ماجرای قتل ابوالفضل 11 ساله به بهانه‌ کبوتر (کفتر) + 50 ضربه چاقو

ماجرای قتل ابوالفضل 11 ساله به بهانه‌ کبوتر + 50 ضربه چاقو
ماجرای کشتن ابوالفضل ۱۱ ساله به صورت کامل در سایت نکس لود دریافت کنید .

ماجرای قتل ابوالفضل 11 ساله به بهانه‌ کبوتر + 50 ضربه چاقو ابوالفضل ۱۱ ساله بچه معصومی که قربانی وحشیگری و عدم تعادل روحی یک جوان ۲۴ ساله شد . ماجرای کامل داستان مرگ ابوالفضل را در ادامه مطلب کامل توضیح خواهیم داد .

ماجرای قتل پسر کوچک 11 ساله

محل زندگی ابوالفضل کوچولو نزدیکه گمرک بود بطور معمول در خیابان و کوچه راه میرفت تا اینکه یک مرد ۲۴ ساله ای را که همسایه ما او بودید . آن مرد او را به بهانه کبوتر یا همان کفتر به داخل خانه دعوت کرد و پسر منزل اول بدون هیچ خبری از سرنوشت خود برای دیدن کبوتر وارد خانه آن مرد ۲۴ ساله ای که مشکل روحی و روانی داشت شد .

 نحوه به قتل رسیدن ابوالفضل ۱۱ ساله

پس از اینکه ابوالفضل ۱۱ ساله وارد خانه آن مرد شد . آن مرد سنگدل ابوالفضل را با ۵۰ ضربه‌ی چاقو به قتل رساند ۲۵ ضربه آن به صورت و چشم ابوالفضل بیچاره خورده بود ولی بعد از ۴ روز باخبر شدم که پسرش در بیابان رها شده است .

قاتلان ابوالفضل اعتراف کرد که پس از قتل ابوالفضل کوچولو مو را درون یک ساک گذاشت و در بیابان رهایش کردم ابوالفضل کوچولو بعد از چهار روز در بیابان پیدا شد و همزمان با پیدا شدن بدن ابوالفضل قاتل نیست که پلیس به آن مشکوک شده بود دستگیر شد و بعد از اعتراف گفت که به کمک برادرش ابوالفضل کوچولو رو به بیابان بردیم .

آیا شاهد مرگ های بیشتری نیز خواهیم شود یا ان و دولت کاری برای اینگونه قتل‌ها انجام خواهد داد آیا کودکان ما باز قربانی سنگلی و بی رحمی و مشکلات روانی مردان مختلف دار خواهند گرفت چرا باید کودکان بی‌گناه کشته شدگان و کل قلب ایرانیان را به لرزه درآورد امیدواریم از این گونه خبرها دیگر نگذاریم در نظرات درد و دل های خودتان را برای ما ارسال کنید .

ماجرای قتل ابوالفضل 11 ساله

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید