مصرف گرایی چه زیان های فردی و اجتماعی به دنبال دارد؟ صفحه 79 پیام های آسمان هشتم

???

ممنون

مطالبخوبي بودن

نفس

من خوندم عالي بود ايول دمت گردم

ولي متاسفانه من نتونستم ازش استفاده كنم

مهدی

مرسی

جواب خودت را امتحان کن صفحه ۷۹ کتاب پیام های آسمان پایه هشتم مصرف گرایی چه زیان های فردی و اجتماعی به دنبال دارد؟ از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

مهدی : اگر شخصی بیش از مقدار نیاز میلا خوراکی خرید کند، یا باید تمام آن را تا خراب نشده مصرفا کند – که نتیجهاش پرخوری، افزایشی وزن و بیماری های سختلف است – و یا اینکه مقدار اضافی را دور بریزد که این هم اسراف و هدر دادن نعمت های الهی است و فقر و محرومیت را به دنبال دارد. (از نظر فردی).
خرید بیش از نیاز کالا موجی کمیاب شدن آن می شود کمیابی شدن کالا قیمت آن را افزایش می دهد. به این ترتیب با رشد مصرف گرایی کالاها هر روز گران نر می شود و توانایی خرید مردم کاهش می یابد. (از نظر اجتماعی).

نویسنده :‌زیان های فردی: اگر خانواده ای دو برابر مقدار همیشگی مواد خوراکی خریداری کند یا باید همه آن را تا خراب نشده اند مصرف کند که نتیجه اش پرخوری، افزایش وزن و بیماری های مختلف است یا اینکه مقدار اضافی را دور بریزد که این هم اسراف و هدر دادن نعمت های الهی است و فقر و محرومیت را به دنبال دارد.
زیان های اجتماعی: خرید بیش از حد کالا موجب کمیاب شدن آن می شود و کمیاب شدن کالا قیمت آن را افزایش می دهد به این ترتیب با رشد مصرف گرایی کالاها هر روز گران تر می شوند و قدرت خرید مردم کاهش می یابد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
مهدی 2 سال قبل
-1

۴ تا است

2 سال قبل
0

عالی

نفس 2 سال قبل
4

من خوندم عالي بود ايول دمت گردم

ولي متاسفانه من نتونستم ازش استفاده كنم

??? 2 سال قبل
9

ممنون

مطالبخوبي بودن

عسل خاتون 2 سال قبل
1

خیلی عالیه جواب هاتون مرسی 😊😊😊

نویسنده 2 سال قبل
1

هیچی نمی دانم

3
مهدی 2 سال قبل

مرسی

نویسنده 2 سال قبل
1

سلام خوب و کامل

نویسنده 2 سال قبل
1

د

برای پاسخ کلیک کنید