انشا در مورد کویر + متن درباره کویر (پی دی اف)

انشا و متنی درمورد درباره کویر به صورت کامل رایگان با رعایت قواعد ادبی به صورت آنلاین از سایت نکس لود دریافت کنید. کویر یکی از انشا های سختی است که می‌توانیم آن را ازبین انشا های دیگر برای نوشتن انتخاب کنید.

انشای اول در مورد کویر

یکی از مکان های است که بسیار معمولی و خوب کرد کویر روایت‌های زیادی شنیدیم که چه بسا افراد زیادی در کویر بودند و جان خود را در دست دادند ولی کویر زیبایی‌های خاص خود را دارد به طوری که همه آن با ماسه و شن پر شده است زیبایی مثل دریا را دارد ولی با رنگ نارنجی وقتی از دوست کویر را می بینیم احساس می کنیم که یک دریایی است به رنگ نارنجی در آمده است ولی وقتی به خودت ببین می روید از شدت گرما همه آب بدنتان تخلیه می شود و در شب های کویر شما می توانید سرمای جانسوز آن را احساس کنید که اختلاف شب و روز در این می تواند به ۶۰ درجه گرم ترین کویر دنیا در ایران وجود دارد که به ۷۳ درجه می رسد.یکی از اتفاقات جالبی که در کویر می‌افتد این است که وقتی در کویر گم شد های یک مسیر مستقیم را در پیش بگیرید و راه بروید در هر ۵۰ کیلومتر به دور خود میچرخد و دایره‌ای به قطر ۵۰ کیلومتر تشکیل می دهید زیرا هر قدمی که برمی دارید 1 میلی متر به سمت راست مایل می شوید زیرا شما راست است و اگر چپ دست بودید کمی به سمت چپ در حال قدم مایل می‌شوید به طوری که خودتان هم متوجه این اتفاق نمی شویم بنابراین پس از ۵۰ کیلومتر به همان جایی که بودید برمی گردید.

انشا های زیادتری درباره کویر

دوستان عزیز که می‌خواهند درباره کویر تحقیق کنند و انشا های بیشتری راجع به کویر به دست آورند می‌توانند اجرای خود را در پایین همین صفحه در بخش نظرات برای ما ارسال کنند تا ما این انشا ها را آرشیو کنیم تا بقیه نیز استفاده کنند.

نویسنده : کویر نقطه ای از این کره خاکی است نقطه ای برای آرامش برای فکر کردن و اندیشیدن به خالق این همه زیبایی اندیشیدن به روز های گرم و کلافه کننده.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
1

موضوع خیلی خوبی بود واقعا دست نویسنده اش درد نکنه

برای پاسخ کلیک کنید