ناسور یعنی چه ؟ | ناسور به چه معناست ؟

ناسور یعنی چه ناسور به چه معناست ؟

معنی دقیق ناسور چیست ؟

معنی ناسور چیست ؟

ناسور دقیقا معنای کاملی را براش پیدا نکردیم با سرچ اسم ناسور در گوگل عکس جنگ امام حسین و جنگ های عربی رو آورد . بنابراین این کلمه عربی است و ریشه عربی دارد بهتر است برای دریافت دقیق تر این معنی به لغت نامه های دهخدا مراجعه کنید . در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد .

معنی ناسور چیست :

ناسور توی اینترنت معنی دقیقشو ننوشوشته دوستان عزیز لطف کنید به لغت نامه های مختلف مراجعه کنید و معنی این کلمه رو برای ما پیدا کنید . هرکس معنی این کلمه رو پیدا کرد به ما توی نظرات بگه و ما با استفاده از اطلاعات شما این پست رو تکمیل کنیم و اطلاع جامعی از کلمه ناسور داشته باشیم . به زودی با نظرات شما این پست را تکمیل میکنیم .

سعید شعبانپور : ناسور مخالف سور که به معنی جشن و شادی و پایکوبیه،درواقع ناسور به معنی عزا و گریه زاریو ناله و فغان هستش!عنوان این انیمیشن برگرفته از جریان عاشوراست!که ظلم و عزا و گریه و ناله و شهید شدن امام حسین و یارانش بود!

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برزان 2 سال قبل
0

ناسور ، يعني چيزي كه ماهيتش تغيير كرده ، حرام شده ، قلب شده ، در ضمن از لحاظ لغت شناسي ، سور يعني چرخ ، ماسور و ناسور يعني چرخيده به هيويتي متفاوت ، چيز غير معمول ، در واقع ناسور اسم ابوالهول و اون هيكيل برگشته از ماهيتشه ، سر انسان تن شير ، بال عقاب ،

ناسور استعارست

تندخوانی 2 سال قبل
0

ممنون بابت اطلاع رسانیتون.

سیده زهرا 2 سال قبل
-1

برداشت من از فیلم ناسور یعنی انهایی که بر علیه امام حسین برخواستن وآنهایی که به کمک ویاری ایشان نیامدند تاآخر دنیاوآخرت پشیمان هستند ومانند زخمی علاج ناپذیر با آنها همراه است.حتی آنهایی که خواهان امام حسین هستند نیز به این درد(ناسور) مبتلا هستند چرا؟چون زجر امام حسین واهل بیتش فراموش نمیشود.هرساله وهرلحظه داغی تازه است.

سعید شعبانپور 2 سال قبل
1

ناسور مخالف سور که به معنی جشن و شادی و پایکوبیه،درواقع ناسور به معنی عزا و گریه زاریو ناله و فغان هستش!عنوان این انیمیشن برگرفته از جریان عاشوراست!که ظلم و عزا و گریه و ناله و شهید شدن امام حسین و یارانش بود!

پروین سپهوند 2 سال قبل
0

خیلی فیلم قشنگی بود کلی گریه کردم بهترین وغمناکترین فیلم دنیا😭😭😭😊😊😊😊

حکیم خان رضایی 2 سال قبل
1

ناسور – یعنی ناساز کنایه از آدم های ناجور و نااهل

برای پاسخ کلیک کنید