انشا درباره درد دندان صفحه 63 کتاب نگارش هفتم با رعایت ساختمان بند

پانیذ

منم با شما موافقم ریحانه جان😄😊😊😋

نبات

برای من کلاس هفتمی عالی بود

ℳムԋყムЯ

عالی بود عالی😍😍😍😍👌👌👌

یسنا

اصن بد هم باشه نباید گفت اینا زحمت کشیدن

پارمیس ۱۳

عالی

انشا درباره درمورد درد دندان صفحه ۶۳ کتاب نگارش هفتم با رعایت ساختمان بند با مقدمه بدنه و نتیجه گیری از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا درباره درد دندان با رعایت ساختمان بند

انشا درباره درد دندان صفحه 63 کتاب نگارش هفتم با رعایت ساختمان بند همراه با مقدمه بدنه و نتیجه گیری را در این مطلب به مرور زمان قرار میدهیم و یک مطلب جامعی درباره دندان درد در این مطلب قرار خواهیم داد امیدواریم به درد شما دوستان عزیز بخورد در ادامه مطلب همه انشا ها درباره درد دندان را قرار دادیم.

انشا با موضوع دندان درد مقدمه نتیجه

مقدمه : همه ما در زندگی درد هایی را تجربه میکنیم.گاهی درد های دردناک،گاهی هم درد های شیرین.یکی از این درد ها درد دندان است.

بدنه 1 : آیا دقت کرده اید بعضی اوقات درد دندان شیرینی خودش را دارد؟بگذارید از اولین لحظات ظهور دندان در زندگی انسان شروع کنم.بله،از وقتی که لثه هایمان به خارش می افتند و دوست داریم همه چیز و همه کس را گاز بگیریم.واقعا این درد شیرین است.در آمدن اولین دندان های کوچک و سفیدمان.

بدنه 2 : کمی بعد که دندان های شیریمان بازنشسته بشوند،باید آنها را بکنیم تا دندان های دائمی روی کار بیایند.چه درد شیرینی است وقتی که میخواهی اولین دندان شیری ات را بکنی.این علامت این است که کم کم داری بزرگ میشوی.

بدنه 3 : اما تمام درد ها شیرین نیست.اگر همینطور دندان ها را به حال خودشان رها کنیم،دیر یا زود تاثیر این کار را میبینیم.پوسیدگی،خرابی،بوی بد دهان،پلاک و هزار عیب دیگر.برای همین مجبور میشویم درد تلخ کشیدن دندان خراب را تجربه کنیم.

نتیجه : چرا کمی فکر نمیکنیم؟هرشب که بدون توجه به مسواک زدن و پاکیزه کردن دندان هایمان به خواب فرو می رویم در حال آسیب زدن به خودمان هستیم.از قدیم گفته اند:{هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی} پس اگر به دندان هایمان رسیدگی نمیکنیم به خود بیایم و از همین حالا شروع کنیم به حفظ این مروارید های سفید. تمام درد هایتان شیرین😉

انشا درباره درد دندان به صورت ادبی

مقدمه :

إن خلقناالانسان من علق
و انسان را از خون بسته آفریدیم…

خداوند متعال انسان را به عنوان اشرف مخلوقات آفرید و به او جسمی سازمان دهی شده بخشید… جسمی که تشکیل شده از سلول هایی است که یک به یک درکنار یکدیگر برای رسیدن به هدفی واحد تلاش میکنند و اعضای بدنی مانند دست٬ سر ٬ چشم ٬ دندان و….. را می سازند.

بند اول :

هرعضوی که در بدن انسان وجود دارد وظایفی برعهده دارد که چه بسا هر وظیفه در صورت اختلال٬ باعث آسیبی جدی به سایر اعضای بدن میشود و چه زیبا میگوید سعدی شیرازی که:
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو هارا نماند قرار…
و امان از روزی که دندان را به درد آورد روزگار… و توچه میدانی دندان درد چیست! آنگاه که درد به سوی دندانت هجوم آورد و نتوانی از فرط آن آرام و قرار داشته باشی آنگاه حال کسی را درک میکنی که از شدت درد عاشقی را از ذهن خود میرهاند.. آری از قدیم میگویند: دندان درد نکشیده ای که عاشقی از یادت رود….

