گزارش ساده ای از آنچه امروز در مدرسه دیده اید بنویسید صفحه 71 کتاب نگارش فارسی ششم ابتدایی دبستان درس یازدهم

نویسنده

هیچی تو دوران کرونا تو مدرسه ندیدم.

نویسنده

امروز چهار شنبه است ومن و تعدادی از دوستانم مسابقه فوتسال داخل مدرسه داشتیم ما هم رفتیم و با یک مدرسه دیگر بازی کردیم ولی متاسفانه ما باختیم اما خوشحال بودیم که تا همین جا آمده بودیم🙂😊😊

آیسل

امروز یکشنبه که 17فروردین ماه است که به خاطر کرونا مدرسه یک ماه است که تعطیل می باشد و من هیچ چیزی در مدرسه نمی بینم

متین

سلام خواهش میگنم جواب صفه ۶۹ رو بزارید 😘😘

ناشناس

من جواب رو میخوام لطفا😖😖

صفحه ۷۱ کتاب نگارش فارسی ششم درس یازدهم گزارش ساده ای از آنچه امروز در مدرسه دیده اید بنویسید دبستان ابتدایی از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب فعالیت نگارش ششم دبستان

گزارش ساده ای از آنچه امروز در مدرسه دیده اید

با سلام خدمت دوستان عزیزی که این مطلب را می خوانید امروز می خواهیم جواب صفحه ۶۴ کتاب نگارش ششم ابتدایی و دبستان بگذاریم که در عنوان آن آمده است که گزارش ساده ای از آنچه امروز در مدرسه دیده اید بنویسید جواب این مطلب همین گونه خواهد بود که امروز سه شنبه بود و ورزش داشتیم و دوست داشتم که نفر اول کلاس شوم رفتم و خانم ورزش یعنی خانم حاتمی بهمن بالانس حرکت برعکس را یاد داد و گفت ای شلوغ شما نیز اگر متنی دارید برای ما در نظرات پایین بفرستید تا با اسم شما در همین مطلب منتشر شود.

امروز سه شنبه است و امتحان ریاضی داشتیم سوالات به نظرم ساده بود اما می ترسیدم که چه میشود. وقتی معلمم برگه ها را تصحیح کرد به دنبال مسئول برگه ها بودم که زود برگه ام را داد .ولی! این متن رو یکی از دوستانمون برای ما فرستادن.

امروز که میخواستم به مدرسه بیایند شب را کم خوابیده بودم به خاطر همین در اتوبوس خوابم می برد زودتر از موعد وارد کلاس شدم و به بچه های دیگر گفتم که چراغ ها را خاموش کنید تا وقتی که معلم می آید بخوابیم بچه‌هایی که خوابشان می‌آمد چراغ را خاموش کردند و در کنار همدیگر خوابیدیم ولی متأسفانه ناگهان معاون مدرسه آمد و همه ما را به باد کتک گرفت و ما را روانه حیاط کرد ناظم ما از هر یک از ما یک نمره از معدل انضباط کم کرد ولی بین خودمان باشد همه آنها برای ترساندن بچه ها بود و هیچ نمره کسر نشد.

امروز وقتی با بچه هابازی “هندبال”می کردیم یکی از دوستانم برزمین افتاد ما رفتیم تابه خانم بهداشت یعنی خانم سرایلو بگوییم . خانم سرایلو پای دوستم را باند پیچی کرد ،من کنار دوستم نشسته بودم تا او احساس تنهایی نکند به خاطر اینکه همه ی بچه ها در حال بازی کردن بودند.من و دوستم درحال حرف زدن بودیم که یکهو خانم ورزش من را صدا زد و گفت : (دخترم بیاو با بچه ها هندبال بازی کن ). اگر چه نمره ی ورزشم کم می شد ولی من تصمیم گرفتم کنار دوستم بمانم تا او احساس تنهایی نکند. این متن را فائزه اردشیری برای ما فرستاده است.

امروز یکشنبه بود و من و تعدادی از دوستانم مسابقه ی فوتسال تو مدرسه داشتیم ما رفتیم و با یک مدرسه ی دیگر بازی کردیم ولی متاسفانا ما باختیم ولی خوشحال بودیم که تا همین جا آمده بودیم این متن را امیر فرستاده است با تشکر از امیر عزیز.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

ناشناس : امروز ما درس خواندیم یک درس تازه که نامش شهدا خورشیدند این موضوع مرا جلب کرد درمورد این موضوع تحقیق کردم ویک چیز دیگر را هم خواندیم تشبیه یعنی چیزی به شبیع هم بعداز زنگ تفریح به کلاس امدیم ساعت بعد معلم درس داد اجتمایی که سفری به اصفهان ما با اصفهان اشنا شدیم زنگ اخر خورد وبه خانه امدیم.

