نحوه شرکت در قرعه کشی بایودنت + آموزش راه روش تصویری فیلم

امیر ظاهری

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان.من مدت ۲ماه هر چه ادامس بایودنت خریداری کردم به کد ۰۲۱43995050ارسال کردم امروز دانستم باید به کد 20003030ارسال کنم. خداوکیلی شانس ندارم دلخوش به ادامس بایودنت شدم گفتم تو عمرم شانس برنده شدن نداشتم .شاید با ادامس بایودنت برنده شدم. از بدشانسیم اشتباه به 0210439 ارسال کردم. خداوکیلی هر کد رو به نیت برنده شدن به اسم یه امام فرستادم . الان باز بفرستم تو قرعه کشی شرکت داده میشم.

نحوه شرکت در قرعه کشی بایودنت چگونگی شرکت در قرعه کشی بایودنت را می توانید به صورت کامل آموزشی نحوه راه و روش را از سایت دریافت کنید. شاید برای شما سوال پیش آید که آیا چگونه در قرعه کشی باید شرکت کنیم به طوری که راه و روش آن را به صورت تصویری یاد بگیریم در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

نحوه شرکت در قرعه کشی بایودنت

چگونگی ثبت نام در قرعه کشی بایودنت

قرعه کشی درباره این اصلاً کار سختی نیست فقط کافی است که به روی در سایت باید این و کد محصول خریداری شده خودتان را وارد نمایید یا توسط والدین برای شما شمارهای تخصیص می‌یابد که باید کرد محصولی که خریداری کردید را به شماره ارسال کنید تا برای شما به صورت کاملا رایگان در قرعه کشی شرکت داده شوید اگرچه شرکت در قرعه کشی چیز ساده است ولی نمی توانید به سادگی در آن برنده شوید.

راه و روش آموزش تصویری شرکت در قرعه کشی بایودنت

 در قرعه کشی های شما باید تمام شانس زندگی خود را وارد این قرعه کشی کنید به طوری که این امر در دست شما نیست و هر کسی که محصولات بیشتری خریداری کرده باشد جایزه بیشتری نیز می برد اکنون که با شما حرف میزنند مطمئن باشید که شانس شما در قرعه کشی یک میلیونی است و بنابراین بهتر است به جای اینکه در قرعه کشی های مختلف شرکت کنید با کار و تلاش و پشتکار می توانید به خواستی خودتان برسید و محتاج جایزه دیگران نباشید.

نحوه شرکت در قرعه کشی بایودنت

آموزش نحوه قرعه کشی بایودنت را در بالا برای شما به صورت کامل توضیح دادیم ولی باید در نظر داشته باشید که شماره که در آخر همین پست برای شما قرار دادیم می باشد و باید دقیقاً آن را بفرستید و شماره پشتیبانی را به این شماره ارسال کنید تا در قرعه کشی بتوانید شرکت کنید در نظر داشته باشید که بعضی از سایت شماره اشتباهی می کنند شما به اشتباه و عضو یکی از طرح آب شوید که ۳۰۰ تومان از حساب شما کم کنند.

برای شرکت در جشنواره مزه های میلیونی آدامس بایودنت جشنواره مزه های میلیونی آدامس بایودنت یکی از مزه های میلیونی بایودنت را خریداری و کد قرعه کشی درج شده بر روی بسته بندی و یا داخل آن را به سامانه 20003030 ارسال نمایید.

 حداقل 10 کد قرعه کشی

کلیه افرادی که حداقل10 کد قرعه کشی (2 یا 1 امتیازی) برای سامانه ارسال کرده باشند علاوه بر شرکت در قرعه کشی جوایز 10 میلیون تومانی، در قرعه كشي 100 میلیون تومانی نیز شركت داده خواهند شد. پس بهتر است کدهای خود را با یک خط تلفن همراه ارسال نمایید.

شرایط قرعه کشی 10 میلیون تومانی

کلیه افرادی که كمتر از ده کد ارسال کرده اند تنها در قرعه كشی10 جوایز میلیون تومانی شركت داده خواهند شد.

ارسال کد تکراری

چنانچه پس از ارسال کد روی محصول توسط شخص اول، شخص دیگری آن کد را مجددا ارسال نماید کد به نام آخرین فرد ثبت شده و از امتیاز و تعداد کد نفر قبلی کسر خواهد شد. بنابراین بسته های آدامس بایودنت را نزد خود نگاه داشته و در اختیار دیگران قرار ندهید.

حساسیت به حرف بزرگ یا کوچک کد

سامانه پیامکی به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد. در ارسال کدهای قرعه کشی و درج صحیح حروف انگلیسی و اعداد دقت فرمایید. تحویل جایزه منوط به صحت کد و انطباق آن با کد درج شده بر روی بسته بندی می باشد.

اهمیت نگهداری بسته بندی محصول

نگهداری کلیه بسته های آدامس بایودنت تا روز قرعه کشی و تحویل جایزه الزامی می باشد. چنانچه فردی 10 کد قرعه کشی برای سامانه ارسال کرده باشد و در نهایت برنده جشنواره مزه های میلیونی بایودنت گردد باید روز تحویل جایزه کلیه بسته بندی های خود را (به تعداد کد ارسال شده) به ناظر دادگستری و مسئولین اجرایی تحویل نماید.

عدم نگهداری بسته بندی آدامس مانع از تحویل جایزه به فرد برنده در روز اعلام نتایج خواهد شد.

سامانه پیامک

کلیه پیامک های حاوی کد قرعه کشی جهت شرکت در جشنواره باید به سامانه 20003030 ارسال گردد.

بسته بندی فاقد کد قرعه کشی

در صورتی که شرکت کننده دارای بسته بندی فاقد کد قرعه کشی باشد می تواند از قسمت محل درج کد محصول عکس گرفته و به شماره تلگرام بایودنت 09904661048 ارسال کرده تا کد قرعه کشی آزاد دریافت نماید. شرکت کننده ای که مشمول دریافت کد قرعه کشی آزاد می گردد پس از دریافت کد باید آن را بر روی بخش داخلی بسته بندی به همراه کد ملی درج کرده و تصویر آن را مجددا به همان شماره ارسال نموده و سپس کد را به سامانه 20003030 ارسال نماید.

کدهای استفاده شده در هر دوره قابل انتقال نمی باشد.

کلیه کدهای قرعه کشی و نام افراد شرکت داده شده در مرحله اول قرعه کشی جشنواره مزه های میلیونی در دور دوم وارد نشده و باید مجددا کدهای قرعه کشی جدید ارسال گردد تا به این ترتیب شانس برنده شدن برای همه به صورت یکسان وجود داشته باشد.

آدامس بایودنت در طول جشنواره مزه های میلیونی قصد دارد هر ماه به یک نفر 100 میلیون تومان و به 10 نفر 10 میلیون تومان جایزه نقدی هدیه نماید.

زمان قرعه کشی:

1 آبان، 6 آذر و 4 دی ماه 1396

مدت زمان جشنواره:

23 شهریور الی 4 دی 1396

نحوه امتیاز دهی:

هر بسته بندی از محصول جدید بایودنت با نام استاردنت 2 امتیاز و مابقی محصولات 1 امتیاز دارا می باشند. منظور از امتیاز تعداد دفعات تکرار شماره همراه شما در گوی قرعه کشی جشنواره می باشد. برای مثال چنانچه شما کد قرعه کشی 3 بسته 2 امتیازی و یک بسته 1 امتیازی را ارسال فرمایید در مجموع شماره همراه شما به تعداد 7 بار در گوی قرعه کشی وارد و شانس برنده شدن افزایش خواهد یافت.