بند دوم :

با احساس کوچک ترین ناخوشی در دندان برخی دست به دامان مسواک ها میشوند؛ افسوس که نمیدانند علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد و بعد از ابتلا به این بلای خانمان سوز مسواک زدن کوچک ترین فایده ای برای دندان خراب ندارد.

بند سوم :

یکی از اماکنی که درحین دندان درد میتوان به آن پناهنده شد شاید مطب دندان پزشکی باشد. البته ناگفته نماند که آن آمپولی که در دستان دندان پزشک گرامیست برای برخی از دلاوران عرصهٔ نبرد با دندان درد٬ کوچک ترین تفاوتی با یک غول بی شاخ و دم ندارد. غولی که لثهٔ نازنین را هدف گرفته و قصد جداسازی دندان از دهان مبارک را دارد.

بند نتیجه :

دندان درد و تمام درد هااگرچه مخل آرامش انسان میشوند اما فراموش نکنیم که برخی انسان ها در حسرت احساس درد در اندام های خود هستند؛ مثل انسان های قطع نخاع…. کاش یادبگیریم که درد هرچند آزاردهنده اماگاهی نشانگر سلامتیست و کاش یادبگیریم نگریستن به نیمهٔ پر لیوان و مثبت اندیشی را… البته با تمام این عرایض دندان درد را خدا نسیب دشمن

انشا درباره دندان درد نگارش هفتم صفحه 63

مقدمه :

دندان پرکاربرد ترین اعضای بدن است و ما هر روز برای غذا خوردن از دندان استفاده می کنیم ولی دندان درد یکی از مشکلات داشتن دندان است کمر درد و دندان درد جز پر درد ترین درد های بدن محسوب می شوند.

بدنه :

اصولا هر انسان در زندگی خود حداقل یک بار درد دندان را احساس کرده است دردی بسیار شدید است که برخی ها نمی توانند این درد را تحمل کنند و سریع دندان خود را میکشند کشیدن دندان های شیری بسیار راحت است ولی دندان های اصلی که پس از دندان های شیری ایجاد میشود ریشه بسیار طولانی دارند و هر کسی نمی تواند به تنهایی دندان های اصلی را بکشد و باید حتما به دندانپزشک مراجعه کنند.

وقتی دندان درد می گیرد انسان با دو شیوه عمل می کند افرادی که پول زیادی دارند می‌روند و دندان خود را ترمیم می کنند و افرادی که پول درمان دندان خود را ندارند به  دندانپزشک می‌روند و با مبلغی کم درخواست می دهند که دندان آنها کشیده شود.پول کارهای معجزه‌آسایی انجام میدهد شما مشاهده می کنید که دندان بعضی از فوتبالیست ها در مسابقه فوتبال کلن از جا کنده میشود ولی ما همان فوتبالیست را در بازی بعدی با دندان سالم مشاهده می کنیم علم پزشکی اینقدر پیشرفت کرده است که دندان های مصنوعی را جای دندان های اصلی در دهان قرار می دهند به گونه ای که اصلاً انسان عادی تفاوت آنها را تشخیص ندهد.

بازه زمانی که انسان دندان درد می گیرد بین ۳ سال تا آخر عمر می باشد اصولا درد دندان های شیری بسیار کمتر از درد دندان های اصلی است وقتی یکی از دندان های اصلی درد میگیرد چون ریشه آن تا فک انسان منشعب شده است نسبت به دندانهای شیری که ریشه ضعیفی دارند دردش بیشتر است.

هزینه مراقبت از دندان بسیار کمتر است درمان دندان است ما تنها با یک مسواک و یک خمیر دندان می توانیم تا آخر عمر از دندانهای خودمان مراقبت کنیم انسان هایی هستند که از زمان های کودکی مداوم مسواک زده اند و در سن ۶۰ سالگی حتی یک دندان خراب نیز ندارند و موقع خوردن شکلات و مواد ترش دندان آنها درد نمی گیرد مسواک زدن کار سختی نیست ولی مداومت در مسواک زدن کار سختی است ولی پس از مدتی عادت می شود و انسان اتوماتیک به روشویی رفته و مسواک می زند.