بهار : امروز در مدرسه خیلی ناراحت بودم چون شبش با دوستم دعوایم شده بود. امروز وقتی تو مدرسه دوستم داشت می دوید خورد زمین . به سمتش دویدم و گفتم پاشو بریم پیش خانم بهداشت . اون اصلا انتظار نداشت من بهش کمک کنم . اما با این کار بهش یاد آوری کردم که ما همیشه با هم دوستیم.

میلاد : امروز در مدرسه فهمیدیم که شهدا مانند خورشیدند که در قلب همه ما وجود دارد شهدا مثل شقایق سرخ است.

راحله : امروز یکشنبه بود و قرار بود معلم از ما امتحان مطالعات اجتماعی بگیرد زمانیکه از ورزش بر گشتیم معلم به ما گفت که روز چهارشنبه امتحان میگیرم.

نویسنده : امروز یکشنبه بود ما امتحان ریاضی و دیکته داشتیم. تمام این سوالات راحت بود. امروز روزی بود که معلم ما کارنامه هایمان را داد.امروز هم وقتی با دوستم به خانه می رفتیم معلممان را دیدیم و کلی خندیدیم.

سارا کریمی : امروز مانند همیشه روزی معمولی بود که بیشترش به درس خواندن ، حل تکالیف و صحبت کردن به دوستان گذشت . بیشتر دانش آموزان گروه های کوچک دوستانه‌ای تشکیل داده بودند که به بازی می پرداختند .

نهال : امروز به مدرسه یک ساعت دیر رفتیم چون مدرسه ها را تعطییل کرده بودند این یک ساعت برای ما خیلی مهم بود چون زنگ ریاضی ما از دست رفته بود وقتی خانم وارد کلاس شد ما فکر می کردیم خیلی عصبانی باشد اما اینطورنبود. .

نویسنده : امروز شنبه است و ما امتحان علوم داشتیم معلم ما به خاطر کاری که پیش امده بود رفت وبعد از معلم دونفر از داش اموزان درس فارسی خوانداری را پرسش کردند و نمره دادند وبعضی از دانش اموزان ستاره گرفتند و در زنگ اخر ما از مدیر اجازه گرفتیم تا نمایشی را که برای 22بهمن اماده کردیم را تمرین کنیم.

نویسنده :‌امروز یکشنبه بود که ما در کلاس بودیم. روز قبل معلممان گفته بود که فردا یعنی امروز امتحان ریاضی دارید. من حول شده بودم چون که می خواستم شنبه به اهواز بروم. پس بنابراین تصمیم گرفتم بعد از اینکه امتحانم را دادم به اهواز بروم. درحال اینکه داشتم امتحان می دادم مادرم امد دنبالم اما من گفتم که امتحانم را می دهم بعد می ایم.

سارا : امروز در مدرسه احساس تنهایی میکردم آخر با دوستم قهر کرده بودم و دوست داشتم که با هم صحبت کنیم. به هر دلیلی. ولی باید با او قهل میشدم😢😢😢.

نویسنده : امروز شنبه بود معلم ما گفت فردا برای زنگ علوم سازه های خود را بیرون اورید ومن هواپیما ساختم که خیلی سریع پرواز می کرد ومعلم نمره ای به من داد که از 20 بهتر بود.

نویسنده : امروز در مدرسه معلم بر روی تابلوی هوشمند برای ما فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید 3 را گذاشت.

ستایش : من امروز در مدرسه درس شهدا خورشیدند را یاد گرفتم و فهمیدم که شهیدان خیلی شجاع هستندو مانند ماه پر نورهستند.

نویسنده : امروز چهارشنبه بود و ما امتحان ریاضی داشتیم اتفاقا آن روز معلم ما کارنامه هایمان را می داد معلم پا دیروز یعنی روز سه شنبه لوح تقدیر برای دانش آموزان زرنگ را نوشت و من هم بین دانش آموزان زرنگ بودم و لوح تقدیر گرفتم.

فاطمه : امروز سه شنبه بود و معلممان ما را برای کار با کامپیوتر به کارگاه کامپیوتر مدرسمان برد و من با دوستم یعنی مهرناز پشت یکی از کامپیوتر ها نشستیم و با همفکری و همکاری هم یک پاور پوینت عالی درست کردیم👌🏻👏🏻💋❤😍😘🤩.

یگانه : من امروز در مدرسه دیدم که در باغچه ی مدرسه ی ما دو تا کرم خاکی خودشان را به این طرف و آن طرف می کشند من خیلی از کرم خاکی چندشم میشود به خواطر همین هم زود زود از حیاط مدرسه به طرف کلاس خودم دویدم. من و دوستم انتظامات کلاس هستیم به خواطر همین زنگ تفریح ها بچه ها را بیرون میکنیم تا کسی در کلاس نماند.

ناشناس : امروز هم مثل روزهای دیگر زمستانی هوا بارانی و سرد است و من هم قدم زمان در حال رفتن به مدرسه هستم وارد مدرسه شدم هیچ کس در حیاط نبود وارد کلاس شدم همه ی بچه ها بودند اما ترس برای برگشتن به خانه دارند از من پرسیدند چجوری اومد گفتم با خدایم امدم گفتند یعنی چه گفتم یعنی خدای من مرا از تمام کوچه های پر از اب عبورم داد او مرا از سگ های وحشی نجات او مرا از گل هایی که در کوچه ها بودن نجاتم داد او ترس مرا گرفت با خدایم امدم با خدایم میرم.

جواد خلیلی : امروز یکشنبه است ومعلم به ما درس ریاضی داد من خیلی گوش می کردم چون درس مهمی بود وسه زنگ درس ریاضی داد و گفت من چهارشنبه مساحت ریاضی را امتحان می گیرم .

آیسل : امروز یکشنبه که 17فروردین ماه است که به خاطر کرونا مدرسه یک ماه است که تعطیل می باشد و من هیچ چیزی در مدرسه نمی بینم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
1

ولی ما میریم مدرسه

ناشناس 2 سال قبل
-1

😥😒

آناهیتا💚 2 سال قبل
-2

عالی بود ☺

آنیتا 2 سال قبل
1

بدون اینکه صبحانه بخورم صفحه گوشیم را سریع وبدون صبر روشن کردم و وارد برنامه شاد شدم

تیک حضور را زدم

منتظر آزمون فارسی شدم کل شب گذشته رو درس خوندم و آماده آزمون بودم بعداز یک ربع استراحت 10تا سوال نظر سنجی در رابطه با فارسی به گروه فارسی ارسال شد

خوب بود یعنی خیلی خوب بود

ناشناس 2 سال قبل
1

د

ناشناس 2 سال قبل
-2

سوال ۳ رو اثلاً نمیاره

ناشناس 2 سال قبل
0

ذذذذذ

0
فاطمه 2 سال قبل

ههههههه

ببب 2 سال قبل
1

سوال ۳ صفحه

۷۱

فرشید 2 سال قبل
-1

من از شما تشکر می کنم

1
سلام 2 سال قبل

سلام

0
فرشید 2 سال قبل

خواهش می کنم صفحه ی ۷۱ بیارید

0
فرشید 2 سال قبل

خواهش می کنم صفحه ی ۷۱ بیارید

دیانا 2 سال قبل
0

سلام ما که ۳ هفته تعطیل بوده خاک توی سر مون بوده و بخاطر کرونا به مدرسه نرفتیم و مجازی شد فعلا 😑😁

yalda 2 سال قبل
3

امروز در کلاس کار با کامپیوتررا باد گرفتیم و هیلی خوب بود😐😐

ZhiaR 2 سال قبل
4

جواب درس نگارش ششم رامی خواستم صفحه 71 گر برام به فرستین ممنون می شم

ناشناس 2 سال قبل
3

جواب

سکینه نعمتیان 2 سال قبل
1

اصلا خوب نبود حال به هم زن بود

سکینه نعمتیان 2 سال قبل
-1

اصلا خوب نبود حال به هم زن بود

س 2 سال قبل
1

درس یازده نگارش ششم

-2
میلاد 2 سال قبل

🤣

ستایش 2 سال قبل
0

حال

ناشناس 2 سال قبل
0

حسن

A 2 سال قبل
0

مدرسه آنلاین بود 😂

-2
⛤اسمر فود ⛤مونا فود⛤ 2 سال قبل

دقیقا مدرسه نرفتیم از خودمون نوشتیم 😂😂😂😂😂

هیچ 2 سال قبل
1

هیچی

متین 2 سال قبل
7

سلام خواهش میگنم جواب صفه ۶۹ رو بزارید 😘😘

5
ناشناس 2 سال قبل

دلبر

ناشناس 2 سال قبل
2

محمد امین

🌻🌻🌻🌻 2 سال قبل
0

سلام بچه ها هرکی دوس داره

بیاد تا باهم دوست شیم

همینجا بگین بهم

-2
حالاتوکیه عزیز 2 سال قبل

حالاتوکیه عزیز

-1
⛤اسمر فود ⛤مونا فود⛤ 2 سال قبل

بله عشق دلم💕💕💕💕💕💕مرسی کیوتم فدات

1
لیمو💕💕💕💕💕💕💕 2 سال قبل

وایییی چه عالی منم مشهد دختر خالم تهران راس میگییییی کیوتم؟؟؟؟😍

1
⛤اسمر فود ⛤مونا فود⛤ 2 سال قبل

نمیتونم بگم راستششششششششششششش دبی زندگی می کنم

1
لیمو💕💕💕💕💕💕💕 2 سال قبل

سلام نازنین جان آجو کجا زندگی میکنی؟؟؟؟؟

0
⛤اسمر فود ⛤مونا فود⛤ 2 سال قبل

من میام نازنین زهرا

0
سلام بیا 2 سال قبل

س

0
سلام باشه 2 سال قبل

⁦❤️⁩⁦❤️⁩💋

0
سلام براک⁦❤️⁩ 2 سال قبل

خیلی خوب بود

0
ناشناس 2 سال قبل

کجای هستیاشکم

2
الینا 2 سال قبل

سلام

باران انوشه 2 سال قبل
-2

امروز روز شادی هس و با کم شدن روز کرونا

مدرسه ها باز شد و روی مدرسه را بعد از سه سال بعد دیدیم و خیلی هیجان انگیز بود

ناشناس 2 سال قبل
-1

ا

ناشناس 2 سال قبل
0

ه

فائزه اردشیری 2 سال قبل
2

امروز وقتی با بچه هابازی “هندبال”می کردیم یکی از دوستانم برزمین افتاد ما رفتیم تابه خانم بهداشت یعنی خانم سرایلو بگوییم . خانم سرایلو پای دوستم را باند پیچی کرد ،من کنار دوستم نشسته بودم تا او احساس تنهایی نکند به خاطر اینکه همه ی بچه ها در حال بازی کردن بودند.من و دوستم درحال حرف زدن بودیم که یکهو خانم ورزش من را صدا زد و گفت:(دخترم بیاو با بچه ها هندبال بازی کن ).اگر چه نمره ی ورزشم کم می شد ولی من تصمیم گرفتم کنار دوستم بمانم تا او احساس تنهایی نکند.

0
عالی من از شما را نوشتم 2 سال قبل

عالییییییییی

-2
محمد جاوید حیدری 2 سال قبل

متن خوب بود عالی عالی عالی عالی عالی👍❤👍❤👍❤👍❤

نویسنده 2 سال قبل
-1

امروز سه شنبه است وامتحان ریاضی داشتیم سوالات به نظرم ساده بود اما می ترسیدم که چه میشود.وقتی معلمم برگه ها را صحیح کرد به دنبال مسئول برگه ها بودم که زود برگه ام را داد .ول!

نویسنده 2 سال قبل
5

امروزدرمدرسه صف صبگاهی داشتیم و تعدادی از بچه ها قران دعا شعر سرود ملی میخواندند

نویسنده 2 سال قبل
-1

امروز دختر جدیدی به مدرسه ی ما آمد و چندتا از کلاس ما و کلاس ششم دیگر با او لج کرده بودند. ولی آخر همه ی ما با آن دوست شدیم

ناشناس 2 سال قبل
-1

امروز ما درس خواندیم یک درس تازه که نامش شهدا خورشیدند این موضوع مرا جلب کرد درمورد این موضوع تحقیق کردم ویک چیز دیگر را هم خواندیم تشبیه یعنی چیزی به شبیع هم بعداز زنگ تفریح به کلاس امدیم ساعت بعد معلم درس داد اجتمایی که سفری به اصفهان ما با اصفهان اشنا شدیم زنگ اخر خورد وبه خانه امدیم.

نادیا جون 2 سال قبل
3

عاااااااالی می تونم بگم بی نظیر همه تو کلاس تشویقم کردن🤗🤗🤗

Rosy 2 سال قبل
5

ممنونم توی کلاس همه بهم افرین گفتن

-2
فاطمه 2 سال قبل

چرا عزیزم

Lili 2 سال قبل
2

👌🏻

ناشناس 2 سال قبل
-2

عااااااااااااااااااالییییییییییییی

پر پری جون 2 سال قبل
-2

عالی نبود ازنمره ی ۰تا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ازنظرمن ۲ بود🤮🤮🤮🖕🖕🖕🖕

0
فاطمه 2 سال قبل

من همینطور

0
رها 2 سال قبل

راست میگی حالم بد شد 🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

نویسنده 2 سال قبل
-1

امروز یکشنبه بود که ما در کلاس بودیم. روز قبل معلممان گفته بود که فردا یعنی امروز امتحان ریاضی دارید. من حول شده بودم چون که می خواستم شنبه به اهواز بروم. پس بنابراین تصمیم گرفتم بعد از اینکه امتحانم را دادم به اهواز بروم. درحال اینکه داشتم امتحان می دادم مادرم امد دنبالم اما من گفتم که امتحانم را می دهم بعد می ایم

فاطمه شخیزی 2 سال قبل
1

خیلی بد بود

ناشناس 2 سال قبل
2

به نظر من خیلی خیل عالی بود من از گزارش بهار خیلی خوشم اومد ممنونم بهار جام انشاالله موفق باشی

مهسا 2 سال قبل
-1

اونوقت ما اینو باید بنویسیم؟مسخرس🙅

بیتا 2 سال قبل
4

عالی و کامل بود.

محمدامین جلیلی 2 سال قبل
-2

امروز سه شنبه بود ما زنگ اول را ورزش داشتیم و من و چند تا دیگر از همکلاسی هایم آن زنگ را به کتاب خواندن پرداختیم و بقیه زنگ ها را هم درس خواندیم.

-2
ناشناس 2 سال قبل

عالییییییییییییییییی

1
PANiZ 2 سال قبل

راست میگی

فاطمه جوبیان 2 سال قبل
0

خیلی بد بودراستی فائزه اردشیری دست به دماغ کرد

0
زینت عسکری 2 سال قبل

امروز دوشنبه ، امروز ما ۴ امتحان داشتیم ریاضی ، علوم ، اجتماعی ، هدیه من درسام را هم درست نخوانده بودم و خیلی میترسیدم که از امتحانم چه نمره ای خواهد گرفتم ؟ خوشبختانه از همه ی دروس هام نمره ی کامل گرفتم

فاطمه جوبیان 2 سال قبل
6

یادم نرفته دست به دماغ زدیفائزه ی دماغیزد تو سر مماغی

0
ZhiaR 2 سال قبل

سلام دوستان

1
😂😂😂😂 2 سال قبل

آفزین

1
ناشناس 2 سال قبل

آفرین 😂😂😂

محدثه پیران 2 سال قبل
-1

خیلی ممنون من دوستمرا

نهال 2 سال قبل
0

امروز به مدرسه یک ساعت دیر رفتیم چون مدرسه ها را تعطییل کرده بودند این یک ساعت برای ما خیلی مهم بود چون زنگ ریاضی ما از دست رفته بود وقتی خانم وارد کلاس شد ما فکر می کردیم خیلی عصبانی باشد اما اینطورنبود.

2
باران انوشه 2 سال قبل

🤮🤮

نویسنده 2 سال قبل
-1

امروز مانند همیشه روزی معمولی بود که بیشترش به درس خواندن ، حل تکالیف و صحبت کردن به دوستان گذشت . بیشتر دانش آموزان گروه های کوچک دوستانه ای تشکیل داده بودند که به بازی می پرداختند .سارا کریمی

ناشناس 2 سال قبل
4

خوب بود

راضیه 2 سال قبل
1

بله عزیزم واقعیه

نویسنده 2 سال قبل
0

امروز شنبه بود معلم ما گفت فردا برای زنگ علوم سازه های خود را بیرون اورید ومن هواپیما ساختم که خیلی سریع پرواز می کرد ومعلم نمره ای به من داد که از 20 بهتر بود

مهنا 2 سال قبل
-1

درست همینطوری بود

فاطمه 2 سال قبل
4

امروز سه شنبه بود و معلممان ما را برای کار با کامپیوتر به کارگاه کامپیوتر مدرسمان برد و من با دوستم یعنی مهرناز پشت یکی از کامپیوتر ها نشستیم و با همفکری و همکاری هم یک پاور پوینت عالی درست کردیم👌🏻👏🏻💋❤😍😘🤩😅😊

یگانه 2 سال قبل
-1

من امروز در مدرسه دیدم که در باغچه ی مدرسه ی ما دو تا کرم خاکی خودشان را به این طرف و آن طرف می کشند من خیلی از کرم خاکی چندشم میشود به خواطر همین هم زود زود از حیاط مدرسه به طرف کلاس خودم دویدم. من و دوستم انتظامات کلاس هستیم به خواطر همین زنگ تفریح ها بچه ها را بیرون میکنیم تا کسی در کلاس نماند.😍😍😍😍🤗🤗😍😍🤗🤗😍🤗

یاسمن 2 سال قبل
-1

نویسنده جان مرسی بابت متن خوبت📂🗂📅📆🗒🗓📇📈

0
فاطمه 2 سال قبل

خواهش میکنم

-1
حامد 2 سال قبل

آره واقعا خوب بود 📉📊📋📌📍📎🖇📏

مائده حسین تبار 2 سال قبل
0

خیلی خوب بود ممنونم ولی جواب ها باید متنوع باشه ….و عالیههههههههههههههه مرسی

1
نیکا فرقانی اصل 2 سال قبل

عالیه مرسی ولی پیداکردن آن زمان میبرد

-2
فاطمه شیردل 2 سال قبل

حق با نیکا ست عالی بود ولی زمان می بر ه 💋💋💋👍

الناز 2 سال قبل
-1

من از میلاد مچکرم😘

ناشناس 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
-1

عالی خیلی خوب بود 😍😚😍😚😗😗😀😀

ناشناس 2 سال قبل
1

اره منم همین طور

فاطمه شیردل 2 سال قبل
0

عالی بود 💋💋💋

آنا 2 سال قبل
3

عالی و سنجیده بود

فاطمه شیردل 2 سال قبل
1

خودم به خودم پیام دادم 🤣🤣🤣🤣

آیسل 2 سال قبل
7

امروز یکشنبه که 17فروردین ماه است که به خاطر کرونا مدرسه یک ماه است که تعطیل می باشد و من هیچ چیزی در مدرسه نمی بینم

6
دنیا 2 سال قبل

دقیقا وای دلم برای مدرسه ام خیلی تنگ شده واسه توسر و کله زدنمون بادوستا

نازنین 2 سال قبل
0

متن خوب بود

0
نویسنده 2 سال قبل

امروز در مدرسه معلم درس یازدهم فارسی که نامش شهدا خورشیدند بود را داد .بعد از اتمام درس درباره ی شهیدان صحبت کردیم با خودم گفتم کاش من هم مانند شهیدان پاک بودم همان لحظه زنگ به صدا در آمد . زنگ بعد با مشورت نگارش این درس فارسی را حل کردیم و درباره شهیدان صحبت کردیم . امروز قرار بود به سینما برویم و سه زنگ دیگر را در سینما گذراندیم

الهه فرحانپور 2 سال قبل
0

عالی بود تو با این مطلب زیبایت مرا به یاد دوست عزیزم حدیث انداختی .

ناشناس 2 سال قبل
2

عالییییی👌👌💓❤

0
احمدی 2 سال قبل

عالییی

نویسنده 2 سال قبل
0

امروز روز چهار دی است و تعطیل است اما من چیزی که در روز قبل یاد گرفته ام را میگویم. من دیروز در مدرسه در مورد درس اجتماعی درس سیزدهم را یا د گرفتم که در مورد برنامه ریزی بود و اصلاح برنامه ریخته شده قبلی و اینکه چه اشکالی در آن داشته ام

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی

ناشناس 2 سال قبل
6

من جواب رو میخوام لطفا😖😖

هستی 2 سال قبل
4

من جواب را میخوام این جوابی که شما نوشته در ۵خط جا میشو این به اندازه ۳صفحه است 😤😤😤😣😣😣

1
سارا 2 سال قبل

من فقط صفحه ۷۱ نگارش ششم خواستم

🌺مدیسا🌺 2 سال قبل
-1

واقعا ممنونم دوستان عزیزم خیلی مطلب ها جالب بود به همه تون افتخار زیادی میکنم امیدوارم سلامت باشید

نویسنده 2 سال قبل
0

من چون کرونا اومد نمیتونم برم مدرسه الان من چه بنویسم

نویسنده 2 سال قبل
2

امروز در مدرسه بادوستانم بازی می کردم دیدم یک پسر بچه فقیر رادیدم که نان برای خوردن نداشت ومن ۲ تا نان داشتم و ان یک نان را به ان دام وباهم دوست شدی و عهد بستیم که ما باهم تا اخر پشت هم باشیم پایان نام : انس کرمی

انس کرمی 2 سال قبل
1

امروز بادستانما به یک پسر بچه فقیر کمک کردیم وبا ان پسر بچه عهد بستیم کا تا اخر با هم دوست باشیم

انس کرمی 2 سال قبل
0

عالی بود خیلی

مونا 2 سال قبل
1

خیلی خوب بود متنش عالی بود ممنون من همینو می خواستم 👌👌👌

نویسنده 2 سال قبل
2

برای

نویسنده 2 سال قبل
1

خییلی عالی درس میدهید متشکرم از شما

کوثر کریمی 2 سال قبل
4

امروز دوشنبه بیست و نهم دیماه است و متاسفانه به خاطر کرونا مدرسه ما تعطیل است و من از طریق فضای مجازی امروز صبح در کلاس شرکت کردم.من امروز احساس اندوه میکنم زیرا برای عزیزانم دلتنگم و به علت کرونا آنها را نمی توانم ببینم

نویسنده 2 سال قبل
3

به دلیل شیوع کرونا مدرسه نمیریم

نازنین 2 سال قبل
1

نویسنده 2 سال قبل
1

امروز روز خوبی بود و ما در مدرسه چیز های زیادی و درس های جدید خواندیم و یاد گرفتیم و معلم گرامی هم چیز های یادمان داد و در آخر یکی بازی گروهی انجام میدادیم

3
آفرین 2 سال قبل

سلام من کوشی زهرا عاشقیم هستم از ترکیه 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

نویسنده 2 سال قبل
9

هیچی تو دوران کرونا تو مدرسه ندیدم.

نویسنده 2 سال قبل
7

امروز چهار شنبه است ومن و تعدادی از دوستانم مسابقه فوتسال داخل مدرسه داشتیم ما هم رفتیم و با یک مدرسه دیگر بازی کردیم ولی متاسفانه ما باختیم اما خوشحال بودیم که تا همین جا آمده بودیم🙂😊😊

مهیا 2 سال قبل
1

تشکر 🌹🌹🌹

نویسنده 2 سال قبل
-1

ق۳۲۲

نویسنده 2 سال قبل
0

امسال ما به خاطر ویروس کرونا نمیتوانیم به مدرسه برویم. خانه ی ما به مدرسه تبدیل شده است. امروز وقتی به اپلیکیشن شاد رفتم حضور خودم را اعلام کردم بعد از ساعت 1 تا 1:30 آموزش رو نگاه کردم و نکات رو یادداشت کردمما قرآن داشتیم و خانم میخواست از ما قرآن بپرسد. وقتی خانم از ما قرآن پرسید فیلم تدریس ریاضی رو برای ما ارسال کرد من فیلم ریاضی رو با دقت دیدم چون در این اوضاع باید خوب درس بخونیم

نویسنده 2 سال قبل
0

.

نویسنده 2 سال قبل
0

سلام تک تک کتون عالی نوشتید😍😍😍😍😘😘😍نام

⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 2 سال قبل
0

عالی نوشتید😍😍😍😍😘😘😘😘

نویسنده 2 سال قبل
-1

امروزکلاس مجازی مون خیلی شیرتوشیربود.همه چت میکردن وخانم میگفت چت ممنوع.

نویسنده 2 سال قبل
0

امروزدرس جدیدمطالعات وریاضی یادگرفتیم😊الهه

آنیه کریمی 2 سال قبل
-1

امروز روز خوبی را گذراندیم باهم جشن گرفتیم خوراکی هاي که درست کرده بودیم خوردیم کلاس و حیاط مدرسه را تزيین کردیم البته با معلمان خوب گزراندیم⭐⭐💐💐🐁🐁جواب سؤال صفحه ۷۱ نگارش ششم 👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻

ممد 2 سال قبل
0

هیچی ندیدیم چون مدرسه ها بسته بود

نویسنده 2 سال قبل
-1

امروز در مدرسه بودم چیزی توجهم را جلب کرد یک کرم خاکی آن را با دستکش برداشتم و به طرف ساختمان مدرسه رفت م یکی از بچه ها به من گفت آن را نباید ببری کلاس اگر خانم مدیر ببیند دعوا می کند به دوستم توجهی نکردم و آن را به ساختمان مدرسه یعنی کلاسمان بردم انرا دور از معلم قایم کردم تا آخر زنگ با صحبت میکردم و مواظبش بودم زنگ مدرسه به صدا در آمد کرم را روی باغچه گذاشتم و به کرم گفتم روز خوشی را داشتیم الهه محمدی

صبا 2 سال قبل
1

من چند روز پیش در درس 11 فارسی یعنی شهدا خورشیدند یاد گرفتم و فهمیدم که شهیدان خیلی شجاع مهربان و مانند ماه پر نور تنها وزیبا هستند😍

1
میا 2 سال قبل

ممنون بابت متن زیباتونواقعا عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
1

امروز در مدرسه یکی را هول دادم

مریم 2 سال قبل
3

من امروز در مدرسه مجازی درس فارسی شهدا خورشیدند را یاد گرفتم و فهمیدم که شهیدان خیلی شجاع و دلاور هستند.معلم معنی لغات و هم خانواده های این درس را ارسال کردوگفت که یک بار از رو این بسیار عالی و زیبا رو نویسی کنید و من هم از رو این درس رونویسی کردم و زیبا نوشتم و از من بعید نیست که سر موقع تکالیفم رو ارسال نکنم! اصلاً من این طوری نیستم و به همین حُسنی که خدادادیه رونویسیم رو سر موقع ارسال کردم.ممنونم که متنم رو تا آخر خوندید.