نحوه قرعه کشی:

حداقل 10کد قرعه کشی
شرایط قرعه کشی 10 میلیون تومانی
ارسال کد تکراری
حساسیت به حرف بزرگ یا کوچک کد
اهمیت نگهداری بسته بندی محصول
سامانه پیامک
بسته بندی فاقد کد قرعه کشی
کدهای استفاده شده در هر دوره قابل انتقال نمی باشد.
کلیه کدهای قرعه کشی و نام افراد شرکت داده شده در مرحله اول قرعه کشی جشنواره مزه های میلیونی در دور دوم وارد نشده و باید مجددا کدهای قرعه کشی جدید ارسال گردد تا به این ترتیب شانس برنده شدن برای همه به صورت یکسان وجود داشته باشد.

اعلام نتایج دوره دوم قرعه کشی جشنواره مزه های میلیونی بایودنت

ششم آذر ماه 1396

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
0

ابرو هلل دست

لتبدهرتلاررالانلا

هومان 2 سال قبل
-1

باسلام قرعه کشی جدید چه تاریخی هست؟تشکر

موسوی 2 سال قبل
0

بعض از بسته ها کد 11رقمی ندارن اونو چیکار کنم

1
مریم افشاری خوب 2 سال قبل

با سلام ، به عرض می رساند در مقابل کد آدامس ، ده رقم که رقم اول حرف انگلیسی می باشد ، آیا باید همان ده رقم را ارسال کرد . لطفا راهنمایی فرمایید . با تشکر

0
کریمی 2 سال قبل

سلام کد قرعه کشی کجای بسته هستش من 4 تا بسته دارم ولی هیچ کدوم کد نداره

کاظم 2 سال قبل
0

خواهشن بهتر نشون بدیت کدوم یکی کد قرعه کشی کدوم یکی کد پیامک .کدوم کد باید بفرستیم . خیلی ها نمیدونن کدوم یکیه وازه تر بنویسید داخل سایت هم نگاه کردیم راهنمای ندیدیم .با فارسی جلو کد بنویسید .باتشکر…..

-1
غلامرضا 2 سال قبل

آره کاظم درست میگه ، من هم موندم که چه کار کنم. لطفاً رسیدگی کنید اگه هنوز قرعه کشی انجام میشه.شاید نفرِ بعدی یکی از ما برنده شد

آرام 2 سال قبل
0

سلام چرا رو بعضی بسته ها ۱۰ رقم و بعضی بسته ها ۱۱ رقم!؟پایین کد قرعه کشی یه حرف انگلیسی با ۳ رقم دیگه هست اونم باید بفرستیم یا همون بالای کافیه لطفا ج بدین مرسی

ناشناس 2 سال قبل
0

لطفا در تلویزیون بهتر و بیشتر تبلیغ قرعه کشی کنید

0
رومیکس 2 سال قبل

چشم حتما این مورد رو در نظر میگیریم

حدیث 2 سال قبل
0

کسی که یدونه کد بیشنر نفرستاده باشه چی؟ اون توقرعه نیست؟ حتما باید چند تا کد بفرستیم عایا

0
رومیکس 2 سال قبل

والا اطلاعات دقیق از این موضوع نداریم بچه های دیگه کاش بلد باشن راهنماییتون بکننفکر کنم هر آدامس معمولی 1 امیتاز داره و آدامس لاکچریی 2 امتیاز برای اینکه توی قرعه کشی باشین باید 10 امتیاز داشته باشنیعنی 10 تا آدامس معمولی کدشو بفرستین یا 5 تا آدامس لاکچری بفرستین یا ترکیبی از این دو آدامس باید جمعش 10 امتیاز بشه اطلاعات بیشتری ندارمسوال دیگه ای داشتین بپرسین

اردلان 2 سال قبل
0

سلام من حدود 30 کد فرستادم ولی اشتباها به شماریه 02143995050 فرستادم وحالا که مهلت ارسال تموم شده متوجه شدم و امروز که مهلت تموم شده به شماریه اصلی فرستادم حالا تکلیف چیه آیا در قرعه کشی شرکت داده میشم

0
رومیکس 2 سال قبل

فکر کنم دوباره این مسابقه رو بزارن هی تکرار میشه نگران نباشید

0
ناصر 2 سال قبل

خسته نباشی دلاور مگه ندیدی وقتی به این شماره ارسال کردی پیام میده بفرست به 20003030؟

0
روح الله حیدری 2 سال قبل

شماره پیامک قرعه کشی بایودنت چنده؟و کد من ده رقمی هستش درسته

حمی 2 سال قبل
0

قرعه کشی دوره سوم چ زمانی انجام میسه؟؟؟

حسین جعفری 2 سال قبل
0

سلام رو آدامس بایودنت دوتا کد هست یکی فارسی یکی انگلیسی کدوم یکیا بفرسیم درسته

0
رومیکس 2 سال قبل

فکر کنم باید انگلیسی رو بفرستین دیگه کد فارسی نمیشه که

ناشناس 2 سال قبل
0

جواب مارو هم بده ميشه با ايرانسل هم فرستاد کد ها رو

0
Sadra 2 سال قبل

بله فرقی نمیکنه ایرانسل رایتل همراه اول شاتل و … سیم کارت فرقی نداره

hasan 2 سال قبل
1

سلام اگه حرف انگلیسی رو ننویسیم وفقط اعداد رو ارسال کنیم وارد قرعه کشی میشه اخه پیام ثبت هم از طرف شرکت برام ارسال شده

1
Sadra 2 سال قبل

اینم میشه مشکلی نداره ولی دقیق نمیدونم بازم تحقیق کنید

مهدی 2 سال قبل
0

سلام بنده یکی از برنده های ده میلیونی بایودنت شدم 5تا کد فرستاده بودم ولی متاسفانه یکی از بسته ها رو گم کردم تکلیف بنده الان چیه؟لطفا به این سوال جواب بدید.

0
Sadra 2 سال قبل

باید پیدا کنین وگرنه جایزه تعلق نمیگیره

0
زینب 2 سال قبل

شما کدوم کد ارسال کردین اون 4 تارو یا اون بالایی چند رقمیو؟

فرشید نخست 2 سال قبل
0

سلام خواهشا رو راست باشید

جواد 2 سال قبل
0

الان من تو آذر ۱۰ تا کد فرستادم.قرعه کشیش تموم شد،بسته ها به درد نمیخورن دیگه؟!؟ینی باید جدید بفرستیم؟!؟!؟

زهرا ازند 2 سال قبل
0

سلام روی بسته یک کد هست که با یک حرف انگلیسی شروع میشه وزیرش دست چب 4یا5تا حرف وعدد است باید هر دو رو بفرستیم ؟؟یا فقط کد بالا ی کافیه؟؟

مریم کریمی 2 سال قبل
0

سلام تا الان 20تا من ادامس بایدونت خریدم ولی نمیدونم چه جوری براتون بفرستم از هرکی ک کمک خواستنم سرمو کلا میذارن برای خودشون ور میدارن ولی به من نمیگن با چه کدی بفرستم خواهش میکنم شما را هنمایم کنید

سیده راضیه کوزه گری 2 سال قبل
0

سلام :قرعه کشی بعدی در چ تاریخی هست ؟؟

Fateme 2 سال قبل
0

چرا به همه ی سوالاتی ازتون میشه جواب نمیدید؟مثل اینخواهشن بهتر نشون بدیت کدوم یکی کد قرعه کشی کدوم یکی کد پیامک .کدوم کد باید بفرستیم . خیلی ها نمیدونن کدوم یکیه وازه تر بنویسید داخل سایت هم نگاه کردیم راهنمای ندیدیم .با فارسی جلو کد بنویسید .باتشکر…..

0
رومیکس 2 سال قبل

چون اطلاعی نداریم دوستان بدونن جواب شما رو میدن

مهدی جنگی 2 سال قبل
0

آدامس خیلی خوب برنده شدنش هم خیلی خوب

مرتضی 2 سال قبل
0

آیا حروف اول کد باید ارسال شود

مرتضی 2 سال قبل
0

سلام آیا حرف اول کد لازم است

ماكان 2 سال قبل
0

سلام يه توضيح كامل بديد درمورد قرعه كشي چون روبسته يه كد داره به حروف انگليسي شروع شد ويه تلفن ثابت هستش نوشته اس ام اس حداقل بايد بنوسيد به چه شماره بايد پيامك كنيم

جعفری 2 سال قبل
0

با سلام روی بسته یه کد انگلیسی هستش پائینش هم یه کد نوشته.جلوش یه شماره ثابت هستش. کدوم یکی رو باید ارسال کرد

ناشناس 2 سال قبل
0

دوره بعدی قرعه کشی چه زمانی

محمدحسین مجدابادی 2 سال قبل
0

باسلام وخسته نباشید لطفادرخصوص ا رسال کد قرعه کشی وشماره تلفن آن دقیقآ توضیح بفرمایید که از اشتباه جلوگیری گردد.

بهار 2 سال قبل
0

سلام من امروز کد قرعه کشی رو ارسال کردم زمان جشنواره تموم شده میتونم بازم تو قرعه کشی شرکت کنم یانه؟

مریم 2 سال قبل
0

توروخدا بهم بگید چطور کد ادامس لاکچری رو بفرستم من واقعا هنگ کردم

0
محمد حسین سیفی کار 2 سال قبل

چگونه توی قرعه کشی شرکت کنم؟ کدوم کد رو بفرستم

صدف 2 سال قبل
0

کدوم کد باید فرستاده بشه

رضا 2 سال قبل
0

چرا جواب ملت رو نمی دین؟

... 2 سال قبل
0

کدوم کردم باید بفرستیم لطفا راهنمایی کنید

مهرداد 2 سال قبل
1

رسما مردم رو مسخره کردیندوتا کد روی بسته ست و یک شماره تلفن تهران!!!اما معلوم نیست کدوم کد رو باید بفرستیم!؟یکیش نوشته ….CODE:M80باز پایینش یک کد دیگهبعد تازه باز باید به 20003030 ارسال کنیمپس چرا این شماره رو گذاشتین(02143995050)!!!!!؟؟؟خب جواب مردم رو بدین دیگه

-1
رومیکس 2 سال قبل

برادر من مسئول بایودنت نیستم که من مدیر سایتم

تبسم 2 سال قبل
0

اگه واقعاقرعه کشی هست تاریخ سامانه پیامکی وتمام اطلاعات لازم روبنویسیدیاحداقل تبلیغات رودرتلوزیون بزارید

محمدجعفری 2 سال قبل
1

سلام خواهشن کد هارو واضح تر کنید اصلا معلوم نیست چی هست ممنون

رضا 2 سال قبل
1

واقعا خاک بر سر بایودنت با این نحوه قرعه کشی یه چاپ رو بسته بندی نمی تونن بزنن .

ابراهیم محمدی 2 سال قبل
1

سلام ابراهیم هستم ۳۰ساله کارگره ساختمانی خدا به همتون شانس بده خداحافظ ۸۰میلیون ایرانی رومسخره خودتون کردین خاک برسرتون

مهران 2 سال قبل
0

سلام خوبین من از۲۴دی شروع کردم به پیامک زدن کد بایودنت تا فروردین الان اون کدقبلی ها ادامه داره یا ن دوباره از فروردین شروع کنم تورو خدا جواب درست بدین

ز 2 سال قبل
0

مسابقه فقط تا دي ماه بوده

ز 2 سال قبل
0

قرعه كشي تا دي ماه بوده ديگه تموم شده

سمیه 2 سال قبل
0

من بیشتراز ده تا کدفرستادم لطفاتاریخ قرعه کشی رواعلام کنید

ناشناس 2 سال قبل
0

سلام کد هارو توزمان مشخص باید فرستاد؟؟آخه من هربار آدامس میخرم کدش رو میفرستم واطلاعی از زمان قرعه کشی ندارم، واینکه اگه خدا خواست برنده شدیم خودتون تماس میگیرین، یا ما خودمون باید قرعه کشی هارو دنبال کنیم؟؟ لطفا به سوالات مون جواب بدین ،ممنون.

فاطمه هستم 2 سال قبل
0

سلام خواستم بدونم کدهارو تو زمان مشخص باید پیامک کرد؟ یا هرموقع میشه فرستاد؟اگه انشالله برنده شدیم خودتون تماس میگیرین یا باید خودمون پیگیری کنیم لطفا راهنمایی کنین زمان قرعه کشی بعدی رو اطلاع رسانی کنین، کد ها اصلا خوانا نیست بعضی عددها کم رنگتره ویا واضح نیست لطفا پیگیری کنینین ممنون میشم پاسخ بدین.

ناشناس 2 سال قبل
0

آیا امسال قرعه کشی داره

Saghar 2 سال قبل
1

متاسفم برای مسولین این مسابقه که خودشون احمق هستند و مردم سادروگاگول فرض میکنن ده تا شماره،کد میذارن آخرشم میگن فرصت تموم شدهدزدی به این واضحی!!!!!!

احمد 2 سال قبل
0

سلام، گل بگیرید در شرکت بایودنت، حداقل یک کد خوانا ننوشتند، یک شماره 021روی بسته نوشته، بعد ميگن باید به شماره 20003030 اس بدی، از همه بدتر یکی جواب این همه سوال رو نمیده، معلومه که برای مصرف کننده ارزشی قائل نیستند، پس گل بگیرند در شرکت،اشغال فروش

بلبلبلبلبب 2 سال قبل
1

گند زدین. با اون روش چاپ کدها و نحوه ارسالش.خودتونو اسکل کنید. اول پیام پخش میکنید بارسال کد وارد قرعه کشی شمش میشید بعد میاییم سایت میخونیم میگید 10 بار باید محصول شمارو خریداری کنیم مثل این میمونه میوه فروش بزنه موز کیلو 1000ت بعد میری بخری میگه این خرابا 1000تومنه این بالاییا 8000تالانم حکایت شماست میریم میخریم 2000ت کد میفرستیم میگید باید 20000 هزار تومن بیشتر بخرید تا اون موقع ما اسم شمارو قرعه کشی میکنیمدلاور این همه برند ادامس از شما بهتر هم زیادنننننننننننننننننلایک براتون میفرستم

فاطمه 2 سال قبل
-1

من از آدامس بایودنت راضی هستمکد هاشونم فرستادم هربارم کد فرستادم پیامک اومده شماره ثبت شدتاریخ قرعه کشی ۳۰ فرودین ساعت ۲فقط اینکه ۱۰ تا کد باشه رو الان دیدم ولی فک کنم ۱۰ تا باشهامروزم قرعه کشی هست امیدوارم برنده این دوره باشمکامتون عسل با آدامس بایودنت

ناشناس 2 سال قبل
0

توضیح درس ندادین واقعا ادم متاسف میشه تخته کنین بره ملتو سر کار نزارین

فرشته 2 سال قبل
0

اینا همش دروغه اگه برنده شدن به کد بود که باید من برنده میشدم

اشکان 2 سال قبل
1

همه سرکاری ب مولا این برندگان هم الکی ساختگیه،فقط میخوان فروش داشته باشن همین

معصومه 2 سال قبل
0

واقعا متاسفم برا خودم ک اینقد ساده بودم ک گول شما رو خوردم اول میگین ب شماره 021پیامک کنین بعد فهمیدم ک باید ب2000پیامک بزنم ینی چی آخه ؟؟!

باران 2 سال قبل
1

لطفا.. خواهشا…تکلیف مارو روشن بفرمایید کدوم کده؟؟؟بابا ی کم واضح ومرتب بنویسید که ما بتونیم تشخیص بدیم خوووووی جور نوشتید انگار اعداد وحروف دارن باما قایم باشک بازی می کنن .انصافا من ی کیف پر کردم از بسته های خالی کلی هم مراقبم چیزیشون نشه …والا بیشتراز خودم مراقب این بسته هام ..خخخخخخ …الان من با این بسته های زبون بسته چه کنم؟؟؟یکیشو صدا بزنید دلمون خوش شه آ خه….اصن ی وضعیمسئولین ی فکری بفرمایید …

اکبر زاده 2 سال قبل
0

سلام من در سال ۱۳۹۷ یک سکه برنده شدم امروز که سکه دو میلیون و هشت هزار شما یک میلیون هفصد و پنجاه واریز کردید

شیش جفت 2 سال قبل
0

هی روزگار این جوری رکب نخورده بودیم ک خوردیم

امیر ظاهری 2 سال قبل
3

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان.من مدت ۲ماه هر چه ادامس بایودنت خریداری کردم به کد ۰۲۱43995050ارسال کردم امروز دانستم باید به کد 20003030ارسال کنم. خداوکیلی شانس ندارم دلخوش به ادامس بایودنت شدم گفتم تو عمرم شانس برنده شدن نداشتم .شاید با ادامس بایودنت برنده شدم. از بدشانسیم اشتباه به 0210439 ارسال کردم. خداوکیلی هر کد رو به نیت برنده شدن به اسم یه امام فرستادم . الان باز بفرستم تو قرعه کشی شرکت داده میشم.

الناز 2 سال قبل
0

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

زینب 2 سال قبل
0

سلام باز هم قرعه کشی میکنید اگه قرعه میکنید زمانشو بگید

ناشناس 2 سال قبل
0

من کدها رو فرستاد ولی اصلا برام پیام نیومد تاریخ قرعه کشی جدید کیه ؟

آیدین 2 سال قبل
0

من کدها رو فرستادم ولی هیچ پیامی نیومد قرعه کشی جدید کیه ؟

محمدحسین منصوری 2 سال قبل
0

سلام خوبی من اراک هستم چگونه کدارسال کنم من بلد نیستم بفرستم

حمیدرضا سلیمی نیکو 2 سال قبل
2

باعرض سلام وخسته نباشیداز نظر کیفیت وتنوع محصول وحتی قیمت اون در مقایسه بامحصولات موجود در بازار باید بگم از خوبها هستین ولی یه جای کارتون مشکل داره.کدهایی که روی محصولاتتون ثبت کردین وهیچ برنامه ومسولیتی در مقابل اون ندارین وبه این ترتیب خواه ناخواه به مرور زمان برند شما به حاشیه خواهد رفت چون مشتری شما با ارسال اون وعدم دریافت پاسخ بی اعتمادی بهش دست میده و در ضمیرناخوداگاهش مورد سوءاستفاده قرار گرفتن بهش دست میده واین یعنی دور شدن از برند شما.یک برند مطرح مسعول مستقیم تمام داده هایش به مشتری میباشد وباید نسبت به تمام ایده هایش پاسخ گو باشد.شما یا باید کدهای روی جعبه را حذف کنید یا برنامه منظم وشفافی برای انها ودر حقیقت برای راستی ازمایی خودتان داشته باشید.ومطمعن باشید در اینصورت خیلی بیشتر مورد استقبال همگان قرار خواهید گرفت.یکی از طرفداران شماخسته نباشین

روح الله حیدری 2 سال قبل
1

شماره پیامک قرعه کشی بایودنت چنده؟

از آبادان 2 سال قبل
-1

سلام وقت بخیرمن خاستم کد بفرستم ولی جای اس ام اس یه شماره همراه زده تو پاکت حالا به کدام شماره کد بفرستم به شماره همراه یا به سامانه که اعلام کردین؟؟؟؟؟

0
ناشناس 2 سال قبل

20003030

باقرزاده 2 سال قبل
0

امسال هم (1400) قرعه کشی بایودنت دارین؟؟؟

برای پاسخ کلیک کنید