نتیجه گیری :

دندان ها اعضای مهم بدن ما هستند و ما باید از دندانهای مان مراقبت کنیم و درد دندان یکی از سخت ترین درد های بدن انسان است و هیچ کس نمی خواهد که به درد دندان مبتلا شود بنابراین اهمیت مسواک زدن برای محافظت از این دندان ها بسیار مهم است.

انشا با موضوع دندان درد با مقدمه بدنه نتیجه گیری

مقدمه

د مثل دندان درد وقتی درد به سراغ دندان های ما می آید آن موقع متوجه شده، مسواک زدن و تمیز کردن آنها را شروع می کنیم .

بدنه : بند اول

دندان یک عضوی از بدن ماست، که بسیار صبر دارد صبح تا شب از آن کار می کشیم، اذیتش می کنیم هرچه پیدا می کنیم با آن خُرد می کنیم و بعد هیچ تشکر و تقدیری از آن نمی کنیم. اذیت کردن مکرر ما باعث می شود صبر دندان تمام شود، و دیگر کار از کار بگذرد و نوبت دندان شود، تا با درد خودش شما رو اذیت کند

بدنه : بند دوم

پس بدانیم دندان هم نسبت به کارهایی که برای ما انجام می دهد انتظاراتی دارد ، مثلا بعد از خوردن شکلات و غذا آن را مرتب مسواک بزنیم و تمیزش کنیم، با این کار نه شما دندان را اذیت کردید نه دندان شما رو اذیت می کند.

نتیجه گیری

وظیفه دندان، خُرد کردن و جویدن غذاهاست تا راحت بتوانیم غذا بخوریم، در عوض وظیفه ما هم مسواک زدن و تمیز کردن دندان هاست.

انشا هفتم درباره درد دندان

مقدمه :

جراحت و آسیب دیدن هر یک از بخش های بدن موجب اذیت آزار و مریضی میشود و درد دندان یکی از دردهایی است که تحمل آن بسیار سخت است و درد دندان و درد کمر دارای بیشترین درد بین دیگر درد های بدن هستند.

تنه انشا :

دندان یکی از اعضای مهم بدن است که برای خرد کردن غذا ها و راحت تر هضم شدن غذا در معده است و محل قرار گرفتن این عضو داخل دهان است دندان نوع های مختلفی دارد و همه دندان ها یکسان نیستند و هر کدام دارای کار مخصوص به خود است. به عنوان مثال دندان آسیاب و نیش و پیش که هر یک از آنها وظیفه های به خصوصی را دارند و این همه ویژگی نشان دهنده تدبیر و حکمت خداوند بزرگ و منان است.انسان ها در سن ۶ ماهگی اولین دندان هایشان از لثه به بیرون می آید که تا سن ۹ سالگی و یا حداکثر ۱۰ سالگی دندانهای شیری و بعد از آن هم دندان های اصلی رشد می کنند. به خاطر این است که ما از سن ۳ سالگی درد دندان را تجربه می کنیم و تا آخر عمر وفا آخرین دندانی که در دهان ما قرار دارد این حس درد دست از سر ما بر نخواهد داشت. دندان بر روی لثه انسان قرار گرفته است ولی ریشه دندان در سراسر لثه به صورت ریشه درخت منشعب شده و پراکنده شده است بنابراین وقتی دندانمان احساس درد می کند احساس می کنیم که درد ما مربوط به لثه ماست.بنابراین وقتی دندان درد میگیرد این درد توسط ریشه دندان به سراسر بدن منتقل میشود به خاطر همین دندان درد یکی از سخت ترین درد های بدن است.تحمل این درد بسیار سخت است  و بعضی وقت ها این درد به سر هم منتقل میشود و احساس سردرد نیز به ما دست میدهد دندان درد یکی از دردهایی است که زمان بسیار زیادی می خواهد تا از بین برود وقتی انسانی دندان درد میگیرد از کارهای روزانه خود عقب می‌افتد و به راحتی نمی تواند کارهای روزانه خود را انجام دهد ولی سایر دردها اینگونه نیستند و انسان می تواند با سایر دردها کنار بیاید.من به شخصه از این درد بسیار آزرده می شوم و این درد را یکی از بدترین درد های بدن می دانم و به خاطر همین وقتی دندان درد به سراغم می آید در سریعترین زمان ممکن به دندانپزشک مراجعه می کنند و دندانم را درمان می کنم. من انسان هایی را میشناسم که ۶۰ سال سن دارند و هنوز هیچ یک از دندانهای آنها خراب نشده است و دلیل آن چیزی نیست بجز مسواک زدن مداوم ما باید همواره برای جلوگیری از پوسیدگی و درد دندان حداقل هر روز دندان هایمان را یک بار مسواک بکشیم.

نتیجه گیری :

من با درد دندان به یاد این شعر معروف می‌افتم چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار هر یک از عضو های بدن که درد بگیرد مانند تکه های پازل و سایر نقاط بدن را نیز تحت تاثیر قرار می دهند و موجب اختلال و درد آنها می شود و باعث می شود دیگر اعضا کار خود را به درستی انجام ندهند درد دندان هم اینگونه است و از این جریان استثنا نیست.

انشا روش های تحمل دندان درد

دندان درد یکی از بدترین درد ها است که تقریبا همه ی ما در طول عمرمان یک بار آن را تجربه کرده ایم!وقتی دندان درد شروع میشود و درد آن به وضعیت غیر قابل تحمل میرسد به این نتیجه میرسیم که کاش قبلا مسواک میزدم!کاش حرف بقیه رو گوش میکردم!کاش فلان چیزارو نمیخورم!اما چه فایده؟ حالا دیگر دیر است… .دست به دامن قرص های مختلف میشویم ، اسپری های بی حسی ، چرک خشک کن ها ، مسکن ها ولی اثر آنها نیز بعد از مدت کوتاهی از بین میرود.دوباره دندان درد به سراغمان آمده است ، این بار شدیدتر از قبل. وقتی درد آن بیشتر میشود به سر و گردنمان هم سرایت میکند! هیچ کاری از دست ما بر نمی آید. تنها دو راه داریم ، یا تحمل کنیم و یا به دکتر برویم.مسلما به دکتر رفتن ایده ی بهتریست.سریع و با عجله شروع به پوشیدن لباس های خود میکنیم و راه میوفتیم.جالب است هرچقدر که به مطب دکتر نزدیکتر میشویم درد دندانمان کمتر میشود ، نکند آن درد موقتی بود؟نه ریسک نمیکنیم.حال به مطب دکتر رسیده ایم.در آن شلوغی باید همچنان منتظر نوبتمان باشیم تا برسد.

بعد از انتظار طولانی وارد اتاق دکتر میشویم ، با لبخند به ما سلام میکند ، جوابش را میدهیم و مینشینیم و منتظر معاینه او میشویم.طبق تشخیص دکتر دندان ما پوسیده و خراب شده است.درد امان نمیدهد ، از دکتر میخواهیم تا دندانمان را بکشد ، او مخالفت میکند و میگوید که حیف است و آنرا باید پر کرد.هرچقدر که چانه میزنیم فایده ای ندارد و میگوید وجدان کاری من این اجازه را به من نمیدهد.بالاخره راضی میشویم و او به طور موقت بر روی دندانمان پانسمان میگذارد ، چند بسته چرک خشک کن تجویز میکند تا چرک دندانمان از بین برود.

