ماجرای دانلود دار زدن پسر 12 ساله به خاطر فروختن گوشی برای بدهی ‏صاحبخانه + فیلم

دانلود فیلم و کلیپ لحظه دار زدن پسر 12 ساله به خاطر فروش گوشی موبایل و دوچرخه برای دادن بدهی صاحب خانه از سایت نکس لود دریافت کنید.

ماجرای دار زدن پسر ۱۲ ساله به خاطر گوشی

ماجرای دار زدن پسر 12 ساله به خاطر گوشی

پسر بچه ۱۲ ساله به خاطر اینکه مادرش گوشی فروخته بود خودش را دارد علت این نیست که همه شما عزیزان می دانید صاحبخانه با دخترش به این خانه آمده بودم و آنها را بی آبرو کرده بودم و پول میخواستم مادرش به خاطر گرفتن گوشی و دوچرخه موجب شد که پسر ۱۲ ساله خودش را دار بزنند.

دانلود فیلم لحظه خودکشی و دار زدن پسر 12 ساله به خاطر گوشی و بدهی

هیچگونه فیلمی از این واقعه منتشر نشده است و مادر این پسر بچه که به خاطر فقر و نداری مجبور شده بود که دوچرخه و گوشی پسربچه ۱۲ ساله را بفروشد و به صاحبخانه بدهی را بدهد مجبور شد که این کار را انجام دهد پس از اینکه رفت گوشی را بفروشد متوجه شد که پسر ۱۲ ساله خودش را دار زده است.

علت و دلیل اصلی دار زدن پسر 12 ساله و خودکشی

بسیاری از افراد می پرسم که چرا پسر ۱۲ ساله خودش را دارد به خاطر گوشی چرا این کار را انجام داد باید بگوییم تنها دلخوشی پسر بچه که در این وزن داری بود چی بود که با اثر کمبود وقت دوچرخه ای که داشت و صاحبخانه با دخترش به خانه آمده بودند تا بدهی خودشان را مطالبه می‌کنند مادر بچه که به خاطر فقر و نداری گوشی پسر بچه را گرفته و آنرا فروخت و متوجه شد که پسر بچه به خاطر غم و اندوه فروش گوشی و دوچرخه خودش را دار زده و خودکشی کرده است اگر نظری راجع به این موضوع دارید در نظرات پایین سایت برای ما ارسال کنید.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
نویسنده 2 سال قبل
0

نباید پسر خودش را دار میزد ولی حالا که خودش را دار زده است فداکاری کرده است واقعا ما از این ادم های فداکار کم داریم

ابوالفضل 2 سال قبل
-1

نباید خودش را به دار میزد حالا که زده فداکاری کرده است واقعا ما از این ادم ها در جامعه کم داریم

برای پاسخ کلیک کنید