بازیگر نقش رعنا در سریال نوار زرد کیست اسم واقعی اصلی + عکس اینستاگرام

بازیگر نقش رعنا در سریال نوار زرد کیست بیوگرافی زندگینامه عکس اسم اصلی و اسم واقعی بهاره کیان افشار آدرس اینستاگرام از سایت نکس لود دریافت کنید. سریال نوار در سریال پلیسی زیبای میباشد که امروزه از شبکه دو پخش می‌شود.

بهاره کیان افشار در سریال نوار زرد

بازیگر نقش رعنا بیوگرافی

اسم اصلی نقشه رعنا در سریال نوار زرد بهاره کیان افشار نام دارد که یکی از افرادی است که در سریال عاشقانه بازی می کرده است و جزو نقش های اصلی این سریال بوده است. در سریال نوار زرد رعنا همسر کاوه کیهان است که در زلزله بم احتمال می رفت که مرده باشد ولی پس از سالها و اطلاعاتی که راننده کاوه کیهان به دست می‌آورد نشان می‌دهد که رعنا بازیگر نوار زرد هنوز زنده است و در جریان فیلم کاوه همان امیر آقایی در پی یافتن رعنا می باشد. این سریال ۲۰ قسمت دارد و هر روز از ساعت ۹ و نیم شروع به نمایش می شود و تکرار آن نیز روز بعد پخش می شود به زودی بیوگرافی و اطلاعات تکمیلی راجع به نقش رعنا در سریال نوار زرد برای تان خواهیم گذاشت.

بازیگر رعنا در سریال نواار زرد بازیگر جدیدی که در سینما به فعالیت پرداخته است و فعالیت جدید ایران انجام می‌دهد که با بازی در سریال نوار زرد همسر گمشده کاوه کیهان امیر آقایی است که در زلزله بم از دیگر جدا شدند و کاوه کیهان فکر می‌کرد که او گم شده است و در زیر آوار در شده است ولی در مدتی پس از این اتفاق بودند در سال از این قضیه می‌گذرد جه می‌شود که رعنا همسرش که به عقد هم در آمده بودند زنده است و برای پیدا کردن تلاش می‌کنند.

بهاره کیان افشار بازیگر جدیدی که در سریال عاشقانه بازی کرده بود و خاطرات خوبی از او در این سریال به یادگار داریم و بیوگرافی زندگینامه عکس کلیپ و فیلم این بازیگر زیبا را می توانید با جستجو در گوگل و در همین پست مشاهده فرمایید. این بازیگر یکی از بازیگران مشهور آینده خواهد شد ولی امیدواریم که مثل سایر بازیگران سحرقریشی و الناز شاکردوست ممنوع تصویر نشود و حد و حدود خود را در اینستاگرام و فضای مجازی بدانند و همیشه در سریال های ایرانی بازی کنند.

بهاره کیان افشار متولد سال ۱۳۶۲ بازیگر جدید ایرانی است که فعالیت خود را از سریال کلاه پهلوی شروع کرد و بازیگر اهل ایران است. بهار کیان افشار در سریال عاشقانه نیز بازی کرد و پس از آن در سریال نوار زرد در سینما و تلویزیون ایران فعالیت خود را ادامه داد. این بازیگر ۳۴ سال سن دارد و مقداری دیر به عرصه بازیگری وارد شده است ولی با قدرت به کار خود ادامه می دهد. بهاره کیان افشار در مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش شادی مستشار نیاز بازی کرد و با دوبله فریبا رمضانپور کار خود را آغاز کرد در تهران زندگی می کنند و ملیت ایرانی دارد لیسانس مهندسی نرم افزار را دارد کامپیوتر که می توانند نسبت به نقشه خود بسیار عجیب باشد.

فیلم های سینمایی که بهاره کیان افشار در آن بازی کرده است

فیلم اول که در سال ۱۳۹۰ توسط بهاره کیان افشار بازیگر فیلم گناهکاران بود که با کارگردانی فرامرز قریبیان همراه شود و فیلم دوم در سال ۱۳۹۱ هیچ کجا هیچ کس به کارگردانی ابراهیم شیبانی فیلم دوم خود را نیز بازی کرد.

بهاره کیان افشار ترانه سرایی نیز می گردد که به طوری که در سال ۱۳۹۲ قطعه تو هستی با صدای بهرام رادان را انجام داده است بهاره کیان افشار تسلط کاملی نیز بر روی کامپیوتر و نرم افزار های مربوط به موسیقی و نرم افزارهای دیگر تبحر زیادی دارد و مهارت های او قابل توجه است.

بهاره کیان افشار در سریال نوار زرد

در این کتاب به بهاره کیان افشار بازیگر نقش رعنا در سریال نوار زرد تبریک می‌گوییم و سایت بازی بسیار عالی وی را در این سریال تحسین می‌کنند و بدون شک یکی از بهترین بازیگران جدید ایرانی است که بدون توقع و بدون هیچگونه چشمداشت مالی بازیگری را در بالاترین سطح خود ارائه می دهد و نوید روزهای بهتر با فیلم های بهتری را برای این بازیگر می دهد امیدواریم فیلم های بیشتری از بهاره کیان افشار در صدا و سیما مشاهده کنیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید