بیوگرافی زهره امیری کیست زندگینامه عکس آدرس اینستاگرام

بیوگرافی و زندگینامه زهرا امیر ابراهیمی ماجرای خودکشی فیلم مستهجن آدرس اینستاگرام علت شایعه واقعیت حقیقت از سایت نکس لود دریافت کنید. در ادامه با مطلبی در خدمت شما هستیم که زندگی یک یک بازیگر و ایرانی را نابود کرده است

بیوگرافی و زندگینامه زهرا امیر ابراهیمی

زهره امیر ابراهیمی زندگینامه عکس فیلم بیوگرافی آدرس اینستاگرام تلگرام در سایت نکس لود بخوانید. این بانوی عزیز بازیگر نقشه در سریال فلافل اصل بازی کرده است ماجراهای زیادی پیرامون زهرا امیر ابراهیمی بازیگر تلویزیون و سینمای ایرانی است وی در ابتدا با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی کمکم کن و نرگس به شهرت رسید سپس فیلمی نامناسب منتسب به وی پخش شد که بعدا این فیلم را تکذیب کرد.

ماجرای انتشار فیلم نامناسب از زهرا امیر ابراهیمی

پس از انتشار فیلمی زشت از زهرا امیر ابراهیمی که فیلم جنسی بود زهرا امیر ابراهیمی مجبور شد که کشور را ترک کنند و به آمریکا رود و سال ها در سکوت خبری زندگی خود را ادامه دارد تا اینکه سایت در خبری بی بی سیم از مو هنگام عکسبرداری مصاحبه‌ی گرفت و زندگی او را پس از این مواقع به تصویر کشید که واقعاً جریان چه بود ولی بعد از این اتفاق فیلم که از او منتشر شده بود را تکذیب کرد ولی کار از کار گذاشته بود و هیچ کس حرف او را باور نکرد فیلم که از او منتشر شده پربیننده ترین فیلم امروز تاریخ ایران بود.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید