 سال قبل
1

عالیییییییییی👌👌👌👌👌👌👍👍👍👍👏👏💖💖

نویسنده 2 سال قبل
5

اگر من معلم نگارش بودم به دانش اموزان درس زندگی و قدر ان را میگفتم که حتی به خطر قلم در دستشان باید سپاس خداوند کنند

نویسنده 2 سال قبل
2

خوب نبود

سارا 2 سال قبل
23

معلم عمرا اگ باور کنه اینو خودمون نوشتیم😂😜😜

2
والا 2 سال قبل

ولا

0
نمیگم😂😂😂 2 سال قبل

آره👍👍

آبراهه 2 سال قبل
0

خوب بود ولی یکم ضعیف بود

آبراهه 2 سال قبل
8

خوب

محدثه 2 سال قبل
2

عالی😄😄

سارا ونیکا 2 سال قبل
4

کار معلم خیلی خیلی آسونه خیلی کار خیلی آلیه من خیلی دستش دادم.

نویسنده 2 سال قبل
0

لت

نویسنده 2 سال قبل
2

اگر من معلم بودم به دانش اموزانم کمک درسی میکردم. و اجباری به انها درس نمی دادم که انها افسرده شوند واز درس خواندن نا امید شوندجوری که معلم به دانش اموزان خودش درس بدهد که انها از درس خواندن لذت ببرندو درس برای انها شیرین وراحت شودKris

1
Saina 2 سال قبل

به بچه ها درس زندگی یاد میدادم و انشا درباره زندگی و تمیزبودن توضیح میدادم و انشا آنها را با دقت تصیح میکردم و تا جایی ممکن بود مهربان رفتار میکردم

ZK 2 سال قبل
6

Good job

نویسنده 2 سال قبل
5

من

نویسنده 2 سال قبل
0

انشای خوب در مورد اگر معلم بودید چه کار می کردید

سودمی 2 سال قبل
1

عالی بود ممنون

سودمی 2 سال قبل
2

عالی بود دستتون درد نکنه

نویسنده 2 سال قبل
-2

ج

نازنین فاطمه 2 سال قبل
0

عالیه😎

نویسنده 2 سال قبل
3

خوب بود بی نظیر

نویسنده 2 سال قبل
1

به بچه ها درس زندگی یاد میدادم و انشا درباره زندگی و تمیزبودن توضیح میدادم و انشا آنها را با دقت تصیح میکردم و تا جایی ممکن بود مهربان رفتار میکردم

نویسنده 2 سال قبل
4

معلم بودن یک چیزی خوب است به نظر من معلم باید همیشه مهربان وصبور باشد و همیشه با شاگردانی باشد که قدر معلمشان میداند نه اینکه فقط به فکر تمام کردن اوقات کلاس استدوست دارم در اینده یک شغلی مناسب انتخاب کنم که ان شغل مناسب معلم بودن است 💕 وقتی معلم شدم میخواهم زندگیم پر از احساسی باشد ودوست دارم شاگردهای پر جرف و باادب داشته باشم مثل خودم 😂نه اینکه مهربان باشم که کسی به حرفهایم گوش ندهد نهاینطوری نیست میتوانم بگم که کلاس را بانشاط شروع کنم وبانشاط کلاس را تمام کنمکه بهامید روزی که دبیر شوم 💖

گونای 2 سال قبل
1

عالیه حرف نداره

الناز عجم 2 سال قبل
-1

من معلمی را خیلی دوست دارم

نویسنده 2 سال قبل
2

🌼

سیران حسن پور 2 سال قبل
0

عالی بود.

نویسنده 2 سال قبل
2

خعغغتد

نویسنده 2 سال قبل
2

اگر معلم نگارش بودم به بچه ها کمک میکردم تا قوه تخیلشان روش کند و زندگی را قشنگ ببینند

برای پاسخ کلیک کنید