بالاخره بعد از چند روز تمام میشود و دکتر دندان مارا پر میکند و درد آن آرام میگیرد.ولی آیا ما دوباره دچار این درد نخواهیم شد؟مسواک میزنیم یا دوباره مثل دفعات قبل از یادمان میرود؟

انشا در مورد درد دندان با مقدمه و نتیجه گیری

شاید باورتان نشود، اما خدا را شکر و به قول مادر بزرگم هفت تا قرآن در میان و گوش شیطان کر، من تا حالا درد دندان نداشته ام. با اینکه بیشتر دوستانم و فامیل هایمان را دیده ام که از این درد مهلک به خودشان می پیچیده اند، اما برایم قابل تصور نیست که این درد چه احساسی به ادم می دهد. درد های دیگر را تجربه کرده ام. می دانم که مثلا سردرد یا گوش درد چقدر آزاردهنده می باشند. اما همه می گویند درد دندان خیلی خیلی وحشتناک تر از این دردهاست.

خلاصه خدا را شکر که تا کنون اسیر این درد بی مثال نشده ام و امیدوارم که بقیه هم از شر آن خلاص شوند.

انشا در مورد درد دندان کلاس هفتم

د مثل دندان درد وقتی درد به سراغ دندان های ما می آید آن موقع متوجه شده، مسواک زدن و تمیز کردن آنها را شروع می کنیم .

دندان یک عضوی از بدن ماست، که بسیار صبر دارد صبح تا شب از آن کار می کشیم، اذیتش می کنیم هرچه پیدا می کنیم با آن خُرد می کنیم و بعد هیچ تشکر و تقدیری از آن نمی کنیم. اذیت کردن مکرر ما باعث می شود صبر دندان تمام شود، و دیگر کار از کار بگذرد و نوبت دندان شود، تا با درد خودش شما رو اذیت کند

پس بدانیم دندان هم نسبت به کارهایی که برای ما انجام می دهد انتظاراتی دارد ، مثلا بعد از خوردن شکلات و غذا آن را مرتب مسواک بزنیم و تمیزش کنیم، با این کار نه شما دندان را اذیت کردید نه دندان شما رو اذیت می کند.

وظیفه دندان، خُرد کردن و جویدن غذاهاست تا راحت بتوانیم غذا بخوریم، در عوض وظیفه ما هم مسواک زدن و تمیز کردن دندان هاست.

انشا درمورد درد دندان طنز

دندان درد درد وحشتناکی که همه دچارش میشوند و گاه باعث سردرد هم میشود …

دندان از مهم ترین عضو های بدن است که شبانه روز از ان استفاده میکنیم

دندان مثله سایر اعضا به دقت و مراقبت نیاز دارد

و ما باید با مسواک زدن از انها مراقبت کنیم

و نگذاریم کار به جایی برسد که دچار دندان درد بشویم

همه ی مردم چه سالم و ناسالم ۳۲ عدد دندان دارند

دندان ها از سن شش ماهگی شروع به در امدن میکنند

و تا سن هجده سالگی تعداد انها به بیست و هشت عدد میرسد

و بعد از هجده سالگی چهار دندان دیگر به نام دندان های عقل شروع به در امدن میکنند

اکثر نوجوانان دندان دردی که دارند در اثر رشد و در امدن دندان های عقل است

همچنین دندان عقل مدت زمان زیادی طول میکشد تا کامل بشود و دیگر دردی نداشته باشد

دندان درد میتواند دلایل مختلفی داشته باشد

مسواک نزدن یا خوردن شیرینی بیش از حد یا خوردن سایر خوراکی هایی که بزرگترها میگویند که نخوریم

ولی عامل اصلی ان بین عموم مردم نزدن مسواک است مسواک زدن اسان و ساده ترین راه است که میتوانیم با ان از دندان درد های وحشتناک جلو گیری کنیم.

پس نباید هیچوقت از مسواک زدن دریغ کرد و همیشه ان را باید انجام بدهیم .

انشا در مورد درد دندان با مقدمه بدنه و نتیجه

در زندگی هر چیزی در جا و مکان خاص خود قرار دارد و همه چیز با نظم و ترتیب خاص چیده شده . و بر اساس این نظم همه کار ها ثبت است و در زمان خاص خود باید انجام شود در صورت نا هماهنگی جای خالی آن حس می شود و موجب اختلال در کار ها می شود . دندان ها نیز در دهان دارای نظم خاص و وظیفه ی معینی هستند که در صورت عدم وجود یا ناتوانی به مشکل بر می خورد. همانطور که گفته شد دندان ها هر کدام در جای مخصوص خود قرار دارند که با خالی شدن یکی از دندان ها چه از نظر انجام وظیفه و چه از نظر زیبایی به طور کامل به چشم می آید و جای خالی آن حس می شود .با خالی شدن دندان تا مدتی قسمت خالی شده قابل لمس است و با خوردن زبان به آن قسمت احساس نا خوشایندی به آدم دست پیدا می کند و یا غذا در جای خالی گیر می کند و به لثه آسییب می رساند و باعث ازار و ما می شود.

بنا براین نتیجه می گیریم حتی با خالی شدن یک دندان خیلی از کار ها اختلال پیدا می کند وای به ان روزی که در کار های بسیاری مهم تر اختلال پیدا کند.

داستان کوتاه درباره ی درد دندان

تعداد همه دندان های انسان ها ۳۲ عدد می باشد که بعد از ۶ ماهگی ابتددا دندان های شیری شروع به درامدن و رویش می کند تا ۱۰ سالگی همه دندان های شیری لق یا پوسیده می شوند بعد ان دندان های اصلی جایگذین دندان های شیری می شود و دندان های اصلی شروع به رویش می کند و ۲۸ دندان تا قبل از ۱۸ سالگی به طور کار می آیند بعد این سن کم کم ۴ عدد دندان عقل به دندان ها اضاف می شود و ۳۲ عدد دندان کامل می شود مادران و پدران ما از همان کودکی به ما مسواک زدن را آموزش می دهند تا حد امکان مانع از پوسیدگی و خرابی دندان شود که البته نوع مسواک زدن و نوع خمیر دندان و مسواک نقش بسیار مهمی در سلامتی دندان دارد .

دندان درد یکی از درد های وحشتناک می باشد که تحمل زیادی می خواهد که گاهی این درد دندان منجر به کشیدن و یا عصب کشیو پر کردن دندان می شود.

درددندان خیلی خطرناک است که بعضی اوقات باعث عفونت ویاتاثیردراعصاب می شودوسردردهای شدیدی را به دنبال دارد.درزمانهای قدیم ازروش های مختلفی برای آرام کردن درد دندان استفاده می کردندازجمله گذاشتن قندداغ برروی دندان گذاشتن سیروتفاله ی چاییکه تاثیرآنچنانی داشته و در نهایت باانبرهای بزرگ دندان خودرامی کشیدندامااکنون باپیشرفت علم باعث شده است که باروش های مختلف کم تر دندان های خودرادرسنین پایین بکشند.بنابراین بااستفاده ازمسواک ولوازم بهداشتی دندان مانندنخ دندان یا خلال دندان از دندان خودمحافظت کنیم تادرد دندان نداشته باشیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
-2

خر‌هستی‌نویسنده‌

سلام 2 سال قبل
0

کسی انشای کوتاه درباره دندان درد نداره ؟

سلام 2 سال قبل
3

خیلی بلنده من انشا کوتاه میخوام

3
سلام 2 سال قبل

دقیقا

آیلار 2 سال قبل
2

ممنون از انشاء های عالیتون من راضی بودم هالا نمیدونم دوستان از چی بدشون میاد

مهدی صفری 2 سال قبل
1

بهترین انشاء

۰۹۳۳۳۵۲۰۲۶۵ 2 سال قبل
1

سلام ،واقعا عالی بود هرچی بگم بازم کم هستش

ممنون از سازندش

آزیتا 2 سال قبل
1

خیلییییییی عالیییییییی بود مرسیییی

سمین 2 سال قبل
1

عالی بود 😍😍😍😍

واقعاً عالی بود 😍 2 سال قبل
2

واقعاً عالی بود 😍

اسم ندارم😂 2 سال قبل
1

بد نبود اما به درد من نخورد

M 2 سال قبل
2

Fine

'' '' '' ' 2 سال قبل
6

سلام خیلی بد بود

F 2 سال قبل
-1

با اینکه چیزی نبود که می خواستم ولی خوبه بد نیست

نتززذت 2 سال قبل
-2

پپد

🖤😔 2 سال قبل
0

عالی بود

ZARI 2 سال قبل
-1

عالی بود ممنونم 🙏🏻🥲

مارال 2 سال قبل
-1

عااااااا خوب بود

فاطمه 2 سال قبل
0

عالی بود. موافقم

ملیکا 2 سال قبل
0

ممنونم عالی بود ⁦♥️⁩🌹🌹

1
hsti 2 سال قبل

اره خیلی خوب بود مرسی

مرینت 2 سال قبل
-1

عالی بود خیلی بدردم خورد

خخخخ 2 سال قبل
-1

خوب بود

ب 2 سال قبل
-2

خیلی خیلی خیلی خوب بود 🤩🌹🌹

واسه من دعا کنید ترو خدا 2 سال قبل
-2

واسم دعا کنید

فاضل موسویان 2 سال قبل
-2

میزان

مائده 2 سال قبل
3

ممنون از صاحب سایت

مرسی که اجازه میدین از این محتوا به نام خودمون استفاده کنیم😉

یسنا 2 سال قبل
7

اصن بد هم باشه نباید گفت اینا زحمت کشیدن

سوگند 2 سال قبل
6

امیداورم والا معلم من هنوز ندیده امیداورم دید ۲۰ بده والا ابن نظر ها میگن که ۲۰ بدون دو به ما داده امیداورم واسه من اینطوری نباشه

2
'' '' '' ' 2 سال قبل

بله

امیررضا 2 سال قبل
5

خیلی خوب بود

M 2 سال قبل
5

خوب بود

نبات 2 سال قبل
8

برای من کلاس هفتمی عالی بود

3
azra 2 سال قبل

عالی من از معلمم ۲۰گرفتم

مرسی از سازندش

حسانه 2 سال قبل
2

عالی بود ممنون ازسایت عالی و قشنگتون.

پارمیس 2 سال قبل
2

دست شما درد نکنه با این رعایت ساختمان خیلی رعایت کردین مارو اسکول فرض کردین این فقط نقشه ی نوشتنه خوب معلممون بهمون گفت چی بنویسیم وگر نه صفرمونمره از این انشا نمیگرفیم

ریحانه 2 سال قبل
5

عالی بود با همه ی نکات ریز و درشت

12
پانیذ 2 سال قبل

منم با شما موافقم ریحانه جان😄😊😊😋

6
رستا 2 سال قبل

وای اسمت ریحانه هست خوش به حالت آجی داری؟من یه آجی داشتم ها داشتم اما😭😭😭😭😭😭😭😭😭😔😔😔😔

4
ناشناس 2 سال قبل

عالیه به نظر من کمکی که به مامیکنه بسه اونممنون ✔️❣️

4
الای 2 سال قبل

خوب بود 😊⁦☺️⁩😄😃😀

4
هستی 2 سال قبل

منم با شما موافقم

ناشناس 2 سال قبل
0

مر30 خیلی خوب بود

3
😘مریم 😘 2 سال قبل

خوب بود

یلدا 2 سال قبل
3

مرسی خیلی خوب بود

یلدا 2 سال قبل
0

مرسی خلیی خوب بود ممنون….

Sh 2 سال قبل
0

مرسی از کمکتون ،خوب بود

ترانه 2 سال قبل
4

عالی بود هر چی باشه بیستم رو گرفتم

-2
مبینا 2 سال قبل

افرین رو اب بخند 😁😁

هدیه 2 سال قبل
-2

به نظر من که خوب بود

سیده نرجس کریم پور 2 سال قبل
-1

به نظر من خیلی عالی بود 😁😁😁

مبینا 2 سال قبل
-2

از خداتم باشه خخخخخ😂😂😂😃😃😉😉

مهرناز 2 سال قبل
-1

زیاد دادبهت من بودم ۰ هم بهت نمی دادم

🐩 2 سال قبل
2

نظری ندارم ولی ی سوال دارم نویسنده چه فکری کرد اینو نوشت؟😐

1
ZARI 2 سال قبل

مکه چشه ؟😂😂😂

چون طولانیه میگی ؟!)🥲😂

نویسنده 2 سال قبل
1

عالیه واقعا زیبا نوشته

محمد حسین 2 سال قبل
-1

از این متن خیلی خوشم آمد.بی نظیر بود.متشکرم!

