محمد مهدی شهریاری کیست ؟ بیوگرافی زندگینامه عکس سوابق اینستاگرام

محمد مهدی شهریاری کیست بیوگرافی زندگینامه عکس استاندار جدید آذربایجان غربی آدرس اینستاگرام و تلگرام از سایت دانلود کنید. محمدمهدی شهریاری جدید به عنوان استاندار آذربایجان غربی انتخاب شده است که می توانند سوالات زیادی را راجع به بیوگرافی و زندگینامه این فرد برای روبرو کنند.

 محمد مهدی شهریاری بیوگرافی عکس

زندگینامه محمد شهریاری در اینترنت موجود نمی باشد ولی به زودی اطلاعات تکمیلی زیادی راجع به محمد مهدی شهریاری در همین پست قرار خواهیم داد. محمدمهدی شهریاری نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان و گرمه در دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی و سر کنسول ایران در شهر فرانکفورت آلمان بوده‌است. در مهرماه سال۱۳۹۶ از سوی وزارت کشور بعنوان استاندار استان آذربایجان غربی منصوب شد.محمدمهدی شهریاری نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان و گرمه در دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی و سر کنسول ایران در شهر فرانکفورت آلمان بوده‌است. در مهرماه سال۱۳۹۶ از سوی وزارت کشور بعنوان استاندار استان آذربایجان غربی منصوب شد.

محمد مهدی شهریاری کیست ؟

در بالا توضیحات مختصری راجع به محمد مهدی شهریاری در اختیار دوستان عزیز قرار دادیم ولی اگر می خواهید اطلاعات تکمیلی راجع به محمدمهدی شهریاری سوابق و جاهای که قبلاً کار می کرده است را بدانید به زودی به همین پست سر بزنید و ما اطلاعات تکمیلی را دقیقاً در همین پست برای شما عزیزان قرار خواهیم داد محمد مهدی شهریاری استاندار جدید آذربایجان غربی اگر دوستان اطلاعاتی راجع به این شخصیت دارند در نظرات پایین همین صفحه برای ما ارسال کنند تا ما در سایت قرار دهیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
الناز 2 سال قبل
0

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

برای پاسخ کلیک کنید