دانلود فیلم آواز خواندن مسیح علی نژاد تک خوانی برای سید محمد خاتمی

کلیپ فیلم عکس ماجرای جزئیات آواز خواندن و خواندن آهنگ توسط مسیح علی نژاد کناره محمد خاتمی از نکس لود دانلود کنید. مسیح علی نژاد که در اینستاگرام و تلگرام خود خبری مبنی بر تک خوانی خود در کنار سید محمد خاتمی را منتشر کرده است که با واکنش بسیار زیاد و منفی روبه‌رو شده است مسیح علی نژاد کسی است که چهارشنبه های سفید و ازدواج سفید را بنا کرده است.

آواز خواندن مسیح علی نژاد کنار سید محمد خاتمی

مسیح علی نژاد کنار سید محمد خاتمی قبل از این که آواز بخواند دربارهشرعیات سوال می پرسد و مثلاً می گویند حکم آواز خواندن حزن کنار مرد چیست آیا حرام است خاتمی نیز چیزهایی می گوید که اصلاً معنی و مفهوم خاصی ندارند و می‌گوید اشکالی ندارد و فلان و غیره از سیدمحمد خاتمی هیچ چیزی بعید نیست چون در کلیپی با زنان دست داده است بر روی دوش زنان دست گذاشته است.

ماجرای تشویق مسیح علینژاد توسط سید محمد خاتمی

در جنجالی‌ترین حرکت خود پس از اینکه مسیح علی نژاد کنارم سید محمد خاتمی آواز می خواند او را تشویق می کنددر شرع اسلام آواز خواندن زن حرام است و هرگونه گوش دادن به آهنگ زن بدون هیچ استثنایی ممنوع است بنابر این سید محمد خاتمی با تشویق و این کار چهره منفی بسیار زیادی را در برابر مردم ایران ایجاد کرده است به نظر می‌رسد سید محمد خاتمی هیچ نوع اطلاعات شرعی و یا دانش مذهبی ندارد و تعجب می کنیم که چگونه لباس امامان را پوشیده است. کشور از داشتند همچنین فردی خجالت میکشم

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید