ماجرای عمل تغییر رنگ چشم لیزر فیلم آدرس مطب جزئیات زنگ آبی

به گزارش سایت نکس لود جدیدن و اخیراً مطلبی منتشر شد و عکس آن نیز به صورت انیمیشن در اینترنت منتشر شد که بسیار جالب بود و از تغییر رنگ چشم پرده برداشت که بسیار جالب و عالی بود در ادامه این عمل را در سایت بررسی می کنیم.

ماجرا و جزئیات عمل تغییر رنگ چشم

ماجرا و جزئیات عمل تغییر رنگ چشم

پس از عمل جراحی بینی عمل تغییر رنگ چشم به هر رنگی که دلتان بخواهد می تواند بسیار جالب باشد به طوری که امکان دارد پس از چند سال در ایران شاهد عمل های بی شماره چشم به صورت لیزر باشیم و پس از آن در کوچه و خیابان هرجا که می رویم همه مردم چشمشان آبی باشد که اتفاق جالبی می تواند باشد.

آدرس مطب و بیمارستان عمل لیزر تغییر رنگ چشم

در جستجوهای آینده منتظر باشید با مطب های مختلف و تبلیغات مختلف برای تبلیغ تغییر رنگ چشم شما به صورت عمده در تهران شاهد آن خواهیم بود و با تکنولوژی جدیدی که لیزری نخواهد آورد و با ماده که داخل چشم تزریق خواهد کرد مشاهده خواهیم کرد که عمل لیزر چشم به یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی تبدیل شود و عمل جراحی بینی را پشت سر خود بگذارد.

چگونه رنگ عنبیه چشم تغییر می کند

وقتی این لیزری که انجام می‌دهند ماده خاصی را داخل عنبیه و فضایی که با مایع پوشانده شده از تزریق می کنند و چشم پس از مدتی به رنگ کاملاً به رنگ دیگری در می‌آید و به طور دائم چشم شما به صورت رنگ آبی و یا سبز خواهد بود که می تواند بسیار جالب باشد.

عوارض عمل تغییر رنگ چشم

عوارض عمل تغییر رنگ چشم به زودی منتشر خواهد شد ولی چون این عمل هنوز در افراد کمی تست شده است عوارض زیادی از آن گزارش نشده است ولی در آینده که چندسال بگذارند مشاهده خواهیم کرد بسیاری از افراد که با کاهش دید و یا عوامل مختلف دیگری دست و پنجه نرم خواهند کرد اعتراض خود را نسبت به عمل لیزر چشم اعلام خواهند کرد.

دوستانی که می‌خواهند این عمل را انجام بدهند در نظرات و تجربیات خود را ارسال کنند تا بقیه از آن استفاده کنند تا یک مطلب کامل و جامعی راجع به عمل تغییر رنگ چشم داشته باشیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
1

من اگه انجام بدم احساس گناه میکنم چون دارم به خدا بی احترامی میکنم 🙂💔 چیکار کنم یه ذره کمک کنید این آرزوی منه که چشمام آبی سه رنگ چشمام قهوه ای عه

برای پاسخ کلیک کنید