-1
واقعا 😍😍 2 سال قبل

خوب 👌👌👌👌ولی کاش بند نویسی رو رعایت می کردین

آیلا 2 سال قبل
0

عالی الان نوشتم خدا کنه ۲۰بدن مرسی

مونا 2 سال قبل
4

منم همین طور فکر میکنم عزیزم

سلام 2 سال قبل
2

خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
1

عالییییئییییییییی بود

ناشناس 2 سال قبل
4

عالیییییییییییی بود

ناشناس 2 سال قبل
1

خدا میدونه با این انشا چه نمره ای بهم میدن

-1
azra 2 سال قبل

فکر کنم صفر بده

4
ناشناس 2 سال قبل

معلم ما یجوریه شاید۲۰ بده

نویسنده 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود متشکرم از نویسنده آن

m.s 2 سال قبل
3

دوستان لطفا اگر از انشا راضی نیستید دلایل خود و اشکالات انشا را بنویسید تا انشاهای بعدی رو بهتر بنویسم….باتشکر از نگاه دقیقتون❤❤❤

5
محمدرضا 2 سال قبل

سلام دست شما درد نکنه ، باید با رعایت ساختمان بند نوشته شود .

3
m.s 2 سال قبل

محمد رضای عزیز مگر رعایت نشده؟؟؟؟انشای من انشای اولی هستمطمعنی درست میگی؟؟

علی 2 سال قبل
0

به نظر من که خیلی خوب و کوتاه و جامع بود .

2
اسما 2 سال قبل

خیلی انشا خوبی بود من ۲۰ گرفتم😉

سوفیا 2 سال قبل
0

من راضی بودم خیلی عالی بود ممنون 😙😙

یلدا 2 سال قبل
4

عالیییییییییییییییی♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

دوستانه 2 سال قبل
0

خوب بود 😏😏😏😏😏😏

‌‌‌ 2 سال قبل
5

در کتاب گفته شده که یک بند ولی این مطلب هایی که هست بیش از یک بند هستن

2
ALISAN.GAMER 2 سال قبل

آره

رستا 2 سال قبل
2

خوبه اما بعضی جاها غلط املایی داره

رستا 2 سال قبل
3

همه خوابنجواب نویسنده رو نمی بینم

yasaman 2 سال قبل
2

دستتون درد نکنه خیلی عالی بود❤

۰ 2 سال قبل
2

عالی عالی عالی

جمله کامل کننده میخواستم 2 سال قبل
0

آره منم

الناز 2 سال قبل
1

خیلی خوب بود ممنونم مرسی بچه ها

مبینا 2 سال قبل
2

واقعااا عالیهههه😍😍😍

کیمیا پارسا 2 سال قبل
3

خیلی بد بود

مشتلی 2 سال قبل
0

بد بودمرگ بر آمریکازنده باد ایرانمرگ بر استقلالزنده باد پرسپولیسمرگ بر دیاباتهزنده باد رونالدولایک یادتان نره

نشناس 2 سال قبل
1

دقیقاااا

نویسنده 2 سال قبل
4

باز نویسی و حکایت درد دندان

0
گو 2 سال قبل

تئاتر

ℳムԋყムЯ 2 سال قبل
7

عالی بود عالی😍😍😍😍👌👌👌

2
😄😃😃😃😃 2 سال قبل

ح

خوب است 2 سال قبل
3

این مطالب خیلی به کارم امد

نویسنده 2 سال قبل
-2

عالی

پارمیس ۱۳ 2 سال قبل
6

عالی

الینا 2 سال قبل
0

واقعا عالی ممنون بابتون همه زحمت های شما

الینا 2 سال قبل
2

واقعا عالی ممنون بابتون همه زحمت های شما مررسسی

پارمیس 2 سال قبل
3

خیلی خیلی عالی بود مرسی

برای پاسخ کلیک کنید