ادرین 2 سال قبل
2

امروز روزی عادی بود

سمیرا 2 سال قبل
2

امروز چهارشنبه 99/11/16 است و امروز درس جدید درکتاب فارسی داشتیم که نام آن (شهدا خورشیدند)بود .من از این درس یاد گرفتم که شهیدان برایمان خیلی عزیز ومهم هستند .ما شهدای پرافتخار وزیادی در این کشور داریم .ماند:((شهید حاج قاسم سلیمانی (ژنرال سلیمانی)_شهید حججی_شهید همت و…..

نویسنده 2 سال قبل
2

#کرونا

-1
Ttttgg 2 سال قبل

واقعا همینه😝

نویسنده 2 سال قبل
0

عالب

السا 2 سال قبل
-1

ما نمیتونیم بریم مدرسه بخاطر کرونا🤮😷

محمد‌حسین‌یعقوبی 2 سال قبل
-1

عالی بود🤩🤩🤩🤩🤩🤩🙏🙏🙏🙏🙏🙏

سید ماهان ابراهیمی😁😁 2 سال قبل
2

به نام خدا سلام به شما من به دلیل امدن یک ویروس بدجنس که همتون باهاش آشنایی دارید که کرونا هست نمی توانم به مدرسه بروم و دوست هایم را ببینم یا حتی معلم هایم را برای همین مدرسه من به صورت آنلاینه من در حدود ۳ روز پیش درس شهدا خورشیدند رو یاد معلم ما خیلی در مورد شهدا صحبت کردند و من آن موقع به کار هایی که شهدا برای ما انجام داده اند پی بردمبا تشکرسید ماهان ابراهیمی

3
. 2 سال قبل

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
0

مدرسه،امسال با بقه ی سال ها تغیر کرده بخاطر شیوع بیماری کرونا ، امروز من وارد شبکه ی شاد شدم و بعد از حضور غیاب وارد کلاس شدم معلم درس ها را از طریق فیلم و ویس می فرستاد و من آنها را گوش می دادم

1
مهسا 2 سال قبل

عالی👌👌👌

ناشناس 2 سال قبل
-2

چرا جواب ندادی

نویسنده 2 سال قبل
0

ممنون

مسعود 2 سال قبل
-2

سلام امروزشنبه من درس ریاضی درسهای منشور و هرم را خوانده ام امروز تمام درس من فقط ریاضی بود امروز بهترین ساعتم گذاشتم تا ساعت ۱۰:۳۹ فقط ریاض و توضیحات بیشتر از منشور و هرم رو خانم توضیح داد بود امروزبهترین روز زندگیم بود امروز بسیار روز زندگیم بود😍😍😍😍😍😍😘😘😘😙😚🤗🤗💖💖💖💖💖💖

سجاد 2 سال قبل
1

خیلی عالی ممنون ازتون خسته نباشید 😊😊😊😊😊😊😊😊♥️♥️♥️♥️♥️

نویسنده 2 سال قبل
0

امروز سه شنبه است ومن دیشب چون تولدم بود نتوانستمزیاد بخوابم واستراحت کنم .وقتی به مدرسه رسیدم یکیاز دوستانم گفت :سلام چه خوب که اومدی به کمکت نیازدارم چون امروز آزمون فارسی داشتیم ودوستم از من میخواست که از او فارسی را پرسش کنم ودیدم که خانم مدیرداشت پرچم ایران را بالا می برد واز من می خواست بروم وبه او کمک بکم من نمی دانستم که به دوستم کمک کمیا به خانم مدیر؟ بعد با خودم گفتم چون آقای مدیر از دوستم بزرگتراست وبا خود گفتم اول باید به خانم مدیرکمک کنم تا به پرچم را بالا ببرم وبعد از دوستم فارسیره پرسش کنمنرگس صمدیانکلاس ششم

نویسنده 2 سال قبل
0

ستایش : امروز روز خیلی خوبی بود . به ما امروز درمدرسه خیلی خوش گذشت چون امروز درس نداشتیم و خیلی خوشحال و شاداب بودیم

نویسنده 2 سال قبل
-1

خیلی عالی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😀

برای پاسخ کلیک کنید